جاباما
۷۶۴۳۹۴
۱۲ نظر
۵۰۰۱
۱۲ نظر
۵۰۰۱
پ

پزشکیان: حضور روحانی در مجلس چالش دارد

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: در موقعیت حساس کنونی آمریکا با تمام قدرت به میدان آمده که ما را به چالش بکشاند، در این شرایط ایجاد چالش از سوی خودمان به نفع مملکت نیست.

اعتماد آنلاین: مسعود پزشکیان نایب رئیس مجلس شورای اسلامی در پاسخ به اینکه چه کار باید کرد تا در جلسه سوال از رییس جمهور شاهد ایجاد حواشی از نوع آنچه در جلسه استیضاح وزیر کار دیدیم، نباشیم، گفت: هر نماینده‌ای مستقل است و می‌تواند حرفش را بزند و نظر دهد.

اقدامی که ما باید انجام بدهیم این است که از حد انصاف و اعتدال پایمان را بیرون نگذاریم و اگر سوال می‌کنیم سوالمان در چارچوب، با دلسوزی و جهت حل مشکل موجود باشد.

او ادامه داد: نباید سوال از رییس جمهور در جهت تخریب و یا ضایع کردن همدیگر باشد. اگر قرار باشد ما مسئولا‌ن همدیگر را ضایع کنیم هرکدام از ما مشکلاتی دارد که راحت می‌توان از آن اشکال گرفت اما اگر در چارچوب انصاف و با مستند علمی و در چارچوب قانون صحبت کنیم؛ می‌تواند تاثیر مثبتی داشته باشد که البته من بعید می‌دانم.

پزشکیان تاکید کرد: در جلسه سوال از رییس جمهور قطعا به چالش‌هایی برمی‌خوریم. بسیاری از سوالاتی که از رییس جمهور قرار است پرسیده شود، به واقع تقصیر یک ارگان، سازمان و یک قوه نیست بلکه مجموعه ما یک ساختاری را درست کردیم که یکسری مشکلات ایجاد شده است.

ما بجای اینکه آن مشکلات و آن ساختار را شناسایی و حل کنیم می‌خواهیم به دولت بگوییم بی‌عرضه بودی که نتوانستی مشکل را حل کنی که این درست نیست.

نایب رئیس مجلس گفت: من نمی‌خواهم بگویم ما مسئولان بی‌نقص هستیم،همه ما عیب‌هایی داریم. اگر نوع گفت و گو و تعامل ما مسئولان با یکدیگر چارچوبی پیدا کند که هم افزایی داشته باشد، دیگر در مقابل یکدیگر نمی‌ایستیم.

پزشکیان گفت: در موقعیت حساس کنونی آمریکا با تمام قدرت به میدان آمده که ما را به چالش بکشاند، در این شرایط ایجاد چالش از سوی خودمان به نفع مملکت نیست.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • نااشنا

      خوب بود ی قانونی تدوین میشد تا بشه رییس جمهور رو مستقیما استیضاح کرد.

    • هادی

      نمایندگان محترم حق دارند بپرسند آقای رئیس جمهور بیست ماه قبل از تحریم چرا هیچ اقدام پیشگیرانه ای را شروع نکردید تا موقع شروع تحریم با آمادگی به مقابله بر خیزید قیمت سرسام آور اجناس ،ناراحتی مردم ، فشارهای روزافزون اقتصادی و روحی به مردم را چه کسی باید پاسخگو باشد بغیر از رئیس جمهور منتخب مردم.

    • بدون نام

      بفرمانيدناهاری که سه نفرمی خوريم دتروز اخبارداغ باالتماس تشگر

    • محک

      آقای پزشکان همه کارهای دولت فعلی ازروزاول پس ا زانتخابات رسیدن عده محدودیت بثروت بی‌سابقه بوده هیچ یک ازکارهای دولت درجهت رفاه ملت انجام نشده است ومردم روزبروزبدبختترشدند

    • بدون نام

      روحانی با این گرانی دیگه از چشم مردم برای همیشه افتاد و عمر سیاسی و اجتماعی خود را برای همیشه از دست داده هر کسی فکر آینده اش است بهتر است از او جدا شود.

    • بدون نام

      اینقدرکه شماملاحظه موقعیت خودتلن رامی کنیداگریمدصدش ملاحظه مزدم راکرده یودیدوضع طوری دیگربود ازهدابترسیدودنیال شغلی برویدکه ازعهده اش برمی ایید

    • س

      باز اومدی وسط دعوا نرخ تعیین کنی؟! بی کفایتی وبی لیاقتی خودتون رو میندازین گردن آمریکا؟!مگه آمریکا گفته شما ها اینقدر هزینه رانت وبخوربخور کنین که خزانه خالی بشه بعد برای جبران بی لیاقتی و دزدی های خودتان دلار رو سه برابر گران کنید که کسری بودجه وقرض و قوله هایی رو که بار آوردین با یک سوم ارزش به مردم بدین. شماها خودتون روخیلی زرنگ میدونید ولی مطمئن باشید اگر روحانی را برکنار نکنید بزودی مروم در مجلستون رو گل خواهند گرفت.

    • بدون نام

      هدف نمایندگان تخریب رییس جمهور و همراهی با دشمنان است

      پاسخ ها

      • مجيد

        هدف دفاع از ملت بىچاره است نه کرنش به يه مشت دزد

    • بدون نام

      ما از مسایل پشت پرده بی خبریم. در حوزه علوم سیاسی هم مهارت نداریم....
      اما اگر سووال از رییس جمهور بازی نباشد و نمایندگان مجلس الحق دنبال مطالبات مردم از دکتر روحانی باشند و کار حتی به برکناری رییس جمهور بکشد... نباید نگران بود... چرا که قانون اجرا شده است....
      اما بعید می دانم آمدن روحانی به مجلس پیکان منافع اش به سمت ملت باشد.

    • بدون نام

      اگر بخواهند دکتر روحانی را تخریب کنند جواب دندان شکن خواهند گرفت از خود دکتر.

    • مریم

      تخریب تر از اینم مگه میشه. دیگه اعتباری براش نمونده.
      باز یه عده که منافعشون در خطره شروع به حمایتو شاخ و شونه کشیدن کردن.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج