۷۷۲۷۴۸
۳ نظر
۵۰۱۶
۳ نظر
۵۰۱۶
پ

پژمان جمشیدی با ۳ فیلم در جشنواره فجر

"پژمان جمشیدی" فوتبالیست سابق و بازیگر حال حاضر سینما، تئاتر و تلویزیون سال پرکاری را در عرصه اکران و تولید پشت سر گذاشته است و هم اکنون با سه فیلم شانس حضور در جشنواره فیلم فجر را دارد.

افکار نیوز: "پژمان جمشیدی" فوتبالیست سابق و بازیگر حال حاضر سینما، تئاتر و تلویزیون سال پرکاری را در عرصه اکران و تولید پشت سر گذاشته است و هم اکنون با سه فیلم شانس حضور در جشنواره فیلم فجر را دارد.

پژمان جمشیدی با ۳ فیلم در جشنواره فجر

سالها پیش کمتر کسی فکر می کرد که پژمان جمشیدی بازیکن فوتبال امروز به یکی از پرکارترین بازیگران سینمای ایران مبدل شود. بازیگری که اکثر در آثار کمدی ظاهر شده و سام درخشانی زوج همیشگی او در آثار سینمایی است.

وی در سال 1397 به عنوان یکی از بازیگران پر کار و فروش سینما شناخته می شود. تا اینجای کار و در نیمه نخست امسال جمشیدی دو فیلم "تگزاس" و "لونه زنبور" را در چرخه اکران داشته که هر کدام جزو پرفروش ترین آثار سینمایی امسال هستند.

علاوه بر این جمشیدی اکران فیلم سینمایی "سوء تفاهم" به کارگردانی "احمدرضا معتمدی" را پیش روی خود می بیند. جمشیدی برای بازی در همین فیلم در سی و ششمین جشنواره فیلم فجر برای دریافت سیمرغ بلورین نقش مکمل مرد نامزد شد.

جمشیدی امسال دست پر راهی جشنواره فیلم فجر شده و با چهار فیلم متنوع شانس حضور در بزرگترین رویداد سینمایی کشور را خواهد داشت. "ما همه با هم هستیم" به کارگردانی "کمال تبریزی"، لابرینت به کارگردانی امیرحسین ترابی، "دینامیت" به کارگردانی سیدمسعود اطیابی" و "ایده اصلی" به کارگردانی آزیتا موگویی راهی جشنواره خواهد شد.

پژمان جمشیدی متولد 20 شهریور 1356 تهران، بازیکن سابق فوتبال و بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون ایرانی است. او در سال 1392 با بازی مجموعه تلویزیونی پژمان به دنیای بازیگری قدم نهاد. جمشیدی طی این سالها با تمامی نقدها کنار آمد و کار تا جایی پیش رفت که به عنوان یکی از پرفروش ترین بازیگران تئاتر تبدیل شد و در عرصه تلویزیون نیز با سریال "پژمان" محبوبیت فراوانی را به دست آورد.

جمشیدی برای اولین بار در فیلم "آتش بس 2" طعم سینما را چشید و خیلی زود بعد از بازی در این فیلم پیشنهادات فراوانی به سمت وی سرازیر شد. وی در آثار متفاوتی به ایفای نقش پرداخت و ژانرهای مختلفی را تجربه کرد اما بدون شک جمشیدی به عنوان یکی از بازیگران موفق سینمای کمدی محسوب می شود.

فیلم سینمایی "خوب بد جلف" اولین ساخته پیمان قاسمخانی توانست به خوبی مخاطب را راضی کند و فروش خوبی را به ثبت رساند. زوج درخشانی و جمشیدی در این فیلم یکی از موفق ترین زوج های سالهای اخیر سینما بود. درخشانی و جمشیدی زوج موفق خود را امسال در فیلم تگزاس نیز تکرار کردند.

حضور جمشیدی در فیلم "آذر" نوار موفقیت های این بازیگر را پاره کرد و وی را بر آن داشت تا بار دیگر ژانر کمدی را تجربه کند و به همین دلیل به پروژه کمدی لونه زنبور پیوست. این فیلم نیز فروش خوبی را در گیشه به ثبت رساند.

جمشیدی پاییز امسال با فیلم متفاوت "سوء تفاهم" به سینماها می آید. قصه فیلم سوء تفاهم ماجرای یک گروگان گیری است که همه چیز در متن واقعیت پیش می‌رود، اما با گذشت زمان این شبهه پیش می‌آید که این حادثه بیشتر شبیه یک "سوء تفاهم" یا توهم است.

مریلا زارعی، کامبیز دیرباز، اکبر عبدی و هانیه توسلی از جمله بازیگرانی هستند که با جمشیدی همبازی شده اند. بازیگرانی که جمشیدی با بازی در کنار آنها به اولین سیمرغ بلورین جشنوار هفیلم فجر فکر می کند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      تعداد فیلمهایش از تعداد گلهایی که برای پرسپولیس زده بیشتر شده

    • بدون نام

      بااینکه استقلالیم...اما بازیگر بااستعدادیه و بازیش رو دوست دارم..بی حاشیه هست ودر کارش مصمم وموفقه.

    • بدون نام

      من یکی تا می بینمش تو فیلما مسخرم میاد...اخه فوتبالیست...همونو ادامه میدادی....مس اینه ک مرد لباس زنونه بپوشه کارش اینجوریه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج