۷۶۸۹۰۵
۲ نظر
۵۰۱۱
۲ نظر
۵۰۱۱
پ

فخرالدینی: کردستان قطب موسیقی ایران است

فرهاد فخرالدینی که بتازگی بازدیدی از هنرستان هنرهای زیبای سنندج داشته در نشست استادان شورای عالی موسیقی ایران که با حضور هنرمندان کردستانی برگزار شد از استعدادهای خوبی که در این دیدار به آنان برخورده ابراز شگفتی کرد.

روزنامه ایران: فرهاد فخرالدینی که بتازگی بازدیدی از هنرستان هنرهای زیبای سنندج داشته در نشست استادان شورای عالی موسیقی ایران که با حضور هنرمندان کردستانی برگزار شد از استعدادهای خوبی که در این دیدار به آنان برخورده ابراز شگفتی کرد.

فخرالدینی: کردستان قطب موسیقی ایران است

او کردستان را سرزمینی سرشار از ملودی، نشاط، شادی و سربلندی خواند و گفت:« با توجه به استعدادهایی که در این هنرستان به آنها برخورده‌ام حتم دارم ۹۰ درصد کودکان و نوجوانان سنندجی با شرکت در امتحان‌های ورود مراکز موسیقی موفق به کسب حد نصاب بالایی از امتیاز خواهند شد. از همین رو لازم است بهترین دانشگاه‌های موسیقی کشور در سنندج دایر و کردستان به‌عنوان قطب موسیقی ایران معرفی شود.»

این آهنگساز و رهبر ارکستر در بخش دیگری از گفته‌هایش به نقش حسن کامکار به‌عنوان یکی از بزرگان عرصه موسیقی کشور اشاره کرد. به گفته فخرالدینی با توجه به خدمات ارزنده‌ای که حسن کامکار (بنیانگذار گروه موسیقی کامکارها) به هنر کشورمان ارزانی داشته، پسندیده است که نسبت به ساخت و نصب سردیسی از وی در یکی از میدان‌های بزرگ سنندج اقدام شود.

عضو شورای عالی موسیقی ایران ادامه داد: «تربیت خانواده‌ای چون خانواده کامکار به مانند یک دانشگاه تمام عیار هنر موسیقی و پایه‌ریزی فعالیت امروز موسیقی در این استان، توسط کسانی که زمانی افتخار شاگردی این مرد بزرگ را داشته‌اند می‌طلبد تا مسئولان زودتر نسبت به ساخت این سردیس اقدام کنند.»

او در پایان گفته‌هایش سنندج را مکانی حیرت انگیز عنوان کرد و گفت:«روز اول ورودم به سنندج، به مکانی مملو از نقاشی ها و مجسمه های بسیار زیبای استاد هادی ضیاءالدینی رفتم. به جرأت می‌توانم بگویم با دیدن شهرهای بسیار زیبایی چون سن پترزبورگ، رم، فلورانس و... که مهد صنعت و هنر مجسمه‌سازی است، توانایی این استاد را در حد و اندازه بزرگترین استادان این کشورها می‌دانم.»

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • علی

      زارررررررررت.

    • س

      درود براین استاد گرانقدر

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج