جاباما
۷۶۳۲۳۹
۱ نظر
۵۰۰۲
۱ نظر
۵۰۰۲
پ

علی علیپور؛ امید به آقای گلی یا شایعه جدایی

علیپور در شرایطی در هفته پنجم دومین گل خود برای سرخپوشان را به ثمر رساند که همچنان شایعاتی مبنی بر جدایی‌اش از این تیم وجود دارد.

ورزش سه: علی علیپور، آقای گل فصل گذشته پرسپولیس از اعتماد کافی در نزد برانکو ایوانکوویچ برخوردار است. اتفاقی که باعث شد او در فصل گذشته به راحتی به درخواست جدایی مهدی طارمی پاسخ مثبت بدهد و اساس کار در خط حمله تیمش را به شماره ۷۰ بسپارد.

علیپور نیز به خوبی از این فرصت سود برد و توانست ضمن عبور از رکورد دو ساله‌ی مهدی طارمی، در لیگ هفدهم با ۱۹ گل عنوان آقای گلی و برترین مهاجم فصل را به خود اختصاص دهد. در پایان فصل مهاجم شمالی پرسپولیس که چهارمین فصل حضورش در این تیم را پشت سر می‌گذاشت از سوی مدیران باشگاه برای ادامه همکاری و تمدید قرارداد دعوت شد.

این در حالی بود که او پیشنهاداتی از خارج کشور حول خود می‌دید اما به دنبال ادامه حضور در این تیم بود. مدیران باشگاه با قرار دادن متممی در قراردادش، مبلغ قراردادش را افزایش دادند تا اینگونه بابت تلاشش برای موفقیت تیم از او قدردانی کرده باشند.

طی هفته های اخیر اما شایعاتی جدی و جدید درباره پیشنهادات خارجی این بازیکن مطرح شده است. پیشنهاداتی که گفته می‌شود احتمالا در نیم فصل باعث جدایی او از جمع سرخپوشان شود. هرچند علی علیپور همچنان روی حرف ابتدای فصل خود باقی مانده و مدعی است خواهان ادامه حضور در این تیم است اما بعید نیست با توجه به افزایش قیمت ارز و رقم مناسبی که نصیب او و باشگاه خواهد شد این اتفاق رقم بخورد.

علی علیپور؛ امید به آقای گلی یا شایعه جدایی

علیپور که در هفته پنجم موفق شد دومین گل خود را به ثمر برساند، اکنون اما سودای تکرار عنوان آقای گلی را در سر می‌پروراند. موضوعی که می‌تواند برای چهارمین فصل پیاپی عنوان آقای گلی را نصیب سرخپوشان کند. با این شرایط باید دید برانکو در نیم فصل اجازه مذاکره برای جدایی این ستاره را خواهد داد یا خیر.

عدم اعتماد کامل به گادوین منشا باعث می‌شود تا او در این مقطع جانشینی نداشته باشد. سیامک نعمتی و امید عالیشاه نیز قادر به برآورده کردن انتظارات کامل در خط هجومی تیم را ندارند و ذاتا گلزن محسوب نمی‌شوند. مسائلی که جدایی او را با تردید مواجه می‌کند.

از سوی دیگر اما خط هجومی پرسپولیس در نیم فصل و بعد از پایان دوران محرومیت با تقویت مناسبی همراه خواهد شد. مهدی شیری که برانکو در دیدارهای تدارکاتی قادر به سود بردن از اوست، هرچند در پست وینگر راست برای این تیم به میدان رفته اما قابلیت حضور در پست مهاجم را نیز داراست.

مهدی ترابی هم با خصوصیات وینگر اما برای افزایش توان خط حمله پرسپولیس در فلسفه برانکو جا گرفته است. در کنار این دو بازیکن اضافه شدن سروش رفیعی نیز آنها را برای انجام نقشه‌های هجومی با تقویت همراه خواهد کرد و البته باید منتظر ماند تا گادوین منشا نیز به شرایط ایده آل فصل شانزدهم بازگردد. فصلی که یک تنه در خط هجومی پیکان نقش تاثیرگذار خود را برای تیم مجید جلالی ایفا کرد و مشتریان بزرگی را حول خود می‌دید و در نهایت به پرسپولیس پیوست.

در نهایت در میان نقل و انتقالات ناامید کننده فوتبال ایران در این فصل که تنها کاوه رضایی و علیرضا جهانبخش را در مسیر خوشبختی دیده، باید دید آقای گل فوتبال ایران چه تصمیمی خواهد گرفت و آیا بلندپروازی او به دستیابی دوباره این عنوان در لیگ هجدهم ختم خواهد شد یا به دنبال این خواهد بود تا با انتقالی وسوسه برانگیز شانس حضور خود در لیگ اروپایی را مورد آزمایش قرار دهد.

برای او که علیرغم درخشش در لیگ برتر نتوانسته بود جایی در لیست کارلوس کی روش به خود اختصاص دهد و احتمالا با افزایش تعداد مهاجمان مدعی، شانس حضورش در جام ملت ها را نیز اندک می‌کند، شاید جدال مقابل الدحیل قطر در میدانی بین المللی و دیده شدن در این رقابت بتواند سکوی پرتاب بزرگی محسوب شود. سکویی که بتواند او را به خواسته حضورش در فوتبال اروپا برساند و بیشتر در معرض حضور در لیست تیم ملی و رقابت با مهاجمان مدعی پیراهن تیم ملی قرار گیرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ناشناس

      اینقدرحاشیه براتیم مادرست نکنین کیسه کشا

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج