۷۷۰۴۸۷
۹ نظر
۵۰۰۸
۹ نظر
۵۰۰۸
پ

خروج کالا‌های اساسی از مریوان ممنوع شد

‌فرماندار مریوان اعلام کرد: خروج هر نوع کالای اساسی اعم از روغن، برنج، قند و ... از مرز که با معیشت مردم ارتباط مستقیم دارند، ممنوع شد.

خبرگزاری ایسنا: ‌فرماندار مریوان اعلام کرد: خروج هر نوع کالای اساسی اعم از روغن، برنج، قند و ... از مرز که با معیشت مردم ارتباط مستقیم دارند، ممنوع شد.

‌محمد شفیعی ‌اظهار کرد: از امروز به گمرک و نهادهایی که با این مسئله در ارتباط هستند، اعلام کردیم که از خروج هر نوع کالای اساسی اعم از روغن، برنج و سایر اقلام اساسی که با معیشت مردم ارتباط دارند، جلوگیری شود.

وی ضمن تاکید بر ضرورت احترام به مهمانان عراقی از سوی مردم مریوان، افزود: چون ارتزاق مردم مریوان برای ما اولویت دارد، ضمن احترام به مهمانان و گردشگران عراقی، از امروز برای خروج کالاهای اساسی ممنوعیت قائل شدیم.

فرماندار مریوان با اشاره به اینکه کارگروهی برای رسیدگی به این وضعیت تشکیل شد،عنوان کرد: این تصمیم امروز کتبا به گمرک ابلاغ شده و از امروز رسما اجرا می‌شود و اجازه نخواهیم داد ارتزاق مردم مریوان به هیچ عنوان از شهرستان خارج شود.

وی در خصوص افزایش قیمت کالا در مریوان هم اعلام کرد: افزایش قیمت کالا در مریوان ارتباطی به این موضوع ندارد و بازرسین سازمان صنعت، معدن و تجارت کردستان باید بازدیدهای دوره‌ای خود را انجام دهند و مجمع امور صنفی هر شهرستان باید وظیفه خود را انجام داده و تعزیرات هم در این زمینه ورود کند تا از این افزایش قیمت ها جلوگیری شود.

لازم به ذکر است؛ روز گذشته فرماندار مریوان از ورود و خروج مهمانان عراقی و خروج بیش از حد کالاهای اساسی از این شهرستان توسط آنها خبر داد و خواستار تشکیل کارگروه تنظیم بازار استانی برای حل این بحران شد و در پی انتشار این خبر مدیر کل مرزی وزارت کشور از فرماندار مریوان خواست تا کالاهای مورد نیاز این شهر را به استانداری کردستان اعلام کند تا ستاد تنظیم بازار استان مانع خروج این کالاها شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • احمد دزفول

      بر لحاف فلک افتاده شکاف
      پنبه میبارد از این کهنه لحاف

    • بدون نام

      اربعین هم که ایرانیها رفتند عراق ما هم بهشان هیچ چیزی نمیدهیم این به آن در نگی نگفتین 2 میلیون نفر پاشی بیایید عراق

      پاسخ ها

      • بدون نام

        مگه ایرانیا گدا گشنه ان که واسه غذا بیان عراق بی تربیت....اونا به عشق امام حسین و نشون دادن اتحاد بین مسلمین میان راهپیمایی...

    • بدون نام

      ضمن احترام جلوشان را بگیرید .

    • عباسی

      دمش گرم

    • حق گو

      ایول خب زودتر این کارو میکردین

    • حقگو

      نتیجه اش اینه،اگرمسئولبن در فکر مردم خودنباشندو بیشتر به مردم سوریه و عراق ولبنان ویمن برسندمردم ایران به این روز می افتندکه مجتهدین فتوا می دهند که مسئله مشهد پیش بیایدتاآقایان ثواب ببرند.

    • حقگو

      عراقیها درجنگ چه ها برسرما نیاوردندجوانانمان را شهید کردند،هزاران جانباز برایم بوجود آوردندکشورمان را ویران کردن به ناموسمان تجاوز کردند(البته آن وقت اجبار) بمب شیمیایی برسرمردم شهر سردشت ریختندو....حالاهم بخاطر ندامتکاری مسئولین ارزش پولمان یکصدم پول آنها شده ، می آینددرمریوان کالا اساسی مردم به غارت می برنددرمشهد وخوزستان به ناموس مردم ایران توهین می کننددرآخرهم مجتهیدین فتوامی دهندخدمات جنسی به آنها اراده دهیم چون از عراق و کربلا آمده اند برای آخرت ثواب داره.وای به روزمان.!!!!!!

    • بدون نام

      باید زودتر این کار میکردنند ولی این درسته باید اجناس به قیمت بالا صادرات بشه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج