۷۶۹۰۳۸
۳۱۳ نظر
۸۵۸۹
۳۱۳ نظر
۸۵۸۹
پ

سلنا گومز یا آریانا گرانده؛ کدام یک را ترجیح می‌دهید؟

اگر شما هم از طرفداران سلنا گومز هستید یا اینکه در گروه هواداران آریانا گرانده قرار دارید در ادامه با ما همراه باشید تا ببینیم کدامیک از این دو سلبریتی توانسته جای خودش را بیشتر در دل هواداران باز کند.

برترین ها - محمد کاملان: این روزها تصاویر سلنا گومز و آریانا گرانده در اینترنت میان کاربران دست به دست می‌چرخد و رقابت خاصی بین این دو سلبریتی شکل گرفته است تا ثابت کنند که ملکه بی چون‌و‌چرای شبکه‌های اجتماعی هستند.

سلنا گومز یا آریانا گرانده؛ کدام یک را ترجیح می‌دهید؟

این دو سلبریتی به خوبی از قدرت شبکه‌های اجتماعی باخبر هستند و با گذاشتن تصاویر و پست‌های مختلف توانسته‌‌اند بیشترین هواداران را در اینستاگرام از آن خود کنند. جالب است بدانید هر دو به لحاظ هوادار باجی به یکدیگر نمی‌دهند و آریانا گرانده ۱۱۸ میلیون دنبال‌کننده دارد و ۱‍۳۷ میلیون طرفدار در اینستاگرام پست‌های سلنا گومز را دنبال می‌کنند.

تمامی این موارد دست به دست هم داده تا قضاوت در خصوص محبوبیت این سلبریتی‌ها کار دشواری باشد و انصافاً هم باید اعتراف کرد این دو سلبریتی به اندازه‌ای جذابیت دارند که مقایسه بین آن‌‌ها کار چندان ساده‌ای نیست. سلنا گومز دوست‌داشتنی تنها ۲۵ سال دارد و آریانا گرانده ۲۴ ساله است که این امر نیز قضاوت در خصوص جذابیت‌های این سلبریتی‌ها را دشوارتر می‌کند.

در نتیجه پیشنهاد میکنیم اگر شما هم از طرفداران سلنا گومز هستید یا اینکه در گروه هواداران آریانا گرانده قرار دارید در ادامه با ما همراه باشید تا ببینیم کدامیک از این دو سلبریتی توانسته جای خودش را بیشتر در دل هواداران باز کند.

دوران نوجوانی

سلنا گومز یا آریانا گرانده؛ کدام یک را ترجیح می‌دهید؟

همان‌گونه که شما بهتر از ما می‌دانید بهترین زمان برای شکوفایی استعداد دوران نوجوانی است و در نتیجه در ابتدا بد نیست ببینیم سلنا گومز و آریانا گرانده نوجوانی خود را چگونه گذرانده‌اند.

سلنا گومز از کودکی سودای حضور بر روی صحنه را داشت و در سال ۲۰۰۷ با حضور در شبکه دیزنی حسابی خوش درخشید و درهای موفقیت را پیدا کرد. جالب است بدانید گومز در آن زمان تنها ۱۳ سال بیشتر نداشت.

از طرف دیگر آریانا گرانده نیز دقیقاً در سن ۱۳ سالگی عزم خود را برای حضور بر روی صحنه‌های موسیقی نشان داد و با این حساب می‌توان گفت هر دو سلبریتی‌ سرشناس به‌رغم سن کمی که دارند باز هم بیشتر از یک دهه است که در دنیای حرفه‌ای موسیقی و هنر حضور دارند.

حضور در شبکه‌های اجتماعی

سلنا گومز یا آریانا گرانده؛ کدام یک را ترجیح می‌دهید؟

این دو سلبریتی حضور بسیار پررنگی در شبکه‌‌های اجتماعی دارند و قسمتی از محبوبیت خود را مدیون دنیای مجازی هستند. همان‌گونه که اشاره شد سلنا گومز حدود ۲۰ میلیون دنبال‌کننده بیشتری در اینستاگرام نسبت به آریانا گرانده دارد، اما تعداد دفعاتی که گرانده در شبکه‌های اجتماعی منشن شده است نسبت به سلنا گومز بیشتر است.

از طرف دیگر در سال ۲۰۱۷ دفعات مشاهده استوری‌های آریانا گرانده در شبکه اینستاگرام نسبت به سلنا گومز با اختلاف محسوسی بیشتر بوده است. به این ترتیب با یک حساب سرانگشتی می‌توان گفت این دو سلبریتی‌ سرشناس در شبکه‌های اجتماعی بسیار موفق عمل کرده‌اند و باجی به یکدیگر نمی‌دهند.

ثروت و دارایی

سلنا گومز یا آریانا گرانده؛ کدام یک را ترجیح می‌دهید؟

امکان ندارد جایی صحبت از دنیای سلبریتی‌ها داشته باشیم و حرفی از پول و ثروت به میان نیاید. سلنا گومز و آریانا گرانده هر دو غرق در ثروت دارایی هستند اما اگر بخواهیم از روی ظاهر و سبک زندگی درباره این دو چهره‌سرشناس قضاوت کنیم احتمال دارد این‌گونه برداشت شود که آریانا گرانده ثروت بیشتری نسبت به سلنا گومز دارد.

سلنا گومز یا آریانا گرانده؛ کدام یک را ترجیح می‌دهید؟

با نگاهی به تصاویر اینستاگرام گرانده متوجه خواهید شد که این دختر زیبارو غرق در ناز و نعمت است و همیشه لباس‌های برند بر تن دارد. از طرف دیگر سلنا گومز نیز به عنوان سلبریتی جوانی که پولش از پارو بالا می‌رود سبک زندگی ساد‌ه‌تری نسبت به سایر همرده‌های خود دارد.

این امر باعث شده تا سلنا گومز را در شبکه‌های اجتماعی با ظاهری معمولی‌تر از آریانا گرانده ببینیم اما واقعیت چیزی دیگری است و ثروت خالص گومز تقریباً دوبرابر گرانده برآورد شده است.

بر اساس آماری که در سال ۲۰۱۷ منتشر شد، دارایی‌های خالص گومز به ۵۰ میلیون دلار می‌رسد اما دارایی‌های خالص گرانده تنها ۳۵ میلیون دلار تخمین زده می‌شود.

صدای جذاب و تاثیرگذار

سلنا گومز یا آریانا گرانده؛ کدام یک را ترجیح می‌دهید؟

این دو سلبریتی‌ در زمینه‌های مختلفی در دنیای هنر فعالیت می‌کنند اما آن‌ها را بیشتر در عرصه موسیقی و خوانندگی می‌شناسیم، به این ترتیب در کنار تمامی مقایسه‌هایی که می‌توان بین گومز و گرانده داشت، بررسی کیفیت صدای این خواننده‌ها اهمیت بیشتری دارد.

اهالی موسیقی نظریه‌های متفاوتی در خصوص کیفیت صدا و نحوه اجرای گرانده و گومز دارند. بسیاری از کارشناسان بر این باورند که گرانده به خوبی با تکنیک‌های خوانندگی آشناست و صدایی بهتر از گومز دارد.

از طرف دیگر سلنا گومز تجربه بیشتری در خوانندگی نسبت به آریانا دارد و به لطف این تجربه تسلط بیشتر گومز را در صحنه‌ و اجرای زنده موسیقی شاهد هستیم.

با در نظر گرفتن این موارد می‌توان گفت اگر سلنا و آریانا همچنان در عرصه موسیقی حضور فعال داشته‌ باشند احتمال می‌رود با توجه به عمق صدای آریانا در آینده وی بتواند هنرمندی‌اش را در خوانندگی نسبت به سلنا بیشتر ثابت کند.

زیبایی ظاهری

سلنا گومز یا آریانا گرانده؛ کدام یک را ترجیح می‌دهید؟

بدون شک این دو سلبریتی‌ قسمت زیادی از محبوبیت خود را مدیون زیبایی هستند که مادر طبیعت به آن‌ها عطا کرده است. سلنا گومز چهره‌ای دوست‌داشتنی و جذاب دارد و پشت این چهره‌ معصوم و مهربان، شادابی و نشاط یک دختر نوجوان کاملاً پیداست.

زیبایی‌های آریانا گرانده نیز به اندازه‌ای است که به راحتی جای خود را در دل هواداران باز کرده \، آریانا نگاهی جذاب و بانمک دارد و پشت این نگاه شیطنت‌ و شیرین‌کاری‌های دختران نوجوان را می‌توان پیدا کرد.

این دو سلبریتی خوش‌سیما، اندامی تراش‌خورده و متناسب دارند اما به لحاظ قد و بالا سلنا حدود ۱۰ سانتی‌متر از آریانا گرانده بلند‌تر است. جالب است بدانید آریانا گرانده قدی برابر ۱.۵۳ سانتی‌متر دارد و قد و قامت سلنا گومز ۱.۶۵ سانتی‌متر است.

به لحاظ وزن نیز این دو الهه‌ زیبایی اندام مناسبی دارند و سلنا گومز ۵۹ کیلو وزن دارد که نسبت به قدش، این وزن کاملاً مناسب است. از طرف دیگر آریانا گرانده نسبت به گومز لاغرتر است و تنها ۴۷ کیلوگرم وزن دارد. ناگفته پیداست این وزن از رژیم‌های جدید غذایی گرانده حکایت می‌کند.

در این بین به پوشش و انتخاب‌ لباس‌های این دو نیز باید اشاره کرد که به نظر می‌رسد آریانا گرانده نسبت به سلنا گومز سلیقه بهتری در انتخاب لباس دارد.

سبک زندگی

سلنا گومز یا آریانا گرانده؛ کدام یک را ترجیح می‌دهید؟

سلبریتی‌ها به انداز‌ه‌ای در پول و شهرت غرق شده‌اند که گاهی اوقات سبک زندگی آن‌ها از قلم می‌افتد اما این چهره‌های سرشناس نیز مانند تمامی انسان‌ها رفتارهای انسان‌دوستانه و گاهی اوقات غیرانسانی دارند.

در این زمینه اگر بخواهیم بین سلنا گومز و آریانا گرانده قضاوت کنیم باید گفت انصافاً حضور سلنا گومز در رویدادهای انسان‌دوستانه بیشتر است و نسبت به هواداران نیز گومز دید ویژه‌ای دارد و دختری مهربان و مسئول نشان می‌دهد.

این سکه روی دیگری نیز دارد و آریانا گرانده آنچنان که باید و شاید به هواداران رو نمی‌دهد و برخوردهای خوبی با آن‌ها ندارد.

با در نظر گرفتن این موارد می‌توان گفت انصافاً نمی‌توان میان آریانا گرانده و سلنا گومز فرق چندانی قائل شد، از طرف دیگر هر دو سلبریتی به عنوان هنرمند شناخته می‌شود و وقتی صحبت از هنر به میان می‌آید بدون شک پای سلیقه هواداران نیز در میان است و بعضی افراد یک سبک خاص از موسیقی را می‌پسندند که ممکن است به مذاق بقیه خوش نیاید.

در پایان پیشنهاد می‌‌کنیم اگر شما هم نظر از هواداران آریانا گرانده یا سلنا گومز هستید و چیزهای جالبی در این دو سلبریتی دیده‌اید که ممکن است برای بقیه هم جالب باشد در قسمت نظرات این موارد را با ما و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      همین که در ایران به دنیا نیومدن انسانهای خوشبختی هستن دولت مردان ایران کشور رو تبدیل کردن به جهنم

      پاسخ ها

      • بدون نام

        ولی دقت کردید که ما به خواننده ها پول می دهیم که برای ما آهنگ بخوانند همچنین به بازیگران که نقش آفرینی کنند و ما را سرگرم کنند (البته در تحلیلی سطحی) بعد برای یک عده همین ها بت های دست نیافتنی می شوند

      • بدون نام

        دقیقا

      • بدون نام

        دختربچه ها با صورتهای نمکین و بدن های خوش تراش ملکه های این دنیا هستند بعد که سی رو رد کردند و به چهل نزدیک شدند محو میشن در حالیکه مردها تازه در چهل سالگی قدرت پیدا می کنند .همه جای دنیا آسمون همین رنگه

      • بدون نام

        قدرت واقعی همونه که دست مردهاست .سلنا ملنا بازیچه اند

      • غلام

        خواننده که فقط بانو هایده خدابیامرز
        ورزشکار و مرد واقعی هم فقط آقا تختی و ناصرخان حجازی
        سیاستمدار سالم هم فقط شهید رجایی
        غذا هم فقط قیمه با ماهیچه گوسفندی که اینروزا گیرمون نمیاد
        زن زندگی هم فقط دختر ایرانی اونم از شهرستان نه تهران که ایشالا یکی خوبش گیرمون بیاد

        البته با کمال احترام به سلنا خانم و آریانا خانم

      • بدون نام

        شما مردها زنو فقط برای خانه داری می بینید مطمئن باشید دختر های دهه ی هفتاد و هشتاد به زودی شما مرد ها رو بزمین می زنن دهه هشتادی هایی که من دیدم ازشون بپرسی چی می خوای؟ میگه ازادی میگه می خوام ایران نباشم میگه نمی خوام به خاطر یه مشت مرد سختی بکشم

      • الهام

        محبوبیت سلنا با آریانا قبل مقایسه نیست سلنا خیلی مشهور تره به نظر من سلنا کلی از آریانا جلوتره و بهترین خواننده اییه که تا الان دیدم

      • بدون نام

        در یک کلام مردا هیچی نیسن
        کسی ک نتونهدرد زایمانو تحمل کنع قابل مقایسع با ی زن نیس هر چی جلو تر میریم میبینیم ک زنا خیلی موفق تر از مردا هستن ب قول اریانا خدا ی زنه

      • AREZU

        البته که سلنا.سلنااز هرنظر از آریانا سرتره.صدای آریاناجیغیه.صورت سلناجذاب تره.خوب اینهمه تفاوت دارن

      • بدون نام

        اگه نطر منو بخوای از نظر جذابیت یکم سلنا سر تره ولی اگه از نظر صدا بخوایم بگیم. حجم صدایی که آریانا داره هیچ کی نداره. یکی از فوق العاده ترین صدا هارو داره کجاش جیغه. شما در مورد خوانندگی نمیدونین چرا نظر میدین. من خودم طرفدار سلنام ولی آرینارم دوس دارم . و مسلما آریانا خیلی صداش از سلنا بهتره

      • بدون نام

        اونی که شما بهش میگین جیغ اسمش وکال هستش بیسوادین حرف نزنید تازشم سلنا اوایل کارش قوی بود الان آریانا آهنگ های بهتر و قوی تری میده بیرون وقتی همه خواننده آری رو دوس دارن و یک مربی آواز از خودنش دهنش بند اومده بود شما چی میگین؟

      • بدون نام

        جیغ

      • بدون نام

        اره بدبختیه به خدا

    • بدون نام

      فقط رونالدو

      پاسخ ها

      • شمیم

        فقط تیلور عشقه عشققققققققق

      • بدون نام

        رونالدو کیه بابا؟؟؟؟
        فقطططططططططططططططططططططططططططططططططططططططططططططططططططططططططططططططططططططططططططططططططططططططططططططططططططططططططططططططططططططططططططططططططططططططططططططططططططططططططططططططططططططططططططططططططططططططططططططططططططططططططططططططططططططططططططططططططططططططططط آریاانااااااااااااااا

      • آریانا

        قوربووون اون حرفت بشم فقططططططططططططططططططططططططططططططططططططططططططططططططططططططططططط رونالدو

    • محمود

      آریانا لوس و نونوره و لی صداش خیلی خوبه اما سلنا چون کار بشر دوستانه انجام میده و برامن سلنا بیشتر به دل میچسبه

      پاسخ ها

      • احمد

        تویه گوه بدتر از اریانایی

      • Hasti

        من درفدار هر دوشونم بعدم این سایت خیلی قدیمیه الان طرفدارای آریانا از سلنا زده جلو ولی خوب کلن هر دوشون خوبن ولی به نظرم آریانا چهرش باربی گرل و دخترونس اما سلنا جزابه وچهره هاسون رو نمیشه مقتیسه کرد از طرفی صداهاشونم خیلیی متفاوته صدای سلنا یکم کلفته اما آریانا نازک و خوب هر کسی یه مدل صدارو میپسنده پس تروخدا اینا رو با هم مقایسه نکنید

      • بدون نام

        برو بابا
        سلنا هم برا ما آدم شد

    • بدون نام

      آریانا گرند جذابتره .طرفداراي سلنا چون از بچگی تو سریال های کودکانه بازی کرده زيادتره وگرنه آریانا چندسال بیشتر نیست که فقط خوانندگی میکنه.ولی گومز بخاطر فیلم ها و سریال ها و آهنگ هاش از 14سالگي تا الان ميشناسنش و انصاف نیست از لحاظ هوادار با آریانا مقایسه بشه چون حیطه کاریشون متفاوته

      پاسخ ها

      • بدون نام

        اریانام تو دوران تینیجیریش هم بازیگر بود هم خواننده لطفا بدون اطلاع نگو سابقه سلنا بیشتره

      • بدون نام

        شما نمیدونین سلنا خیلی از چهرش نگاه نکنین خیلی مکاره

    • بدون نام

      اریاناایرانی اسم ایرانی دار

      پاسخ ها

      • محمد

        نهایت درک یک عاریایی متعصب از یک مطلب. شماها فقط بلدید بگید فلانی ایرانی بوده و فلانی اسمش ایرانیه و اینو اونو بچسبونید به خودتون و هر کسی که به یه جایی میرسه رو به خودتون نسبت میدید

      • بدون نام

        اطلاعاتتون چقدر پایینه
        کافیه تو گوگل کمی راجع به این اسم تحقیق کنید تا به جواب سوالتون برسید

      • بدون نام

        آقای محمد یعنی فقط آریایی ها ایرانی هستن؟ آن موقع که مغز را تقسیم میکردند شما کجا بودید؟

      • بدون نام

        چیزی به اسم آریایی وحود نداره متوهم ها.علم ژنتیک ثابت کرده بیشتر ژنهای ایرانیها مربوط به غرب آسیاست یعنی ایرانیها بومیان خاورمیانه و از قوم سامی هستند

      • بدون نام

        به نظر من هر دو آنها عالی هستند واقعا ولی من یه جور خاصی به سلنا علاقه دارم

      • دینا

        خیلی ببخشید ولی اریانا اسم اینتر نشناله

    • بدون نام

      هیچکدام... جفتشون چرتن

      پاسخ ها

      • بدون نام

        بروگمشو عوضی

      • بدون نام

        چرت تویی

      • بدون نام

        ببخشید سلام کسی که داری جواب ميدي انقدر بد اخلاق نباش هر کس یه نظر عقیده ای داره تو حق نداری به اون نظر پشت کنی از نظر من هر دوشون خوبن پس حرف دهنت رو بفهم

      • اریانا

        اریانا گرانده عشقه
        و به این نکته اشاره کنم که این دو باهم دوست صمیمی هستند یعنی بست فرند هستن

    • احمد

      به شخصه کمال تشکر را از این مقایسه دقیق و تحلیل کامل شما را دارم .

    • m o

      واقعا دوتاشون تکن .
      سلبرتیای مارو باش چ ژستی میگرن

      پاسخ ها

      • بدون نام

        واقعا دوتاشون تکن .ولی صدای سلنا بیشتر به دل میشینه و سلنا خشگل تر هم هستش ولی واقعا دو تاشون خوبن

    • عارف

      من هر دوتا رو موخواااااااام با هم هم میخوام
      هم هم هم موخوااااااااااااااااااام
      خیلی هم موخواااااااااااااااااااااااااااااااااااام

      پاسخ ها

      • معرفت

        بسم الله الرحمن الرحیم/باسلام/حالااین برترینهایک چیزی گذاشت توبایدآنقدربی جنبه باشی وازحول حلیم تودیگ بیفتی؟حیف اسم اون عارف که روخودت گذاشتی!

      • بدون نام

        گریه نکن میگم مامانت یدونه برات بخره

      • MMRK

        داداش گوش کردن به صدای خواننده زن حرامه حرام

      • بدون نام

        mmrk
        داداش نگاه کردن به زن نامحرم جز گردی صورت و مچ دست به پایین هم حرامه واقعی و مجازی هم فرقی نداره.خودت اینجا چی کار میکنی پس؟؟؟؟

      • بدون نام

        منم مامان تو رومیخوام

    • سایه

      هیچکدام سانسور لباس سلنا گومز رو ترجیح میدم

    • بدون نام

      اریانام با طرفدارش خیلی خوب رفتار میکنه با همه عکس میگیره و امضا میده

      پاسخ ها

      • من

        لابد سلنا اینکارو نمیکنه

      • ناشناس

        تویی که میگی لابد سلنا این کارو نمی کنه سلنام اینکارارو می‌کنه ولی بحث اینجاس که اومده گفته اینجا که آریانا رفتار خوبی با طرفداراش نداره که تو ویدیو ها اگه نگا کنم معلومه که کی چیکار میکنه

      • xdumb

        میشه بگین کی سلنا با فناش تو دایرکت اینستا صحبت کرده؟؟؟

      • بدون نام

        سلام کسانی که جواب میدید هر کس یه عقیده ای داره و ما نباید عقیده اشون رو زیر پا بزاریم

    • بدون نام

      سلناااا

    • مهدی عباسی

      تا ابد سلنا گومز

    • مسعود

      آریانا خواننده بسیار خوبیه صداش خیلی خوبه آهنگ های با احساسی هم میخونه. سلنا گومز هم خیلی خوبه. سلنا نسبت به آریانا مردمی تره ولی اینکه گفتین آریانا با طرفداراش رابطه خوبی نداره بنظرم درست نیست.
      چند وقت پیشم اومده بود برنامه جیمی فالون خیلی هم برنامه جالب و باحالی شد اونجا با خیلی از طرفداراش حرف زد و باهاشون خندید و...
      ولی در کل انتخاب سختیه بین این دوتا هنرمند.
      به شخصه آهنگهای آریانا رو ترجیح میدم اما سلنا رو هم دوست دارم.

      پاسخ ها

      • MMRK

        داداش مگه نمیدونی گوش کردن به آهنگی که خوانندش زن هست حرامه

      • بدون نام

        MMRK
        شما گوش نکن

      • ناشناس

        منم موافقم باهات بشخصه از سلنا بدم نمیاد ولی آریانا رو ترجیح میدم

    • بدون نام

      خوش به حالشون. دنیا مال لینهاست

      پاسخ ها

      • بدون نام

        آخرت هم مال اینهاس.... باور کنید.... خدا وکیلی میگم

    • بدون نام

      هیچکدام

      پاسخ ها

      • بدون نام

        سلنا را انتخاب میکنم

    • بدون نام

      هیچکدام

    • parinaz

      هیچکدوم. دو تاشون چرتن

      پاسخ ها

      • بدون نام

        جدوابادت چرتن
        ننه بابات چرتن مرتیکه دیوث

      • ناشناس

        سلنا

    • paris

      معلومههههههههه. سلناااااااا گومز. یک فرشته است این دختر. از وقتی یادم میاد عاشقش بودم و همیشه دوست داشتم صدام مثل ایشون باشد

      پاسخ ها

      • بدون نام

        صدا فقط لب میزنه آریانا جزو بهترین خواننده های نسل جوانه

      • بدون نام

        اییییییی ع چیع صدای این فیک خوشت میاد حالم بعم خورد

      • بدون نام

        خب سلنا هم جز خواننده های نسل جوانه

      • بدون نام

        گه اظافه خوردن موقوف کاش بیاین سر و وضع زندگیم رو ببینید همه چیزم عکس سلنا و تیلوره

    • ترانه

      آریاناااااااااا فقط

      پاسخ ها

      • زهرا

        فقط و فقط آریاناااااا عشق اول و آخر آریانااااا

    • ایرانی

      هر دوتاشون حتی اگه حرامزداه نباشن از حزامزاده ها هم بدترن و تشکر بابت مطالب عالی سایت شما

      پاسخ ها

      • بدون نام

        متاستفم

      • بدون نام

        چی میکشی؟

      • شمیم

        ااااااا فکر کنم با ماشین زمان از قرون وسطا تازه اومدی !!!!!! شما بشدت ذهن کثیفی داری...

      • بدون نام

        ایرانی
        تو ابروی مارو بردی
        برات متاسفم

      • بدون نام

        کاملا به نظر میاد اون نسبتی که به اینا دادی برازنده خود شماست

      • Selenator

        اگه میتونی خودت شبیه اونا کن ، میتونی؟

      • بدون نام

        این دونفر چ گناهیی کردن که شما باید اینجوری بهشون بگی

      • بدون نام

        ننت حروم زادس

      • سلدا

        واقعا متاسفم برای این ایرانی

      • بدون نام

        ببین بدت میاد ازشون مرض ک نداری بیای تو این سایته کسی هم دعوتت نکرده پس زر نزن گمشو بیرون

    • سویل

      فقط ونتورث میلر عشقه منه بقیه چرتننننننن.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        خوب کسی دعوتت نکرده این سایته برو تو همون سایت که ونثورت میلر توشه نظر در ضمن نظر سنجی بین آریانا و سلی جووونه

    • من یلدام،شب دور از خورشید..

      خب چون حرف از خوانندگیه واین دو هم شغلشون اصلیشون خوانندگیه پس باید مقیاس رو خوندن در نظر بگیریم که در اینصورت آریانا گرانده با اختلاف فاحشی نسبت به سلنا اوله....بقیه چیز ها رو نمیدونم چون توش سررشته ای ندارم اما در خوانندگی قطعا آریانا خیلی بهتره

    • سولماز

      طرفدار آریانا نیستم ولی بدون شک میگم آریانا بسیار با استعداد تر از سلناست

      پاسخ ها

      • بدون نام

        کی میگه آریانا با استعداد تر از سلنا هستش ؟

      • بدون نام

        کی میگه از کجا میدونی طرفدار هیچکدوم نیستی گم شو

    • محسن

      سلام
      من اساتید محترم محمد رضا و همایون شجریان،مختاباد،افتخاری،ناظری،تعریف،رستمیان،ایرج،گلپا را ترجیح میدهم.

      پاسخ ها

      • من یلدام،شب دور از خورشید..

        اون که قطعا اصلا بحثش جداست..

      • بدون نام

        این دو تا دختربچه فقط برای ظاهر و بدنشون توی چشم اند.خیلی سریع با تر و تازه ها جایگزین میشن!

    • بدون نام

      اخه شما سلنا با اون همه عظمت با اریانا مقایسه کردین :/

      پاسخ ها

      • بدون نام

        عظمت هه هه.دنیای احمقانه تینیجرها

      • بدون نام

        توروهم باید با ع ن بابات مقایسه کنن

      • shika

        هع ارع راس میگی اخه چجوری سلنا رو ک فقط بلدع لبخونی کنه رو میشه با کویین پاپ ینی اریانا مقایسه کرد پشمک؟؟

      • بدون نام

        منم با هات موافقم مثل مقایسه الماس و عن میمونههه

      • Amir

        والا اون اریانا لوس رو با سلنا به چه خوبی مقایسه میکنن

    • H1382

      البته كه سلنا گومز رو ترجيح ميدم

    • بدون نام

      اریاناااااااااااااااااااااا

    • بدون نام

      دقیقا سلنا با چه عظمتی؟

      پاسخ ها

      • Selenator

        همون عظمتی که تو نداری

      • بدون نام

        الان میگم.ببین آریانا یه خواننده ساده هستش طرفدار داره ولی سلنا به علاوه اینکه خواننده هستش بازیگره.طراح.مدل ..تهیه کننده هم هستش

      • بدون نام

        با همون عظمتی که چش بعضیا مثل تو ورو در میاره

    • بدون نام

      اریانا عشقه

    • shadow

      فقط استاد ایرج ملکی

      پاسخ ها

      • بدون نام

        بابا نظر سنجی بین سلنا و آریا ناس

    • بدون نام

      البته ک سلنا

    • بدون نام

      سلنا خیلیییی با استعدادتره
      هم خواننده هم بازیگر هم تهیه کننده هم اولین سفیر جوان یونیسف

      پاسخ ها

      • Hasti

        آریانا هم بازیگر بوده و از ۸ سالگی خوانندگی کرده نمی دونی نگو

    • بدون نام

      اگه دقت کنین سلنا استایل های مختلفی توی این سالها داشته و انصافا همشپ عالیه
      ولی آریانا فقط ی سویشرت میپوشه با بوتای بلند اصلنم تغییر نکرده
      پس کاملا اشتباه ک نوشتین آریانا سلیقش بهتره!!!

      پاسخ ها

      • بدون نام

        آریانا چون لخت نمیشه بد شده؟!!!والااین سلنا گومز هیچ استعدادی نداره جز نیمه لخت بودن .صورتش هم که از نوجوونی عمل کرده یه عکس قدیمی ترشو نگاه کن ببین چقدر فرق کرده.طرفدار اریانا گرانده نیستم ولی صداش نسبت به سلنا گومز خیلی بهتره

      • بدون نام

        موافقم بعضیا نمیدونن آریانا چند تا عمل کرده تا بالا خره شده این گودزیلا ی عنتر

      • بدون نام

        چون شما دوست نداری دلیل نمیشه سلیقه اش خوب نباشه هم دوستش دارن
        در ضمن اریانا سویشرت های و هودی های گشاد میپوشه چون دوشت نداره بدن نما باشه

    • بدون نام

      اریانا

      پاسخ ها

      • بدون نام

        نه سلنا اصلا عملی نیستش تو که میگی عکس قدیمیشو ببین خب وقتی یکی سنش میره میره بالا معلومه قیافش فرق میکنه الان من عکس ۱۶سالگی سلنارو ببینم بیا با عکس ۲۶سالگیش مقایسه کنم معلوم فرق میکنه سلنا هیجاش عملی نیست خب اگرم عملی باشه صورته خودشه دوست داره جه ربطی داره؟

    • بدون نام

      .

    • بدون نام

      کاملا مشخصه کسی که متنو نوشته آریاناتور بوده

      پاسخ ها

      • بدون نام

        آریانیتر بی سواد:||

    • بدون نام

      اتفاقا سلنا لباس های خیلی زیبایی میپوشه نسبت به آریانا
      درضمن سلنا زندگی ساده تری داره با این که ثروتش بیشتره
      از نظر تجربه هم هردوشون با سریالای تینیجری شروع کردن ولی سلنا کجا و آریانا کجا
      کاملا مشخصه که سلناتورا خیلی بیشترن
      از نظر صدا هم به نظرم هردوشون تو یه سطح هستن

    • گل زيبا

      قطعا سلنا

    • setare

      سلنا ❤️️

    • بدون نام

      هیچ کدوم فقط رهام و امیر ماکان

      پاسخ ها

      • بدون نام

        بدبخت نظر سنجی بین آریانا و سلنا ست

    • بدون نام

      اولین عکس رو که گونز روشه نگاه کنید به لباسش


      سانسور شده.....
      #من_و_سانسورچی

    • بدون نام

      سلنا

    • ی

      آریانا تکنیک های خوانندگی مثل های نوت رو میتونه بخونه ولی صدای سلنا قشنگتره

    • بدون نام

      تف بر تمام انسانهای جلف

      پاسخ ها

      • بدون نام

        دقیقا که خودتم اگه منظورت به ما بود جز شونی چون خودتم تو این سایت بود ی و نظر دادی

    • بدون نام

      خخخخ اینا رو ول کن تیلور عشقه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        اییی تیلور زندگیمه البته تیلور و سلنا

      • بدون نام

        افرین البته تیلور بعد سلناست

    • afsoon

      من طرفدار دوتاشونم و دوسشون دارم ولی مگه نظر ما براشون مهمه

    • مریم

      علاقه ی تعداد زیادی از مردم و نوجوونا قابل احترامه. اما واسه من که آرزوی کنسرت فردی مرکوری و پینک فلوید رو دارم واقعا این خواننده ها که بیشتر به مدل تبلیغاتی شبیهن رو دوس ندارم

      پاسخ ها

      • بدون نام

        خو بدبختـمرض که نداشتی بیای تو این سایته نظر بدی

    • بدون نام

      بروبابا اینا دیگه کین فقط کیتی پری و تیلور سویفت

      پاسخ ها

      • بدون نام

        تیلور سویفت و سلنا گومز

    • بدون نام

      اریانا خوشگلتره

      پاسخ ها

      • بدون نام

        آریانا قیافش عین سوسک سیا مینونه چجوری از نظر تو خشگله؟

      • بدون نام

        به هیچ وجه

    • بدون نام

      آدمکش

      پاسخ ها

      • بدون نام

        كي ادم كشه؟

    • شهروند

      این دیگه چه سوالیه؟ اون خواننده های غربی بما چه؟ مگه خودمون خواننده نداریم؟ چی شده اگه اونا بخونن اشکالی نداره؟ فقط خواننده های ما مشکل دارن؟ چرا ننوشتی لیلا فروهر یا شهره! کدام را می پسندید؟

      پاسخ ها

      • بدون نام

        عنتر نمیومدی تو

    • بدون نام

      چند فرزند دارند

      پاسخ ها

      • بدون نام

        وای خدا خخخخخخخخخخخخخخخخخ

    • بدون نام

      خب خدا رو شکر همه مشکلات ما حل شد فقط مردد موندیم بین سلنا گومز و آریانا یه گزینه سومیم میذاشتید هیچکدوم

      پاسخ ها

      • بدون نام

        خر خو اصلا نمیومدی تو این سایته

      • بدون نام

        راست میگه اگه برات جالب نیست خوب نیا

    • روحانی

      فقط صدای شاه ماهی موزیک خودمون را گوش می دهم.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        يارانه ها رو هم زياد كن بي زحمت

    • porya ghan

      واقعا سلنا هم سن من زندگیش اونجوریه ما چی داریم هیچی تو خواب هم نمیتونیم بهش برسیم خ

    • بدون نام

      همچین میگه کدام یک را ترجیح میدهید انگار مثلا من الان دو تا بلیط کنسرت دارم یکیش سلنا یکیش آریانا گرنده و تو دوراهی بزرگی گیر کردم... آخه مثلا قد و وزن این دوتا که اون سر دنیا دارن خوش میگذرونن چه ربطی به من بدبخت داره؟

      پاسخ ها

      • بدون نام

        خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ

    • v

      هرکدومشون بد بودن بدیشون من :/ والا

    • بدون نام

      اریانا با چال روی گونه به صورت پیش فرض سه هیچ جلوئه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        سلنا بدون عمل زیبایی که خشگل ترین زن جهان پینج هیچ جلوئه

      • بدون نام

        منم چال گونه دارم من۱۰ سالمه ولی آریانا قشنگ معلومه نگین گذاشته

      • بدون نام

        وای خدا چقد خندیدم کافیه یه بار منو ببینی با این همه چالم تا نظر تو پس بگیری

    • فرشته

      هردو عالین و اهنگ های خیلی زیبایی خوندن اما صدای آریانا بیشتر به خوانندگی میخوره و در مورد آهنگهاش نظرای مثبت زیادی از منتقدا گرفته بیشتر از سلنا

      پاسخ ها

      • بدون نام

        اگر صدای سلنا به خوانندگی نمیخورد که اجازه نمیدادن بخونه اصلا قبولش نمیکردن

    • زهرا

      فقط سلنا عشقههههه

    • بدون نام

      من هیچ کدوم و نمیشناسم ولی از نظر زیبایی .... اِم آریانا گرانده رو میگم

      پاسخ ها

      • بدون نام

        عق
        بی سلیقه

    • بدون نام

      سلنا گومز.

    • ونی

      اریانا از همه لحاظ بهتر از سلناس .. واقعا قابل مقایسه نیست الان سلنا دگ مسخره شده انگاشم چرته اگه برید تو چنل هیترا تو تل میفهمید سلنا از یه اشغال بیشتر نیست .. (بیچاره اشغال)

      پاسخ ها

      • رها

        شما اول برو حرف زدنت و یاد بگیر بعد بیا نظر تخصصی بده این کلماتی که استفاده کردی قطعا شایسته شماست که داری به دیگران نسبت می دی

      • بدون نام

        دقیقا

      • بدون نام

        دقیقن کاملن موافقم
        این چنل همه ی فسادای سلو گزاشتع میتونین برین ببینین
        @Goozlena

      • بدون نام

        ببین تو نظر خدت رو بگو بی احترامی نکن وگرنه منم میتونم بهت بگم کیر تو دهنت انقدر کص نگو فهمیدی؟

    • نازی

      آریانا بهتره تا سلنا از همه نظر

      پاسخ ها

      • بدون نام

        نظرت محترمه اما شک ندارم جز دو تا اطلاعات که یکیش قیافه و یکیش صداشونه هیچ اطلاعات دیگه ای در موردشون نداری

      • نفس

        دقیقا اریانا کویین

    • بدون نام

      اریانا چیه؟!!
      مقایسه اریانا با سلنا مقایسه پشه با سیمرغ هست.
      سلنا رو دوست دارم از نظر ظاهر و صدا بهترینه
      ولی تیلور یه چیز دیگه ست

      پاسخ ها

      • شیکا

        سلنای فیک صورت عملی بی استعدا چ خریع باع
        ی های نوت نمیتونع برع تو لایو همش لبخونی میکنع
        برو ببین اریانا ملکه ی پاپ چ رکوردایی ک سلنا باید تو خاب ببینع زدع

      • بدون نام

        رکورد خخ رکورد فالور های سلنا بیشتر چه برسه به چیزای بزرگتر

      • نفس

        بدون نام مث اینکه شما اصلا تو اینستا فعالیت نداری وگرنه میفهیدی اریانا با 215میلیون فالوور ملکه اینستاعه

    • گونل

      به نظر من هر دو عالین هر دو با جنس صدا و ظاهر متفاوت به دل میشینن ولی سلنا اهنگ های پر معنی تری ساخته

    • .

      آریانا عمل زیبایی انجام داده ودر لیست 100 زنان زیبای جهان سلنا گومز رتبه ی 9 رو گرفته چیزی که خنده دار هست اینکه آریانا توی لیست نیست وتیلور سویت هم این رو تایید کرده که سلام بهتره

      پاسخ ها

      • بدون نام

        اری عمل کرده؟؟؟ فلن این سلناس ک با هزار تا عمل جراحی اون قیافع پف کردع و مایتابع کوبیدشو درس کرده حتی همین الانم عکساش فتوشاپه میخای مدرک رو کنم پشمک تازه ب دوران رسیدع؟؟؟

      • بدون نام

        من که جواب شما رو دادم اصلا تو داری سلنا مسقره میکنی سلنارو برای بهتر شدن تشویق میکنی حتما یچیزه خوبی داره سلنا که بهش حسودی نیکنی اسگل

      • بدون نام

        دقیقا شما می خوای چه مدرکی رو کنی
        اریانا عمل کرده نه سلنا تو برو حرف زدنتو یاد بگیر بد بیا نظر بده
        توکه اندازه سر سوزن از این خواننده ها اطلاعات نداری چرا حرف میزنی بدبخت بیچاره

      • بدون نام

        چه مدرکی رو میخوای رو کنی اه تو چه شکلییی

      • بدون نام

        آریانا چهارمین زن زیبای جهانه فاکر

    • fat

      خواهشا فقط کسایی کع این دو خواننده رو میشناسن نظر بدن و فقط هم بین این این دو یکی رو انتخاب کنن
      دقیقا این خدیجه ، حمیرا و علی و .... اینا چین کع میگین
      اگع نمیشناسینشون لازم نیست کع چرت بنویسین
      خززززز

    • بدون نام

      لطفا سایتتونو آپدیت کنید. آریانا الان ۱۴۳ میلیون فالوور داره و سلنا ۱۴۴ میلیون
      آلبوم جدیدآریانا نامزد گرمی شده و سینگل های God is a woman و 7rings و thank u next کلی رکورد زدن و ترکوندن
      قیافه ی هردوتاشونم تا الان کلی تغییر کرده و شما کلا عکسای زشتشونو گذاشتید
      در مورد رفتاراشون با طرفداراشون .. وقتی داخل کنسرت آریانا بمب گذاری شد اون خیلی افسرده شده بود و برای اونا اهنگ نوشت و به ملاقات همه مجروحا رفت

      پاسخ ها

      • بدون نام

        آری
        آری آری آری آری آری

    • سام

      سلناتون که هم جنس بازه اریاناتونم خو تو اهنگاش میبینی ناموسا خانمای رویای برین کمک ماماناتون ثواب داره بنده خدا مرد اینقد براتون کار کرد تو هم تو اتاقت تو توهمی

      پاسخ ها

      • بدون نام

        ت برو اول یاد بگی شلوارتو درس بکشی بالا بعد بیا چیز شعر تلاوت کن

      • بدون نام

        خاک بر سرت

    • بدون نام

      و دوباره باید اپدیت کنید
      آریانا گرمی برد و بیشتریم استریم رو در اسپاتیفای داره
      فاووراش به ۱۴۵ میلیون رسید

      پاسخ ها

      • بدون نام

        باشه زنگ میزنیم به مدیر سایت سابتشونو اپدیت کنن
        مهندس
        تو به جای ابنکه بگی طرفادار کدومشونی زندگینامه شونو برامون باز میکنی به من چه که اونا 145 ملیون فالوور داره

      • بدون نام

        166 میلیون فالوور:)

    • رینبودش

      آریانا ازسلنا بالازد** سلنا بیشترش فیک بود

      پاسخ ها

      • بدون نام

        اولین که سلنا فیک نیس دومن برو بیشتر تحقیق کن

      • بدون نام

        تو فیکی رینبودش

    • paria62yp@gmail.com

      سلنا خوشگل نبس فقط با کلی ارایش جذاب میشه.. اگه تو ایران بود کسی محلش نمیذاشت

      پاسخ ها

      • بدون نام

        دخترای همه ی مردم امریکا سلنارو بدون ارایش دیدن نابغه تازه تو ایران که ارایش میکنن بدتره

      • بدون نام

        تو با چی جذاب میشی

      • پری

        ن خدایی بدون ارایشم خیلی خوشگله

    • $

      فقط سلنا

    • STAR

      فقط آریانا واقعا امسال بی نظیر بود ولی هم رکورد زد و بنظرم خیلی هم خوشگلتر وبانمک تر از سلناست وصدای بی نظیری داره

    • بدون نام

      ارینا و سلنا هردو عالی هستن اما من سلنا را ترجیح میدهم

    • رومینا

      من هر دوتاشم دوستدارم وهردو تاشونم هنرمند هستن ولی به نظر من صدای آریانا بهتر از سلنا هستش

      پاسخ ها

      • بدون نام

        یسسسسسسسسس

    • رضا

      سلنا گومز هم صدای جذاب تری داره هم چهره اش دلنشین تره هم هیکل عالی داره هم خوش اخلاق تره هم محبوب تره در سطح جهان

      پاسخ ها

      • shica

        با هزار تا عمل جراحی دیع؟؟نزا مدرک رو کنم پ ببند دهنو!خاااا؟؟ پشمک تازه ب دوران رسیده

      • سوینا

        موافقم سلنا بهتره از اریانا ی سوسک سیاهه

      • بدون نام

        رو کن شیکا بیبینم سلنا کجاشو عمل کرده تازه اگه می خوای با عکسای دوران ۱۴ سالگی شو با ۲۶ سالگی مقایسه اشتباه کرد چون سلنا اون موقع تو بلوغ بوده نابغه

      • بدون نام

        چه مدرکی رو میخوای رو کنی

    • eva

      این ک سلنا رابطش با طرفدارا بهتر از اریع درس نیس
      اریانا تمام تلاششو میکنع ک طرفداراشو با اهنگاش خوشحال کنه و باهاشون رابطه ی خیلی صمییمی تو فضای مجازی و غیره داره
      تو سالای اخیر سلنا خودشو با فیت هایی ک میدع تو عرصه موسیقی نگه داشته و به ندرت سولو بیرون داده
      در حالی که اریانا ٢٠١٨ و ٢٠١٩ رو با اهنگاش ترکوند
      در مورد صداشونم اریانا استعداد بهتری داره

      پاسخ ها

      • بدون نام

        این که صد در صد

      • بدون نام

        میدونم که اریانا توری عزیزم منم اریانا تورم ولی این دلیل نمیشه که به سلنا توهین کنی متن بالا اشتباه بوده که رابطه اریانا با طرفداراش بده اینم قبول صدای ارینا نسبت به سلنا سرتره ولی اریانا و سلنا دوست های خوب همدیگن ارینا هم خوششن نمیاد درباره ی دوستاش اینجوری حرف بزنن

      • بدون نام

        بدون نام اخری واقعا از حرفت خوشم اومد خوبه که یه نفر فهمیده اینجا پیدا میشه که بفهمه طرفدار یکی بودن دلیل نمیشه به یکی دیگه توهین کنی

    • آرامش

      هر دوتاشون افتضاحن
      یکی از یکی بدتر

      پاسخ ها

      • بدون نام

        خودت چی هستی

    • selena

      اریانا خوبه ولی من سلنا رو ترجیح میدم

    • بدون نام

      اریانا از همه بهتره

    • بدون نام

      من به نظر بقیه احترام میذارم اما با احترام میگم که سلنا هم خوشگل تره هم خوش هیکل تره و هم خوش اخلاق تره
      همانطور که تو متن نوشته سلنا خوش اخلاق تره و اریانا کمتر از سلناس از نظر اخلاقی و راست میگه ان ویدو از اریانا تو مغازه شیرینی فروشی ثابت میکنه
      تنها ویژگی خوب اریانا صداشه وگرنه سلنا بهترینه
      اریانا صدای صاف تری داره همین و بس

    • بدون نام

      سلنا مهربون تره

    • کلویی

      سلنا همیشه عالی بوده اریانا فق صداش خوبه همین
      اریانا اجراهاش خیلی مسخرن من هیچوقت از دیدن اجراهاش
      لذت نمی برم
      با اون نظر خانمی که درباره اخلاق اریانا و سلنا صحبت کرده بود و در مورد ویدیو کار غیر اخلاقانه اریانا موافقم اریانا بد اخلاق تره و به گفته خودش بسیار بد دهنه و فحش میده
      سلنااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا بهترینههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه

    • کلویی

      سلنا همیشه عالی بوده اریانا فق صداش خوبه همین
      اریانا اجراهاش خیلی مسخرن من هیچوقت از دیدن اجراهاش
      لذت نمی برم
      با اون نظر خانمی که درباره اخلاق اریانا و سلنا صحبت کرده بود و در مورد ویدیو کار غیر اخلاقانه اریانا موافقم اریانا بد اخلاق تره و به گفته خودش بسیار بد دهنه و فحش میده
      سلنااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا بهترینههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه

    • بدون نام

      آریانااااا معلومه

    • Sevin

      سلنا گومز خیلی بهتره امیدوارم از اریانا گرانده جلو بزنه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        خیلی وقته که جلوه هس ولی سه سال که البوم نمتشر نکره
        ولی هر وقت تک اهنگ منتشر کرده همیشه بالا لیست بهترین اهنگ ها بوده

    • الیشیا

      کجا سلیقه اریانا بهتره همیشه با اون بوت های بلند و سفیدش میاد وای که ازش حالم بهم می خوره سلنا گومز بهترینه
      و البته یه چیزی رو بگم اونم اینه که خیلی چیز های اشتباه تو ی متن سایت هست
      1__ سلنا 27سالشه و اریانا 26
      2_در حال حاضر اریانا ملکه اینستا است نه سلنا
      3_سلنا بهتر از اریانا نوت هارو میخونه
      از سایت بابت این اطلاعات تسکر میکنم اما بهتره قبل از اینکه
      متن رو رو در سایت ارسال کنید اطلاعات درست
      روبه مرم بدین مقایسه های بیشتری بزارید

      پاسخ ها

      • بدون نام

        شاید این نوشته برای اون موقع بوده که سلنا 25 ساله و اریاناهم 24 سالش بوده باشه

    • SELDA

      دوستانی که میگن سلنا امسال فعالیت نداشته به اطلاعتون برسونم که سلنا الان 6ساله که با بیماری لوپوس دست و پنجه نرم میکنه اما این دختر خیلی قویه و با تمام وجودش داره با این بیماری مبارزه میکنه تا شماهارو خوشحال نگه داره
      اون اریانای سوسک سیاهم این بیماری رو داره؟ نه نداره
      اگه این بیماری رو داشت و فعالیت موسیقی خود رو کاهش میداد شماهاحتی اشغال سرکوچه حسابش نمیکردین
      سلنا قوی ترین و با نشاط ترین دختریه که تا حالا دیدن خدا بهش کمک کنه... لب کلام سلنا

      پاسخ ها

      • بدون نام

        جم کن باع سلتور بد بخت
        اون سلنای دروغگو همه جا خودشو میزنه به موش مردگی تا
        فقط دراما درس کنه جهت اطلاعت کسایی ک لوپوس دارن نمیتونن مشروب بخورن ولی من عکس دارم از این دروغگو ک در
        حال مشروب خوردنه

      • بدون نام

        نخیر واقا بیماری داره تو بدبختی
        بعدشم توباید خواب ببینی مثل سلنا شده باشی ببچاره جهت اطلاع تو من همون دختری ام که این نظر توهین امیز زیر نظری که من دادم نوشتی
        وقتی هیچ اطلاعی از بیماری لوپوس سلنا نداری بیخود میکنی حرف میزنی
        اگه میتونی خودت رو مثل سلنا محبوب و مشهور کن میتونی.؟

    • رینبو

      آریانا معلومه اریانا سلنا بیشترین بازدیدش 600 میلیون نفره ولی آریانا یک میلیاردو هفتصد میلیون نفره تازه اینستاش هم بیشتر از سلنا فالوور داره تازشم عاهنگ های آریانا خیلی ببشتر رتبه داره تا سلنای نونور بدصدا

      پاسخ ها

      • لنا

        تو چرا تو ذهن خودت حرف درست میکنی هیچکدومشون اینقدر بازدید ندارن

      • بدون نام

        قبول کن که هیچ کس از روی اینایی که گفتی طرفدار یه سلبریتی نمیشه مگر این که بخواد
        شبیه دوستاش شه و به افتخارات کسی که مثلا طرفدارشه پز بده تازه باتوهین به سلنا پیش خیلیا کم ارزش میشی

    • رینبو

      ثروت اریانا بیشتر از سلناست

      پاسخ ها

      • مونیکا

        سلنا ثروت بیشتری نه اریانا لطفا بدون اطلاعات نگو

    • ali-ghost

      سلنا یه بچه دماغو تازه به دوران رسیده بیش نیستو اصلا به پای آریانا نمیرسه.آریانا صدای گیرا و چهره گرم داره

      پاسخ ها

      • سویل

        برات متاسفم

      • بدون نام

        خودت چی ظاهرت چه شکلیه

      • بدون نام

        مرسی عشقممممممممممممممممم افرین خوش سلیقه

    • Ssss

      سلنا معلومه
      سلنا صدای صاف تری داره اریانا صداش جیغیه
      سلناصدای اروم تری داره ولی اریانا صداش جیغیه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        صداش جیغ نیست قدرت صداش بالاست و رنگ صدای گرم وخوشی داره ولی به نظر خودم صدای سلنا بهتره

    • بدون نام

      اینکه اریانا رابطش با طرفداراش خوب نیست درسته
      سلنا بهتر اریانا صدای اریانا بچه گونس

    • I don't know

      هردوشون بگی نگی خوبن.منکه ازشون خوشم میاد...

    • هانا

      اریانا معلومه بهترینه امسال کلی رکور زد و سلبریتی فعالی هم هستش عالی از سلنا بدم نمیاد و لی اگه بخوایم مقایسه کنیم من میگم اریانا بهتره

      پاسخ ها

      • بدون نام

        قبول کنید که هیچ کس بخاطر افتخاراتی که یک سلبریتی کسب کرده طرفدارش نمیشه بخاطر
        هرچی هم که طرفدار اریانا شده باشید اینکه سلنا شیرین تر و خوش قلب تر از از اریاناست نیازی به ثابت کردن نداره

    • بدون نام

      به طرفداران سلنا گومزتبریک میگم سلنا با 151ملیون فالوور ملکه اینستاگرام شد

      پاسخ ها

      • بدون نام

        خیلی خوشحال شدم ممنون بابت این اطلاعت عزیزم

      • بدون نام

        عزیزم کجای کاری اریانا 189ملیون فالوور داره هه

    • sara

      معلومه که سلنااااااااااااااااااااااا !
      اریانا هر کار هم که بکنه به پای سلنا نمیرسه
      فقط سلنا
      سلنا
      سلنا
      سلنا
      سلنا
      سلنا
      سلنا
      سلناااااا

    • Omid

      معلومه آریانا تازع آریانا جدیدن فالووراش هم از سلنا زده بالا

      پاسخ ها

      • بدون نام

        اخه سلنا فعالیت زیادی تو اینستا نداره تازه اینستاش تو گوشی خودشم نیست

      • بدون نام

        چه ربطی داره آریانا همه جوری زیباترین و قدرتمند ترین زن جهانه

    • بدون نام

      از نظر فیس صورت آریانا گرانده ولی از نظر صدا سلنا بهتره فک کنم سلنا یه سال از آریانا بزرگتره اما اگه میگفتین بین کیتی پری یا لیدی گاگا کیتی رو انتخاب میکردم

    • بدون نام

      من به شخصه سلنا رو خیلی دوست دارم یه ملاحتی تو چهرش داره چهرش خیلی دلنشین هست

    • Donya

      خب معلومه سلنا خیلی بهتره سلنا خوشگل تره ناز تره خوش صداتره مهربون تره الان این سایت قدیمی باشه یا جدید بازم سلنا طرفدارش بیشتر از آریانا هستش آدم بخواد به آهنگ های آریانا گوش کنه انقدر جیغ میزنه آدم به غلط کردن میوفته

      پاسخ ها

      • بدون نام

        چرا به اریانا میگید جیغ میزنه خیلیا ازین که خواننده ها قدرت صداشون رو به رخ بکشن خوششون میاد به نظر من اریانا صدای گرمی داره ولی مال سلنا بیشتر به دل ادم میشینه البته صدای نوجوونیش رو به الانش ترجیح میدم

    • مریم

      سلنا و اریانا جفتشون عالین از نظر هیکل قیافه اخلاق به شخصه سلنا گومز را ترجیح میدم اما این به این معنی نیست که اریانا رو دوست نداشته باشم از نظر خواننده گی صدای جفتشون عالی اما بعضی از طرفداران به دلیل کلف بودن صدای سلنا اریانا رو ترجیح میدن
      به شخصه عاشق سلنا گومز هستم
      اما اینجا تو این سایت خیلی چیزا اشتباهه فالور های اریانا الان جلو تره اریانا 26 سالشه سلنا 27
      باتشکر لطفا قبل از هر مقایسه ای اطلاعات درست رو به مردم بدین

      پاسخ ها

      • بدون نام

        ببخشید این نوشته بروزه البته برای همون موقع که نوشته شده هیچ اطلاعات غلطی نذاشتن

    • بدون نام

      من عاشق خواننده های هالیوود هستم اما توی خواننده هایی که من دوست دارم
      1جنیفر لوپز
      2 سلنا گومز
      3 کیتی پری
      4 تیلور سویفت
      5 اریانا گرانده
      6 ریحانا
      7 ادل

      در نهایت بین مقایسه اریانا و سلنا
      از تمامی نظرات به شخصه سلنا گومز رو دوست دارم
      1_0 به نفع سلنا

      پاسخ ها

      • بدون نام

        میمری اریانا گرانده رو بجای تیلور سویفت بزاری

      • یلدا

        نه تشنج میکرد -_-

    • بدون نام

      سلنا گومز معلومه
      سلناگومز هشتمین زن زیبای جهان مگه میشه با اریانا مقایسه کرد

    • یاسمن

      فقط سلناااااااا آریانا عالی هم باشه سلنا خیلی تک و خاصتره من ک 6_7ساله فنش شدم عاشقشممممممممم عزیزمهههههههه

    • بدون نام

      خواهش میکنم این دو تا رو باهم مقایسه نکنید جفتشون صداشون خیلی عالیه اما یکم صدای سلناگموز کلفته
      و صدای اریانا نازک تره
      حداقل مقایسه که میکنین چیزای درست تو بکنین
      مثلا قد و وضن اصن چه ربطی داره

      من خیلی خیلی سلنا گومز رو بیشتر از اریانا گرانده
      دوست دارم
      اما دلم نمیخواد هیچوقت خواننده های فوق العاده
      هالیوود رو با هم دیگه مقایسه کنم

    • بدون نام

      فقط بیلی آیلیش

    • لب

      همیشه یکی کیفش میبره ، بقیه حرص و دعواشو، ایششششش بدم میاد از این طرف داریا

      پاسخ ها

      • بدون نام

        پس نیا نظر بده

    • بدون نام

      جم کنین بابا اریانا تورای بدبخت
      شما دارید فعالیت در حال حاضر شونو مقایسه میکنین
      سابقه هاشونو باید چک کنید نه فعالیت در حال حاضر شونو

    • بدون نام

      ببخشیدا
      کجا سلنا فعالیت نداره حسوداااااااا
      2تا اهنگ منتشر کرده

    • Selin

      عشق فقط آریانا

      پاسخ ها

      • بدون نام

        برو بابا اون اصلا نمیدونه تو بهش توجه میکنی همچین میگه عش اریانا انگار چی هست

      • بدون نام

        عشق کسیه که قبل از انتشار آلبومش با طرفداراش در مورد آلبوم تو توییتر صحبت میکنه اونم جوری که از بچگی اونارو میشناخته عشق کسیه که تو اسنپ چت و اینستا جواب فناشو میده و اونارو سوپرایز میکنه عشق آریاناست

    • بدون نام

      اریانا عالیهههه ولی من سلناتورم اما وقتی که فکر میکنم میبینم که بعضی اوقات حق داره که از سلنا بالاتر باشه
      ولی من سلنارو دوست دارم و به اریاناتورام احترام میزارم خودمم اریانا رو دوست دارم امید وارم جفتشون موفق باشن

    • اریانا

      من عاشق اریانام و اسمشم مثل اسم منه صداش خوبه و قیافش هم که حرف نداره بعدم این مقایسه ها چیه بیکارینا

      پاسخ ها

      • بدون نام

        راست میگی
        فقط میخوان جنجال را بندازن
        بیخیاللللللل

    • :)

      همه بصیکن
      این خواننده های جدید چرتن
      لجند فقط کینگ جکسون :)
      با هیچکس نمیتونین مقایسش کنین
      حالا دهناتونو ببندین :) تنک

      پاسخ ها

      • بدون نام

        باشه خواننده های مورد پسند شما خوب
        ماله ما بد
        برو بابا بدبخت از خدا بی خبر

    • یاسمن

      سلنا در سالهای گذشته عمل سختی داشته دیگ هر چیو بخواد دروغ بگه پیوند کلیش حقیقت داشته تازه جدیدا هم البوم داده و نامبر وان شده این یعنی استعداد ک بعد اینک فعالیت زیادی نداشتی و هر از گاهی تک اهنگ داری همونا بشه اول به شخصه اریانا رو هم دوست دارم ولی حقیقتا سلنا یچیز دیگس

      پاسخ ها

      • بدون نام

        اخ خدا چقدر دردناک

    • مهسا

      انقداعصاب وذهن خودتونو درگیر نکنین اینا دوتا شیطان درجلد انسانن آشغالن

      پاسخ ها

      • بدون نام

        خودت چی هستی

      • بدون نام

        شما مدرک بیارید برای شیطان یا شیطان پرست بودنشون تا من بشینم برا هرکدوم دلیل بیارم تکذیبشون کنم

      • حنا

        راست میگی

    • المیرا

      هر دوشون خوبن اما سلنا از هر نظر بهتره

    • Ali

      100درصد اریانا بهتر از سلناس
      هم صداش بهتره هم اجرا هاش
      سلنا تو اجرا های زنده لب میزنه فقط ک چن بار هم سوتی داد و ضایع شد
      تازه اریانا گرمی هم برده ک سلنا نبرده
      در کل اصلن اریانا قابل مقایسه با سلنا نیس

      پاسخ ها

      • بدون نام

        حالا یکی گرمی برده یکی نبرده
        ما داریم درمورد خوانندگیشون حرف میزنیم نه لیست دستاورداشون لطفا اول نظر بقیه رو بخون بفهمی قضیه چیه بعدا بیا لیست دستاورداشون بخون

      • بدون نام

        آفرینننننننن

    • ناشناس

      عام این متن خیلی قدیمی هست و اگر نگا کنین اریانا نزدیک ۱۸۰ میلیون فالور داره ولی دو تاشون خوبن و حتی با هم میسازن دو تاشون صداشون عالیه ولی اریانا موفقیتای بیشتری داشته ولی دو تاشون عالین

      پاسخ ها

      • بدون نام

        کاملاً حرفت درسته

    • پری

      بنظرم سلنا واقعا خوشگله اما خوانندگیش تعریفی نداره البته خیلی هم به دل میشینیه ،اریانا گرندم صدای خیلی عالی ای داره از لحاظ صورت هم جذابه اما اصلا به دل نمیشینیه ادم فک میکنه همه ی کاراش ادا اطفاله و خود واقعیش نیست

      پاسخ ها

      • بدون نام

        ، واقعاً برات متاسفم من سلنا رو خیلی دوست ندارم ولی بهش توهین نمیکنم چون قلب مهربونی داره

    • بدون نام

      اریانا و سلنا خدا وکیلی جفتشون عالین هر وقت که اهنگ یا البوم بیرون دادن جزو بهترین ها بودن
      تروخدا اینارو باهم مقایسه نکنین جفتشون خیلی خوبن

    • زهرا

      آریانا فقط آریاناااااااااا
      سلنا اصلا خوشگل نیست صداش هم اصلا خوب نیست و به دل نمیشینه
      آریانا خیلی هم مردمی هست و صداش عالیه آهنگای خوبی هم خونده خیلی هم جذاب و تو دل برو هست

      پاسخ ها

      • بدون نام

        داری کاملا بر عکس میگی

      • بدون نام

        ببخشید شما هرجورم کشته مرده ی اریانا باشید مجبور نیستید با یه جور لفظ توهین مانند به یه سلبریتی دیگه ثابتش کنید مام طرفدار اریانا هستیم ولی از اون قسمت که گفتید صدای سلنا به دل نمیشینه واقعا بدم اومد تو اهنگ send it on صدای گومز دلنشین ترین صدایی بود که تو عمرم شنیدم

      • Atr

        خیلی قوی خوندBoyfriend آریانا واقعاً خیلی خوبه توی ولی سلناآهنگ

    • Nasim

      اول سلنا
      دوم تیلور
      سوم بیلی

      پاسخ ها

      • بدون نام

        افرین همینه خوب درجه بندی کردی انصافا

    • میلاد

      سلام سلنا گومز عالیه

    • سلناتور و اریاناتور

      سلنا و اریانا جفتشون عالین
      ( من اونهارو باهم مقایسه نمیکنم)
      ولی اریانا رابطه خوبی با طرفداراش داره مخصوصا سر قضیه ی کنسرت منچستر که تو کنسرتش بمب گذاری شد
      به منچستر رفت و کنرستشو برای اونها برگزار کرد و از جون و دل مایه گذاشت
      درضمن سلنا و اریانا دوستان صمیمی همدیگن واسه همین خودشونو باهم مقایسه نمیکنن
      ( پس شمام نکنین)

    • بدون نام

      اینبدون نام اخریه حرف دلمو گفت منم بدون دلیل خیلی از سلنا بیشتر از اریانا خوشم میاد فک کنم بخاطر این باشه که چهرش مثل مال من معصومه

    • دینا

      به نظر من اریانا بین دخترای۱۰تا۱۶سال محبوبتره،تازشم اونصورت دخترونه تر و شیطون تری داره اما هر دوشون جذابن و هردوتاشون با استعدادن.ولی من اریانا و سبک زندگی و صداش رو بیشتر دوست دارم.در ضمن ببخشید اگه اریانا عین سلنا لخت یا نیمه لخت نبوده

    • پ

      فقططططططططططططططططططططط آریییییییییییییییییییییییییییییییی

    • سلنا

      بابا اصلا اریانا کیه فقط سلنا . سلنا هم خوشگله هم صداش بهتره اصلا سلنا قابل مقایسه با اون اریانا نیست

    • بدون نام

      سلنا تنبله و خیلی اروم میخونه اریانا بهتره جیغ جیغو هم نیست فقط بعضیا حسودیشون میشه سلنا ادم نیست هم تنبله هم خیلی زشت۶ هم بد سلیفه

    • آریانا

      آریانا الان مشهورتر زیباتر موفق تر و جذاب تره صدای خوشکلتری هم داره تمام آهنگاش از اون سلنای عوضی بهتره

    • آریانا

      آریانا الان مشهورتر زیباتر موفق تر و جذاب تره صدای خوشکلتری هم داره تمام آهنگاش از اون سلنای عوضی بهتره

    • آریانیتر

      صد در صد آریانا کویین اینستاگرامصدای بهشتی و قیافه سافت و کیوتش

    • عارفه

      بنظرم اریانا کمی مغرور هست و اینکه سلنا تو کار های خیر بیشتر شرکت میکنه و به عنوان یه ادم معروف اصلا خودشو نمیگیره، شاید از لحاظ کاری آریانا بهتر از سلنا باشه ولی از لحاظ انسانیت سلنا خیلی بهتره

    • هیچ کس

      فقط بیلی

    • Ari

      به نظرم هردوشون عالین
      ولی خدایی هیچکس صدای آریانا رو نداره آریانا عالیه
      من شخصا از صدای سلینا خوشم نمیاد ولی هیت نمیدم
      به هر حال هرکسی سلیقه ای داره ولی من اصلا اصلا از قیافه و صدای سلینا خوشم نمیاد

    • بدون نام

      هر دو یک پوخ هستن

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج