جاباما
۷۶۱۵۵۰
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

«سرو زیر آب» ۱۰ دقیقه کوتاه شد

کارگردان فیلم سینمایی«سرو زیر آب»گفت که این فیلم ۱۰ دقیقه کوتاه‌تر از نسخه سی‌وششمین جشنواره ملی فیلم فجر اکران می‌شود.

فارس: کارگردان فیلم سینمایی«سرو زیر آب»گفت که این فیلم ۱۰ دقیقه کوتاه‌تر از نسخه سی‌وششمین جشنواره ملی فیلم فجر اکران می‌شود.

«سرو زیر آب» ۱۰ دقیقه کوتاه شد

محمدعلی باشه آهنگر کارگردان فیلم سینمایی «سرو زیر آب» درباره زمان اکران این فیلم سینمایی گفت: طبق آخرین برنامه‌ریزی‌های انجام شده، قرار است فیلم سینمایی«سرو زیر آب» بعد از ماه محرم و صفر و در آبان‌ماه اکران خود را آغاز کند.

وی درباره پیش‌بینی خود از اکران این فیلم سینمایی، بیان کرد: موفقیت اکران یک فیلم به عوامل بسیاری چون پخش‌کننده مناسب، زمان اکران، تبلیغات گسترده و تیزرهای تلویزیونی وابسته است و با شرایط حال حاضر سینمای ایران پیش‌بینی فروش برای یک فیلم سینمایی بسیار سخت شده است.

باشه آهنگر افزود: از طرفی دیگر تعداد سینماهایی که به نمایش یک فیلم سینمایی اختصاص پیدا می‌کند بر فروش فیلم تاثیر به سزایی دارد، مثلاً نمی‌توان توقع فروش فیلمی که ۱۶۰ سالن سینمایی در اختیار دارد را از فیلمی که تنها ۶۰ سالن سینما در اختیارش است، داشت.

این کارگردان سینمای ایران درباره فیلم سینمایی «سرو زیر آب» خاطر نشان کرد: این فیلم بازخوردهای خوب و مختلفی از سی‌وششمین جشنواره ملی و جهانی فیلم فجر، دریافت کرد و بسیاری وجه برجسته این فیلم را نمایش روابط دوستانه بین ادیان‌ مختلف در ایران دانسته‌اند.

وی با اشاره به نحوه برگزاری جشنواره فیلم فجر، گفت: متأسفانه اتفاقی که در جشنواره فجر روی می‌دهند نمایش چند فیلم در یک روز است و این فشار نمایش متعدد فیلم‌ها به خصوص در سینمای رسانه، باعث می‌شود اهالی رسانه و منتقدان نتوانند تمرکز لازم را برای بررسی یک فیلم سینمایی داشته باشند.

باشه آهنگر درباره کوتاه شدن فیلم سینمایی«سرو زیر آب» گفت: این فیلم سینمایی برای نمایش در سی‌وششمین جشنواره جهانی فیلم فجر حدود ۸ تا ۱۰ دقیقه کوتاه شد و ریتم تندتری پیدا کرد. ما برای اکران عمومی فیلم نیز همین نسخه را در نظر گرفته‌ایم.

وی درباره فعالیت‌های اخیر خود، بیان کرد: به تازگی دو پروژه دفاع مقدسی به من پیشنهاد شده است که در حال بررسی آنها هستم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج