جاباما
۷۷۳۸۲۱
۳ نظر
۵۰۰۴
۳ نظر
۵۰۰۴
پ

پوتین و اسد درباره سقوط هواپیما گفتگو نکرده‌اند

سخنگوی کاخ کرملین اعلام کرد که رئیس جمهور روسیه هنوز به صورت تلفنی با بشار اسد در خصوص حادثه سقوط هواپیمای روسی در سواحل لاذقیه گفتگو نکرده است.

خبرگزاری مهر: «دیمیتری پسکوف» سخنگوی ریاست جمهوری روسیه اعلام کرد که «ولادیمیر پوتین» رئیس جمهور روسیه هنوز با «بشار اسد» رئیس جمهور سوریه در خصوص حادثه سقوط هواپیمای روسیه گفتگو نکرده اند.

پسکوف تأکید کرد که کرملین هنوز اطلاعاتی به دست نیاورده که آیا گزارشی از سوی ارتش سوریه یا گزارش اسرائیل در خصوص این حادثه ارائه شده یا خیر و خطاب به خبرنگاران افزود که بهتر است در این زمینه از وزارت دفاع روسیه سوال شود.

سخنگوی کرملین اعلام کرد که وزارت دفاع روسیه اطلاعات کامل و دقیقی در خصوص پروازهای صورت گرفته در محل و زمان انهدام هواپیمای روسی در اختیار دارد. وی تأکید کرد که روسیه گزارش اسرائیل در خصوص رفتار جنگنده های آن بر فراز سوریه را بررسی خواهد کرد.

اخیرا یک هواپیمای شناسایی روسیه با ۱۵ سرنشین بر نزدیکی سواحل لاذقیه سوریه سقوط کرده است، بعد از حمله جنگنده های اسرائیلی به لاذقیه سوریه سامانه پدافند هوایی سوریه فعال شده و اقدام به هدف قرار دادن موشک های اسرائیلی کرده بود، در همین حین جنگنده های اسرائیلی از هواپیمای روسی به عنوان پوشش برای خود استفاده کرده بودند که منجر به سقوط هواپیمای روسیه شد.

وزارت دفاع روسیه اعلام کرده که اقدامات خلبانان جنگنده های اسرائیلی که منجر به سقوط این هواپیما و کشته شدن هر ۱۵ سرنشین آن شده است بی پاسخ باقی نخواهد ماند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      بعید نیست سربازی که موشک ضد هوایی را شلیک کرده روسی باشد در اینصورت ، سرباز و موشک و هواپیمای ساقط شده همه روسی هستن دیگه لزومی نداره پوتین با اسد گفتگو کنه

    • بدون نام

      آخه بدجور گند زدند !!!

    • دونالد ترامپ

      اسد که کاره ای نیست فقط مترسگه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج