۷۷۰۴۶۳
۵۰۵۸
۵۰۵۸
پ

چمدان‌هایی که از روی باربند سر نمی‌خورند

بستن چمدان بر روی باربندهای خودرو همیشه یک مشکل عمده بوده است، زیرا چمدان های بزرگ معمولا به درستی برروی باربندها محکم نمی شوند و از روی آنها سر می خورند.

خبرگزاری مهر: بستن چمدان بر روی باربندهای خودرو همیشه یک مشکل عمده بوده است، زیرا چمدان های بزرگ معمولا به درستی برروی باربندها محکم نمی شوند و از روی آنها سر می خورند.

اما تولید چمدان های ویژه باربند برای نصب بر روی سقف خودروها می تواند این وضعیت را تغییر دهد و سفرهای خانوادگی را به تجربه لذت بخش تری مبدل کند.

چمدان‌هایی که از روی باربند سر نمی‌خورند

شرکت لوگا چمدان های سبک آئرودینامیکی را تولید کرده که بر روی باربند قفل می شوند و بدون هیچ گونه مشکلی برای ساعت ها حمل و نقل بر روی سقف خودرو مناسب هستند.

هر یک از این چمدان ها که در قالب چهار چمدان در کنار هم بر روی باربند قرار می گیرند ۳.۶ کیلوگرم وزن دارند و ظرفیت هر یک از آنها ۷۰ لیتر است. این چمدان ها دارای چرخ و دسته متحرک و قفل پیشرفته نیز هستند و به طور مستقل و عادی نیز قابل استفاده هستند.

چمدان‌هایی که از روی باربند سر نمی‌خورند

اما نکته مهم این است که هر کدام از این چمدان ها بر روی یک باربند آلومینیومی مستقل نیز قرار گرفته و مورد استفاده خواهند بود. شرکت سازنده می گوید باربند این چمدان ها بر روی انواع وسایل نقلیه قابل نصب خواهد بود. چمدان ها و باربند لوگا ضد آب هستند و باران به درون آنها نفوذ نمی کند. بدنه پلاستیکی تقویت شده هم از محتوای داخلی هر چمدان در برابر نور شدید خورشید و اشعه ماوراء بنفش حفاظت می کند.

هزینه خرید دو چمدان لوگا با باربند ویژه آن ۴۹۵ دلار و هزینه خرید چهار چمدان با باربند ویژه آن ۷۷۰ دلار است. عرضه انبوه این محصول به بازار از زمستان آغاز می شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج