۷۶۵۳۵۴
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

نمازی‌: صدرنشینی پدیده اتفاقی نیست

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان، گفت: بازی‌های خوب پدیده و صدرنشینی این تیم در جدول لیگ برتر اتفاقی نیست و این موضوع نشان می‌دهد با تیم آماده‌ای بازی داریم.

خبرگزاری فارس: به نقل از سایت رسمی باشگاه ذوب آهن، امید نمازی‌ درباره دیدار فردای تیمش برابر پدیده مشهد در هفته ششم لیگ برتر فوتبال، اظهار داشت: اینکه پدیده صدرنشین لیگ برتر است و در ۵ هفته گذشته بازی‌های خوبی انجام داده نشان می‌دهد با تیم آماده‌ای روبرو می‌شویم.

‌نمازی‌ با بیان اینکه می‌دانیم با حریفی روبه‌رو می‌شویم که به دنبال نتیجه گرفتن در بازی فردا است، خاطرنشان کرد: خوشبختانه یک برد ارزشمند برابر ماشین‌سازی تبریز کسب کردیم و بسیار امیدواریم بازی‌های خوبمان که با یک پیروزی ارزشمند و کسب ۳ امتیاز همراه بود، با پیروزی برابر پدیده ادامه پیدا کند؛ چون این بازی پایان‌ بخش اول نیم‌فصل نخست لیگ برتر است و امیدوارم با یک برد شیرین به تعطیلات چند هفته‌ای لیگ برویم.

ضمن اینکه احتمالاً می‌توانیم با کسب ۳ امتیاز این دیدار اعتماد به نفس بالاتری برای دستیابی به اهدافمان پیدا کنیم.

‌وی به غیبت احتمالی محسن مسلمان به دلیل مصدومیت اشاره کرد و گفت: سایر بازیکنان تیم را در اختیار داریم و تمام تلاش خود را خواهیم کرد که با تمام قدرت به مصاف پدیده برویم.

‌سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن درباره انگیزه بازیکنانش در دیدار فردا، تصریح کرد: در فوتبال حرفه‌ای شاید عوامل انگیزشی هم موثر باشد، اما در این سطح از لیگ برتر بازیکنان حرفه‌ای هستند و می‌دانند باید با تمام تلاش و انگیزه و و بالاترین کیفیت خود در مسابقات حاضر شوند و بازی با پدیده نیز از این امر مستثنی نیست.

‌نمازی‌، اضافه کرد: می‌دانم که بازیکنانم با تمام انگیزه خود در زمین ظاهر می‌شوند و تا سرحد جان می‌جنگند تا بازی با پدیده را با موفقیت پشت سر بگذاریم.

‌وی گفت: از هواداران ذوب‌آهن می‌‌خواهم در بازی با پدیده در کنار تیمشان باشند تا بتوانیم در این دیدار همه از حمایت این عزیزان بهره مند باشیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج