۷۶۱۲۴۷
۱۹ نظر
۵۰۱۳
۱۹ نظر
۵۰۱۳
پ

جعفرزاده: زیر سوال بردن مرگ هاشمی، خیانت است

نایب‌رئیس فراکسیون مستقلین گفت: بعد از توجیهات بسیار مبنی بر اینکه مرگ آقای هاشمی در استخر طبیعی بود ولی پلاکاردی بلند می‌کنند که ما با هرکسی که مشکلی داشته باشیم به استخر می‌بریم و خفه‌اش می‌کنیم. چرا با این افراد برخورد نمی‌شود.

اعتماد آنلاین: غلامعلی جعفر زاده نماینده رشت و نایب‌رئیس فراکسیون مستقلین مجلس با اشاره به تجمع برخی طلاب در قم، گفت: با توجه به اطلاعاتی که من گرفتند کسانیکه در قم تجمع کردند یکسری طلاب خودسر بودند و شعارهایشان هم هزینه‌زا بوده است.

او با اشاره به یکی از شعارها مبنی بر اینکه " ای آنکه مذاکره شعارت، استخر فرح در انتظارت"، گفت: اینکه مرگ آقای هاشمی را در این مقطع زیر سؤال ببرند و ابهام‌انگیزی کنند و به یکسری از شایعات مجدداً دامن بزنند کار دشمن است. این کار خدمت به اسلام و مسلمین نیست بلکه خیانت به کشور است.

این نماینده مجلس ادامه داد: بعد از توجیهات بسیار مبنی بر اینکه مرگ آقای هاشمی در استخر طبیعی بود ولی پلاکاردی بلند می‌کنند که ما با هرکسی که مشکلی داشته باشیم به استخر می‌بریم و خفه‌اش می‌کنیم. چرا با این افراد برخورد نمی‌شود؟ من می‌دانم که بسیاری از علمای قم هم با این کار مخالف بودند.

جعفر زاده تاکید کرد: این عده باید پاسخگوی عملکرد خودشان باشند و بعد هم بگویند که چرا در دولت احمدی‌نژاد سکوت می‌کردند والان چه اتفاقی افتاده که احساس تکلیف می‌کنند. در این مقطع که رهبر انقلاب توصیه می‌کند این دولت باید باشد و دولت را تقویت کنید من متوجه چرایی عملکرد این افراد نمی‌شوم.

او ادامه داد: این افراد یا نادانند و یا دانا هستند و تعمداً این اقدامات را انجام می‌دهند که در هر دو صورت باید جلوی آن‌ها گرفته شود.

نایب‌رئیس فراکسیون مستقلین، گفت: اگر این افراد مجاز هستند و تجمعات آزاد است این اجازه را به گروه‌های دیگر هم بدهند. آیا افراد دیگری می‌توانند چنین اقداماتی را انجام دهند؟ آیا اجازه می‌دهند گروه دیگری تجمعی علیه این‌ها داشته باشند. چرا این‌ها همیشه مجاز هستند تا شعارهای ساختارشکنانه بدهند. چرا این افراد تنها مجاز هستند که این‌قدر هزینه برای کشور ایجاد کنند.

جعفر زاده تاکید کرد: واقعاً این سؤالات را چه کسی می‌تواند جواب بدهد؟ چرا این‌قدر این‌ها آزاد هستند و هر کاری بخواهند می‌توانند در این کشور انجام دهند اما گروه‌های مختلف هیچ کاری نمی‌توانند انجام بدهند.

او گفت: متولیانی که مسئول اجرای قانون هستند، قانون را رعایت کنند. هیچ خلأ قانونی برای برخورد با این افراد وجود ندارد. من با هر تجمع و شعاری مخالف نیستم بلکه با شعار و تجمعی که برای نظام هزینه ایجاد می‌کند، مخالفم.

این نماینده مجلس ادامه داد: شاهد هستیم که در این چند روز چقدر رسانه‌های خارجی راجع به همین پلاکارد مطلب نوشتند تحت این عنوان که اعتراف به قتل هاشمی و بازهم سایر مسئولان را تهدید می‌کنند. چرا باید چنین هزینه‌ای را برای کشور ایجاد کنند؟

جعفر زاده گفت: این اقدامات قطعاً برخلاف منافع ملی است و این افراد چیزی به نام منافع ملی برایشان مهم نیست.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • محمدرضا بختیار

      آقای جعفر زاده اطلاعات غلط به ملت دادن هم خیانت است شما بد نیست ادعاهای خانواده هاشمی را در پی فوت پدرشان بخوانید!!!!

      پاسخ ها

      • TRAMP.GON

        شما در صحبت هایتان نام همه را بردی که هیچ ربطی به این موضوع نداشت چرا نام کسی که این اش را پخته نیاوردین اگر خاطرتان نیست آدرس میدهم صحبتهای دیروز در مجلس را خوب گوش کن یادت میاد !!!!!!

      • ایرانی.

        اعتراف ازین واضح تر؟.

      • منصور

        دوست عزیز ماه همیشه پشت ابر نمیمونه.ایشون درست میگن.خدا را در همه امور شاهد بدونید و قضاوت جناحی نکنید.

      • بدون نام

        ارسطو می‌گفت :
        من افلاطون را بسیار دوست دارم اما حقیقت را بیشتر از افلاطون دوست می‌دارم .
        دکتر شریعتی هم می‌گفت :
        حقیقت را در پای مصلحت ذبح شرعی نکنید .
        ...

    • بدون نام

      توخودت چندروداری اگه مخالف نیستی چرامطرح نمیکنی وبعدشم حقیقت همیشه بایدگفته بش بعدشم چه ربطی به احمدی نژادداشت

    • مهدی

      آقای جعفرزاده، شما گویا این اولین موردی هست که میبینید عده‌ای حرکتی میکنند و البته ظاهراً بدون مجوز و هماهنگی قبلی با مسئولین، ولی نظائر این مورد تاکنون بارها و بارها در مکانهای مختلف، با افرادی از اقشار مختلف روی داده و باعث تأسف شده است، از داستان اشغال سفارت آمریکا، آتش زدن سفارت عربستان، آتش زدن پرچم آمریکا، و بسیاری موارد دیگر که خود بهتر واقفید، همیشه حرکتهای اینچنینی اتفاق افتاده بدون آنکه کسی یا نهادی مسئول شناخته شود، و جالب اینکه هیچوقت هم در مورد عواقب و زیانهای سیاسی و اجتماعی اینگونه حرکتها پیگیری بعمل نیامده است!, گویا همیشه نیروهای خاصی مدافع این حرکتها بوده‌اند!, این مورد هم یکی از آنهاست، تعجب بیجاست، چون بقول شاعر :
      گفتا ز که نالیم که از ماست که بر ماست
      طبیعی است که با وجود چنین حرکتها و افرادی که هدایت کنندهٔ آنها هستند ما نباید اصلأ نگران آمریکا و امثالهم باشیم، به اندازه کافی در داخل افرادی هستند که جاده را برای آمریکا و اسرائیل صاف و هموار میکنند، صد افسوس.

    • بدون نام

      میگن فوش بنداز زمین صاحبش برش میداره کجا نوشتند توی پلاکردهاشون که هاشمی رفسنجانی توی استخر فرج سکته کرد فقط نوشتن استخر فرح در انتظارت هست پس خودتون هم اعتراف میکنید که هاشمی رفسنجانی در استخر فرح سکته کرد

    • فرزاد

      ای خدااااا بمیره این دشمن که هر جای کاری میشه میگید دشمن.بخداوندی خدا دشمن ملت خود شماهایید

    • بدون نام

      چراخیانت خودتوبه خریت نرن‌کشتن چون گشته‌بودچه نیک کنی چه بدکنی هرچی کنی به خودکنی

    • بدون نام

      آقای جعفرزاپه کی از بیدار شدی !!/!؟ آقای هاشمی نزدی به بیست ملیون کارگر بی دفارا اخراج آله پول اینا توانیست حدود‌ ‌ از خاک ایران از‌خود کند مسل هواپیمایی ماهان دو هفتاد. در صد مس سرچشمه را بالا بکشد‌وپول ارگ جپید‌

    • بدون نام

      چرا اونی که پلاکارد نفاق زده رو دستگیر نمیکنید؟

      پاسخ ها

      • بدون نام

        روحانیت را از انقلاب اسلامی ایران جدانکنید.محور اصلی هر انقلاب.و انحرافی ریشه در عقیده و جهاد دارد

    • علی

      سلام، واقعا دمت گرم آقای نماینده واقعا برخی صحبت ها و جسارت ها آدم رو کمی امیدوار میکنه، مواظب خودت باش گلم و استخر هم نرو....

      پاسخ ها

      • بدون نام

        این بنده خدا فکر کنم دیگه تا اخر عمر استخر نره

    • بدون نام

      اگه واقعیت داره که وای به حال این آب و خاک اگرم واقعیت نداره بازم وای به حال این آب و خاک کلا به فنا رفته هستیم.

    • بدون نام

      تو چی میگی... دولت پدر ملتو دراورده اگه همینطور پیش بره وضع ازاین هم بدترمیشه.اقا مردم گرسنه ان ندارند.خداوکیلی به داد ملت برسین تا دیرنشده

    • الف

      تهدیدات علنی اخیر اقای منصورارضی تریبون دار (مداح معروف )هم مبنی بر اینکه ان مرد،مرد،این مردهم بایدبمیرد قوزبالای قوز!!

    • غریب

      این تحرکات خود سر که هراز چند گاهی آزادانه صورت میگیره و کسی هم بهشون کاری نداره شک نکنین که معامله انگلیس با بعضی صاحب منصب های خودمونه . اگر تجمع ازاده چرا به احزاب شناسنانه دار که سروتهشون مشخصه مجوز نمیدن . چطوری یک عده خود سر هر کاری بخوان میکنند شک نکنید که با پشتوانه محکمی اینکارو میکنن. ما اصلا دشمن خارجی نداریم دشمن ما همین هایی هستند که خودسر همه کاری میکنند اب هم از اب تکون نمیخوره فقط هزینه شو مردم و انقلاب میدن. نمونه اش دارو دسته احمدی نژاده که هر حرفی رو علیه نظام میزنتد و هر توهینی بخوان علیه اشخاص منلکتی میکنند اما یک حکمتی خست که کسی کاری بکارشون نداره

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج