۷۶۷۴۷۱
۱۰ نظر
۵۰۰۸
۱۰ نظر
۵۰۰۸
پ

کیهان با نویسنده ارزشی هم به مشکل خورد

ماجرای رضا امیرخانی و مجمع ناشران انقلاب اسلامی از آنجا آغاز شد که حدود دو ماه قبل، میثم نیلی، دبیر مجمع ناشران انقلاب در بخشی از یک مصاحبه، نسبت به امیرخانی ابراز علاقه و محبت کرد و گفت که این مجمع، امیرخانی را همسنگر خود می‌پندارد و به فروش بالای کتاب‌های وی کمک می‌کند.

روزنامه کیهان نوشت: رضا امیرخانی در واکنش به اظهار محبت و دوستی مجمع ناشران انقلاب اسلامی، دومین نامه خود علیه این تشکل را هم منتشر کرد. نامه دوم این نویسنده، فراتر از مجمع ناشران، برخی گروه‌ها و فعالان فرهنگی انقلابی را هم شامل شده است.

کیهان با نویسنده ارزشی هم به مشکل خورد

ماجرای رضا امیرخانی و مجمع ناشران انقلاب اسلامی از آنجا آغاز شد که حدود دو ماه قبل، میثم نیلی، دبیر مجمع ناشران انقلاب در بخشی از یک مصاحبه، نسبت به امیرخانی ابراز علاقه و محبت کرد و گفت که این مجمع، امیرخانی را همسنگر خود می‌پندارد و به فروش بالای کتاب‌های وی کمک می‌کند.

پس از آن بود که امیرخانی نامه‌ای سرگشاده و تند را علیه این مجمع منتشر کرد. اما گویا این نویسنده، یک نامه را کافی ندیده و این بار نامه‌ای تندتر و طولانی‌تر را نوشته است. نکته قابل تأمل این است که نامه جدید وی تنها به مجمع ناشران انقلاب محدود نیست و برخی از گروه‌ها و فعالیت‌های فرهنگی و حتی افراد خاص را هم در بر می‌گیرد.

هدف حمله در این نامه، دقیقا همان افراد و جریان‌هایی هستند که طی سال‌هایی که از عمر نویسندگی امیرخانی می‌گذرد، بیشترین حمایت‌ها را از آثار وی کرده‌اند؛ همان‌هایی که کتا‌ب‌هایش را تبلیغ نموده‌اند، برای خرید آثارش صف تشکیل داده‌اند و برای آثار وی پول داده‌اند. نامه امیرخانی علیه طیفی که طی این سال‌ها او را بزرگ کرده‌اند، ادبیاتی کینه ورزانه و عصبی دارد.

در شرایطی که راهزنان مختلف در عرصه‌های سیاسی و اقتصادی و فرهنگی، در حال لطمه زدن به کشور هستند، عجیب است که این نویسنده که خود را «فرمانده نیروی هوایی ادبیات» می‌پندارد، حمله به دوستانش را برگزیده است. این نامه، درست مثل رمان اخیر امیرخانی یعنی «رهش» دچار از هم گسیختگی، فقدان انسجام و صدور بیانیه‌های بی‌محل است!

نویسنده در این نامه به هر دری زده و به هر یک از دوستان و همسنگرهایش که توانسته نیشی وارد کرده است.امیرخانی در نامه خود نسبت‌هایی را هم به برخی افراد وارد کرده، بدون اینکه دلیلی برای اتهامات وارده بیاورد. بطور مثال، یکی را هتاک خوانده بی‌آنکه مشخص باشد کی و کجا هتاکی کرده است!

در بخشی از این نامه، به مدیر جوان یکی از گروه‌های تلویزیونی حمله کرده آن هم در شرایطی که هنوز جوهر حکم انتصاب این مدیر خشک نشده است و... نامه‌ای که بیشتر یک خودزنی و عقده گشایی به نظر می‌رسد تا اینکه جنبه راهگشا داشته باشد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      شما مثل اینکه با کیهان مشکل دارید! بهترین روزنامه و حرفه ای ترین روزنامه,کیهان است.ولی متاسفانه یا خوشبختانه دشمن زیاد دارد.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        یعنی کبریت نخریم میشه اجاق گاز رو باش روشن کرد

    • بدون نام

      خب این الان به تو ربطی نداره .!

      پاسخ ها

      • بدون نام

        روزنامه کیهان با امام زمان هم به مشکل میخوره

      • آ زاد

        کیهان عامل دروغ و نفرت پراکنی ،که باید پلمپ شود

    • بدون نام

      تو که همه نوع اراجیف برا همه مینویسی یکبار هم این خواسته نامه بنویسه اشکالی داره ؟

    • بدون نام

      خطاب به کیهان:
      حالا دیگه نوبت امیرخانی شد! نفر بعدی کیه؟؟؟

    • بدون نام

      کمپین آتش زدن کیهان باید راه بندازیم

      پاسخ ها

      • بدون نام

        حیفه کبریت

    • بدون نام

      یه کم دقت کنید کیهان تو همه مسائل نخود هر آشی هست ولی تا بحال براتون سوال نشده که چرا کیهان وقتی حیدر العبادی میگه منافع مردم عراق را به خاطر ایران به خطر نمی اندازم ، کیهان هیچ صحبتی نمیکنه یا سرزنش نمیکنه! به نظر شما چه سیاستی پشت این قضیه هست. ؟چرا کیهان سکوت میکنه؟ حتما میخواد به کشور برادرش اهانتی نکنه. حتما عراق جزء دشمنان خارجی نیست. چرا از حیدرالعبادی گلایه نمیکنه ولی تا میتونه به مردم خودمون اهانت میکنه چه سیاستی پشت حمایت کیهان از عراق نهفته است واقعا برای من جای سوال هست؟ فکر نکنم وطن فروش تر از خود کیهان داشته باشیم! جهت اطلاع اونایی که کیهان پرست هستند.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج