۷۶۳۳۳۱
۲۹ نظر
۵۰۱۰
۲۹ نظر
۵۰۱۰
پ

خط و نشان جدید احمدی نژاد برای قوه قضائیه

محمود احمدی نژاد با انتشار متن مکالمه خود با مشایی خط و نشان جدیدی برای دستگاه قضایی کشید و خطاب به مشایی گفت اگر دادگاه علنی باشد من می‌روم و مصاحبه می‌کنم چون شما نیایید می‌گویند ترسیدند.

خبرآنلاین: محمود احمدی نژاد با انتشار متن مکالمه خود با مشایی خط و نشان جدیدی برای دستگاه قضایی کشید و خطاب به مشایی گفت اگر دادگاه علنی باشد من می‌روم و مصاحبه می‌کنم چون شما نیایید می‌گویند ترسیدند.

« زندانی سیاسی نداریم و در ایران کسی به خاطر اظهار عقیده زندان نیست» این مهمترین اظهار نظری بود که محمود احمدی نژاد در سال های ریاست جمهوری اش درباره وضعیت زندانیان سیاسی و احکام قوه قضائیه آن هم در مصاحبه با یک رسانه خارجی مطرح کرد

خط و نشان جدید احمدی نژاد برای قوه قضائیه

او که حتی در انتخابات پر حرف و حدیث سال 88 و خیل بازداشتی ها و ماجرای کهریزک لب از لب باز نکرد حالا با حکم زندان یارانش فریاد آزادی خواهی بلند کرده است و یک روز در شاه عبدالعظیم بست می نشیند و روز دیگر در امامزاده صالح دعای آزادی می خواند.

احمدی نژاد بعد از اعلام علنی شدن دادگاه مشایی خواب تازه ای دیده است و حالا متن مکالمه خود با مشایی را منتشر کرد.

او در مکالمه ای که روز پنجشنبه اول شهریور داشته گفته است:

من یک اطلاعیه ای داده ام ؛ که من می روم شرکت می کنم، چون گفتم اگر شما نیایید، می گویند این ها ترسیدند نیامدند، من بروم آنجا مصاحبه هم بکنم و بگویم این یک بازی سیاسی هست و ایشان اصلا کیفر خواست نخوانده است.

بعد اصلا اجازه ی ملاقات نداده اند، ایشان باید بیاید چند جلسه بنشیند، مستندات تهیه بکند.

احمدی نژاد خطاب به مشایی می گوید: حالا شما شرکت نمی کنید؟(در جلسه دادگاه)

مشایی هم پاسخ می دهد : نه دیگر، با این حساب که اصلا معنا ندارد، من به نماینده، نمی دانم نماینده دادستان بود؟، کی بود؟، گفتم که قاضی باید من را صدا می زد.

الان هم باید صدا کند و بگوید آن چیزی که به شما گفتم نظرم عوض شده است، دادگاه علنی است، و علنی بودن دادگاه را آن طور که من نوشتم که شرکت می کنم ؛ برایش توضیح بدهم، ایشان باید اعلام کند که این طور علنی است و الا جلسه آقای بقایی را هم گفتند که علنی است، کجایش علنی بود؟ علنی نبود که!

احمدی نژاد که این مکالمه را به منظور حاشیه سازی دوباره انجام داده است در بخش دیگری از صحبت هایش به مشایی می گوید صوت صحبتت را منتشر می کنیم تا بگوییم داستان چیست و ادامه می دهد اینها می خواهند خبرنگارها را توی دادگاه بیاورند، چیزی را که به نام کیفرخواست نوشتند را بخوانند، بعد هم بگویند خداحافظ.

رئیس دولت نهم و دهم در پاسخ به صحبت مشایی که می گوید از برگزاری یک دادگاه علنی استقبال می کنم می گوید: اینها جرأت برگذار کردن دادگاه علنی را ندارند، اینها می خواهند کلک علنی بزنند، یعنی حرفهای خودشان را تلویزیون پخش بکند، اما از بقیه اش هیچ چیز!

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام درباره پیشنهاد پخش زنده دادگاه مشایی فکرش به اینستاگرام می رسد و وقتی مشایی می گوید:« اصلا پخش ها باید زنده باشد» عنوان می کند: می شود از اینستاگرام مستقیم هم پخش کرد.

مشایی هم که خوب می داند قرار است این صحبت ها در شبکه های اجتماعی منتشر شود می گوید: من برای قاضی چون شخصیتی برای خودش هست احترام قائلم، ولی بعدا در دادگاه علنی خواهم گفت که ایشان به چه دلیلی اصلاً صلاحیت رسیدگی به این پرونده را ندارند، منتها اینجا و الان نمی خواهم بگویم، من توی دادگاه خواهم گفت.

انها جرات ندارند

مشایی در بخش دیگری از این مکالمه می گوید:

اینها نگه داشتند و هیچ چیز نگفتند، حالا الان یک روز مانده، توی تعطیلات اعلام کردند که مثلا علنی است، که ما دسترسی هم نداشته باشیم، هیچ کس هم نمی تواند رسیدگی کند، که علنی چی هست؟می خواهند من را در یک معذوریت قرار بدهند، نه، برای چی باید زیر بار برویم، از نظر من آقا حکمش را صادر کرده است، بعداً من در جلسه دادگاه خواهم گفت، ایشان حکمش را در ذهنش صادر کرده است، یک دلیلش این موضوع است که ایشان که من را آن روز دید ؛ گفتم چرا من الان بازداشتم؟ گفت برای این که الان بیرون التهاب وجود دارد و شما هم به التهاب اضافه می کنید!

احمدی نژاد هم پاسخ می دهد: این ها می روند یک طرفه می گیرند و می بندند و فلان می کنند.

موضوع مکالمه این دو به مناظره تلویزیونی هم کشیده می شود و وقتی مشایی عنوان می کند «من برای مناظره تلویزیونی هم آماده ام. » احمدی نژاد پاسخ می دهد: آن ها جرأت ندارند.

گفتنی است بسیاری معتقدند که با احمدی نژاد زیاد مماشات شده است واگر صحبت های ساختارشکن وی توسط افراد دیگری مطرح می شد برخورد دیگری صورت می گرفت.سخنگوی قوه قضاییه هم چندی قبل اعلام کرد حکمتی است که با احمدی نژاد برخورد نمی کنیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ترسو

      انگاري ، حكمتشم كه معلومه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        مهره اهای شطرنج اینو .میگه ....حکمتش اینه که دوره بعدی احمدی نزاد ریس جمهور ایرانه

    • ساوان صباحت

      هه ایناراکی نوشته؟

      پاسخ ها

      • مهین

        الهی عاقبت احمدی نژاد را بخیر و نیکی کن میخواد مثل خاتمی و رفسنجانی با حمایت از مشایی بی درو پیکر فتنه خودش و کل حامیان چند صدنفره ی خود را زیر سوال ببره

    • تل تل

      درود فراوان بر دکتر محمود احمدی نژاد .
      همانطور که مقامات ایرانی میگویند اگه آمریکا جرات حمله به ایران را داشت چندین سال پیش حمله می کرد . حالا خودشون اگه جرات داشتند چند سال پیش با دکتر محمود برخورد میکردند .
      زنده باد دکتر محمود

      پاسخ ها

      • امير

        زنده باد دكتز احمدي نژاد. مرده باد دشمنان.
        همين فرمون برو دكي

    • بدون نام

      من.هشت سال پیش یک کارگر ساده بودم تا اینکه اقای احمدی نژاد دستور دادند که به کسانی که اشتغال زایی کنند وام قرض الحسنه بدهند ومن ۱۰ میلیون گرفته ام .شاید باورتون نشد ولی با همون ۱۰ میلیون زندگیم به طور کل عوض شد الان خودم ۸ عدد کارگر دارم.زندگیم را مدیون احمدی نژاد هستم.

      پاسخ ها

      • ایران امن

        مدیون کار و زحمتت خودت هستی و وامی که گرفتی
        چه ربطی به احمدی نژاد داره
        کاش یه ذره عقل تو سر ما ایرانی ها بود
        همون وام رو خودت هم‌می تونستی از هر بانکی بگیری
        چرا مدیون احمدی نژاد میدونی خودتو
        مدیون همت و بازوی خودت باش عزیز

    • علی

      حرف رفع حصرو
      آقازاده ها تو قصرو
      خزعبلات سه دلداده
      سرگرمی برای کارتن خواب
      که صفر بگذاریم زیر کسرو

    • رضا

      آبروی مملکتو تو خارج برد
      اصلا تو ریس جمهورها یه خوشتیپ نداشتیم
      ...

    • اسد

      ساقول احمدی نژاد

    • بدون نام

      احمدی نژاد حامی فقیر بیچاره ها دمت گرم

    • اس

      آقای برترینها تو که این همه از احمدی نژاد متنفری چرا خبرهاشو میاری تو اخبارت

    • بدون نام

      آب از سرچشمه گل الوده ..... کشور را طی هشت سال و با فروش نفت بارقم ۸۰۰میلیارد دلار به لجن کشید و شوربختانه هیچکس هم حتی یکبار بازخواستش نکرد و فقط حمایت و عده ای هم که به خاطر منافع ملی بهش انتقاد کردن ،انگ مخالفت با نظام را بهشون چسبوندن و معلوم نشد کجا رفتن .بله دیگه الان شده تف سر بالا

    • بدون نام

      درودبر مرد آزاده وشجاع ایران دکتر احمیدی نژاد

    • بدون نام

      بالاخره مردم متوجه نشدند که این آدم چطور مجاز است که هر چی میخواد علیه بقیه مطرح بکنه و هیچ برخوردی با اون نشه ؟؟؟!!!! افتصاحات اقتصادی و مدیریتی و تخریب کشور همه از زمان احمدی نژاد شروع شد و هیچ رسیدگی و برخوردی با اقدامات مخرب او انجام نشد حالا طلبکار هم شده

    • سس

      دکتر محمود مرد واقعی زنده باشی

    • بدون نام

      تبریک به این همه قدرت که علیرغم اینکه تمام شواهد لازم برای شناخت عامل اصلی بروز فتنه از سال ۸۸ تابحال همانند روز مشخص بوده و شده ، هنوز مرجع مربوط بصلاح نمی داند که کوچکترین عکس العملی از خود نشان دهد. و این وضع مصداق ضرب المثل یک بام و دو هوا است. خوشابحالت احمدی نژاد

    • مرگ بر سیاسی بی دین

      مردی احمدی مرد

    • TIREوPOPI

      احمدی نژاد تا به حال کسی را ندیدم این قدر حرفهای خود را عملی کند حتی تا پای جان پای حرف خودش میماند واقعا تو مردی سالار.

    • بدون نام

      حق با احمدی نژاد و مشائیست.
      وقتی هنوز کیفرخواست را به متهم نداده اند که مطالعه کنه و ببینه دقیقا به چی متهمه و باید از چی دفاع کنه و حتی وکلای متهم اذعان کرده اند که هنوز اجازه رویت و مطالعه کیفرخواست را دریافت نکرده اند دیگه بقیه دادگاه هم معلومه که چی میشه.
      متاسفم ....

    • بدون نام

      خب داره درست میگه ،چرا یک روز مانده به تعطیلات؟!چرا حق دفاع به متهم داده نمیشه مگر میشود با یک هفته یا دو هفته با این اتهامات سنگین دفاع کرد!!!!!هر چند سروپا یک کرباسند

    • بدون نام

      خدایا عاقبت همه خلق را بخیر و نیکی بگردان

    • بدون نام

      چه جرأتی!

    • علی

      درود بر احمدی نژاد . زمستان رفتنی است بهار نزدیک است

      پاسخ ها

      • بدون نام

        علی اون بهاری که میگی میاید دو سال پیش برای انتخابات ریاست جمهوری رد صلاحیت شدند زیاد دلتو صابون نزن

    • بدون نام

      بدون نام که با ده میلیون وام .....کار افرین شده! عزیز ۸ نفر نه ۸عدد کارگر . واحد شمارش انسان نفر هست!!!!

    • شیما

      احمدی نژاد همون بود که سال 88همه رو زندان سیاسی کرد افتضاح کهریزک به بار اورد حالا واسه ما علم عدالت خواهی سر میده همه سرو ته یک کرباسن

    • سویل

      خدایا اینو کجای دلم بزارم.....

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج