adexo3
۷۶۳۱۴۹
۳ نظر
۵۰۰۰
۳ نظر
۵۰۰۰
پ

اقبالی: نباید با انتقاد تیم را به حاشیه برد

کارشناس فوتبال ایران گفت: تیم ما به دنبال کسب تجربه و ساخت یک تیم منسجم و هماهنگ برای حضور در بازی های مقدماتی المپیک ۲۰۲۰ است و این یک استراژی درست برای تیم امید محسوب می‌شود.

خبرگزاری فارس: مسعود اقبالی پس از شکست تیم فوتبال امید ایران در بازی های آسیایی مقابل کره جنوبی گفت:نگاهی به ترکیب تیم کره جنوبی در این بازی ها به خوبی نشان می دهد که تیم ما از نظر تجربی با حریف فاصله داشته و در واقع ایران با یک استراتژی متفاوت گام به مسابقات آسیایی گذاشت.

کره جنوبی با ترکیب زیر ۲۳ سال و استفاده از ۳ بازیکن کمکی که یکی از آنها در تاتنهام انگلیس بازی می کند نشان داد با هدف قهرمانی به مسابقات آمده اما تیم ما به دنبال کسب تجربه و ساخت یک تیم منسجم و هماهنگ برای حضور در بازی های مقدماتی المپیک ۲۰۲۰ است.

آنچه مسلم است استراتژی امروز فدراسیون فوتبال کاملا درست بوده و البته استراتژی سال های قبل که با تمام قوا به این مسابقات می رفتیم، دستاوردی هم نداشتیم و تجربه ای هم برای تیم المپیک ایجاد نمی کردیم قطعا نادرست بود.

اقبالی همچنین گفت:نباید از این تیم جوان انتظار داشت، کره جنوبی با آن ستاره ها و بازیکنان کلیدی که در جام جهانی بازی کرده اند را مغلوب کند و حالا هم نباید این تیم را با انتقادات به حاشیه برد. به عقیده من این تیم باید حفظ شود،برنامه های آماده سازی ، اردوها و بازی های تدارکاتی در نظر گرفته شود و البته در انتخاب بازیکنان هم دقت بیشتری شود. ما در این فوتبال استعدادهای زیادی داریم که باید به دنبال جذب آنها باشیم.

می شود در بعضی پست ها انتخاب های بهتری داشت و با ایجاد تیمی قدرتمند همچنین کسب تجربه مناسب از این رقابت ها بالاخره به هدف اصلی خودمان که صعود به المپیک است دست یابیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ایرانی.

      اهان پس برای کسب تجربه رفتین امابایک بازی کثیف وچندش اوروباختناجوانمردانه میخواستیدبه کره نخوریددرست کاری که عربستانیهای کثیف انجام دادن.اقای اقبالی اون چیزی که درموردمردم توذهنت بوده باگفتن این چرندیات قطعاخودتی.تیمی که برای کسب تجربه درمسابقات بایدخوشحال باشه که به تیمهای قوی بخوره ونقاط ضعف وقوتش معلوم بشه نه اینکه عمدابه یک تیم درجه سوم ببازه....... خودتی اقای اقبالی.

    • بدون نام

      حاشیه....این تیم همش در حاشیه است‌‌‌.

    • R SS

      این تیم چه نکته مثبتی داشت که نخایم نابودش کنیم، همون بهترکه این تیم نابود بشه، بازیکنایی که اصلا از نظر ظاهری هم شبیه ایرانیا نیستن !

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج