۷۶۱۱۲۲
۵ نظر
۵۴۸۴
۵ نظر
۵۴۸۴
پ

چه فرمی از ناخن برای انگشتان شما مناسب است؟

انتخاب فرم ناخن مناسب یکی از چالش‌های خانم‌ها در دنیای امروزی هست. داشتن اطلاعاتی از قبیل: این‌که کدام نوع ناخن برای فرم دست‌ها و انگشتان ما مناسب است یا اگر انگشتان کوتاهی داریم با کدام نوع ناخن می‌توانیم آن‌ها را زیبا‌تر و کشیده‌تر نشان دهیم.

وب‌سایت مدوپیا: انتخاب فرم ناخن مناسب یکی از چالش‌های خانم‌ها در دنیای امروزی هست.داشتن اطلاعاتی از قبیل این‌که کدام نوع ناخن برای فرم دست‌ها و انگشتان ما مناسب است یا اگر انگشتان کوتاهی داریم با کدام نوع ناخن می‌توانیم آن‌ها را زیبا‌تر و کشیده‌تر نشان دهیم. در این مطلب با ما همراه شوید تا انواع فرم ناخن را برای شما شرح دهیم تا سری بعدی که برای مانیکور و ترمیم ناخن‌هایتان به آرایشگاه رفتید، ایده‌‌های خوبی برای ناخن‌هایتان داشته باشید.

چه فرمی از ناخن برای انگشتان شما مناسب است؟
مدل مربعی:

زنانی آن را انتخاب می‌کنند که راحتی را به جذابیت‌های خارجی ترجیح می‌دهند،زیرا این مدل نیاز به رسیدگی کمتری دارد. مناسب برای ناخن و انگشت‌های کشیده و بلند است؛و باعث می‌شود ناخن‌هایتان پهن‌تر و انگشت‌هایتان کوتاه‌تر به‌نظر برسد.این مدل ناخن را جک‌ کندی از اولین زنان سلطنتی در زمانی که ملکه‌ها همواره دستکش به دست داشتند رواج داد؛و ثابت کرد بدون دستکش نیز می‌تواند سادگی و شیکی خود را حفظ کند.

چه فرمی از ناخن برای انگشتان شما مناسب است؟

مدل بیضی:

مدل بیضی انتخاب کسانی است که دوست دارند در عین سادگی شیک و مرتب به نظر برسند.انگشت بلند و کوتاه فرقی نمی‌کند و تنها لازمه‌ی آن داشتن ناخن‌هایی بلند است.هم‌چنین شباهت زیادی به مدل بادامی دارد با این تفاوت که در مدل بادامی قسمت بالایی ناخن باریک و کشیده ؛ اما در مدل بیضی ناخن در بالا و پایین پهن است.بازیگر مشهور هاندری هیپتون نیز همیشه از این مدل برای ناخن‌های خود استفاده می کرد.

چه فرمی از ناخن برای انگشتان شما مناسب است؟

مدل squoval:

این مدل کلاسیک و طبیعی مناسب زنانی است که می‌خواند ناخن‌هایشان پیام آورقدرت آن‌ها باشد. از طرفی نیاز به نگهداری کمی دارد. اگر ناخن‌های کوتاه و پهنی دارید، این مدل مناسب شماست. زیرا به بلند‌تر دیده شدن ناخن‌هایتان کمک می‌کند. کتی پری و کارا دلوین نیز از سلبریتی‌هایی هستند که طرفدار این شکل ناخن هستند و عموما با این مدل در مراسم‌ها حضور پیدا می‌کنند.

چه فرمی از ناخن برای انگشتان شما مناسب است؟

مدل گرد:

از مدل‌های پرطرفداری است که هر زنی بیشتر وقت‌ها تصمیم می‌گیرد آن را امتحان کند.مناسب کسانی است که انگشت‌های کوتاه و ناخن‌های باریک و تخت دارند.در سال‌های 1949 که ناخن‌های بلند در بین زنان مد شده بود، الیزابت تیلور کسی بود که جذابیت خود را با این مدل در بین زنان حفظ کرد.

چه فرمی از ناخن برای انگشتان شما مناسب است؟

مدل بادامی:

نشان‌دهنده شخصیت‌های پویا و خلاق است. زیرا در کنار سادگی جذابیت زیادی دارد.این مدل مناسب افرادی که دارای انگشت‌های پهن،کوتاه و ناخن‌های تخت اما بلند،باریک دارند است؛ زیرا باعث می‌شود ناخن و انگشت شما بلند‌تر به نظر برسد.

این مدل اگر در کنار رنگ های براق ، هولوگرافیکی و روشن استفاده شود جذابیت بیشتری خواهد داشت.مرلین مونرو محبوب و معروف، نیز همیشه از شکل بادامی برای ناخن‌هایش استفاده می‌کرد.

چه فرمی از ناخن برای انگشتان شما مناسب است؟

مدل نوک تیز:

اگر فکر می‌کنید پول و زمان کافی برای رسیدگی و ترمیم مرتب ناخن خود دارید به سراغ این مدل بروید.این مدل مناسب زنانی است که انگشت‌های کوتاهی دارند. زیرا باعث می‌شود ناخن‌های شما بسیار بلند‌تر به نظر برسد. این شکل ناخن از دهه 50 بسیار رواج پیدا کرد و از آن پس در بین سلبریتی‌هایی همچون ریحانا ،بیانسه،جنیفر بسیار محبوب واقع شد.

چه فرمی از ناخن برای انگشتان شما مناسب است؟

مدل برلین:

برای زنانی که می‌خواهند بسیار شیک به نظر برسند، عالی است.شکل آن برای ناخن‌ها در بالا مانند مدل مربعی دارای لبه‌های تیز است. و نیاز به ترمیم مرتب دارد. برای اینکه بتوانید این مدل را امتحان کنید باید ناخن های بلند و محکم،دست‌های پهن و انگشتان کوتاه داشته باشید.

چه فرمی از ناخن برای انگشتان شما مناسب است؟

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      وضو و غسل نداره عزيزان

    • بدون نام

      مدل نوک تیز خیلی زشته

      پاسخ ها

      • Shaqyq

        خیلییییییی

    • Shaqyq

      من همیشه مدل برلین میکنم ناخونامو ... /:

    • مرده‌ی‌متحرک

      همه مدلا به ناخونام شباهت داشتن:(

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج