جاباما
۷۶۲۵۰۷
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

«آدمکش» و «شازده کوچولو» به روی صحنه رفتند

دو نمایش «آدم کش» به کارگردانی زری اماد و «شازده کوچولو» به کارگردانی مصطفی قربان پور شامگاه دوشنبه ۲۹ مرداد در سالن دکتر ناظرزاده کرمانی اجراهای عمومی خود را آغاز کردند.

خبرگزاری ایسنا: دو نمایش «آدم کش» به کارگردانی زری اماد و «شازده کوچولو» به کارگردانی مصطفی قربان پور شامگاه دوشنبه ۲۹ مرداد در سالن دکتر ناظرزاده کرمانی اجراهای عمومی خود را آغاز کردند.

نمایش‌های «آدم کش» به کارگردانی زری اماد و «شازده کوچولو» به کارگردانی مصطفی قربان پور شامگاه دوشنبه ۲۹ مردادماه به ترتیب در ساعت‌های ۱۹:۳۰ و ۲۱:۳۰ اجراهای عمومی خود را در سالن دکتر ناظر زاده کرمانی این مجموعه آغاز کردند.

«آدمکش» و «شازده کوچولو» به روی صحنه رفتند

نمایش‌های «شازده کوچولو» با مشاوره مسعود کرامتی و با بازی بهناز جعفری، مسعود کرامتی و کیکاووس یاکیده و «آدم کش» با بازی اتابک نادری، مجید سعیدی، محمود موسوی، مسعود رحیم‌پور، زری اماد و میلاد ثقفی مطابق با برنامه زمان‌بندی‌شده تا روز یکشنبه 25 شهریورماه در این مجموعه تئاتری به صحنه می‌روند.

«یک روز تابستانی» و «خاموشی دریا» به اجراهای خود پایان دادند

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل تماشاخانه ایرانشهر، نمایش‌های «یک روز تابستانی» به کارگردانی پارسا پیروز فر با 14 هزار و 558 مخاطب و «خاموشی دریا» به کارگردانی نیما دهقان با 4 هزار 89 مخاطب به اجرای عمومی خود در تماشاخانه ایرانشهر پایان دادند.

نمایش‌های «یک روز تابستانی» و «خاموشی دریا» که به ترتیب از 25 و 28 تیرماه در ساعت‌های 17، 19 و 21 اجرای عمومی خود را در سالن دکتر ناظر زاده کرمانی تماشاخانه ایرانشهر آغاز کرده بودند، شامگاه جمعه 26 مردادماه به کار خود در این مجموعه پایان دادند.

نمایش «یک روز تابستانی» به کارگردانی پارسای پیروز فر در 61 اجرای خودپذیرای 14 هزار و 558 مخاطب بود. از این تعداد مخاطب، 1646 مخاطب با بلیت 40 هزارتومانی و 11997 مخاطب با بلیت 50 هزارتومانی به تماشای این نمایش نشستند. همچنین تعداد 915 مخاطب شامل هنرمندان و اصحاب رسانه، با بلیت مهمان به تماشای این نمایش نشستند.

طبق این آمار، فروش نمایش «یک روز تابستانی» طی 61 اجرا مبلغ 665 میلیون و 690 هزار تومان بوده است.

نمایش «خاموشی دریا» به کارگردانی نیما دهقان نیز در 26 اجرای خودپذیرای 4 هزار و 89 مخاطب بود. از این تعداد مخاطب، 1528 مخاطب با بلیت‌های 20، 25 و 30 هزارتومانی و 2071 مخاطب با بلیت‌های۳۵ و ۴۰ هزارتومانی به تماشای این نمایش نشستند. همچنین تعداد 490 مخاطب شامل هنرمندان و اصحاب رسانه، با بلیت مهمان به تماشای این نمایش نشستند.

طبق این آمار، فروش نمایش «خاموشی دریا» طی 26 اجرا مبلغ 121 میلیون و 480 هزار تومان بوده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج