جاباما
۷۷۴۱۰۹
۵۸۰۹
۵۸۰۹
پ

چگونه اپلیکیشن‌های رایگان شده برای اندروید و iOS را پیدا کنیم؟

دلایل زیادی برای طرفداری از نرم‌افزار‌های رایگان وجود دارد. حتی اگر شما از نظر مالی هیچ محدودیتی نداشته باشید؛ در ایران زندگی کنید و چندین حساب و کارت پی‌پال و مسترکارت داشته باشید؛ باز هم گاهی اوقات یافتن نسخه رایگان یک اپلیکیشن منطقی‌تر است.

وب سایت یک پزشک - میثاق محمدی‌زاده: دلایل زیادی برای طرفداری از نرم‌افزارهای رایگان وجود دارد. حتی اگر شما از نظر مالی هیچ محدودیتی نداشته باشید؛ در ایران زندگی کنید و چندین حساب و کارت پی‌پال و مسترکارت داشته باشید؛ باز هم گاهی اوقات یافتن نسخه رایگان یک اپلیکیشن منطقی‌تر است.

چگونه اپلیکیشن‌های رایگان شده برای اندروید و iOS را پیدا کنیم؟

ممکن است این اپلیکیشن اصلا آن چیزی که تصور می‌کردید؛ نبوده و خیلی سریع آن را پاک کنید. در اینجا، حتی پرداخت یک دلار برای این اپلیکیشن ناراحت‌کننده است.

خرید یک اپلیکیشن تازه شروع ماجرا است؛ چون معمولا برای استفاده از سرویس‌های حرفه‌ای‌تر باید باز هم پول پرداخت کنید و تازه سر سال حساب خود را تمدید کرده و چند اپلیکیشن دیگر هم خریداری کنید.

یک دورانی هزینه خرید یک اپلیکیشن فقط دو یا سه هزار تومان بود ولی اکنون تصور کنید یک اپلیکیشن ۴ دلاری به پول ایران چقدر می‌شود!

بنابراین؛ کم‌کم یافتن اپلیکیشن‌های رایگان برای اسمارت‌فون‌ها یک هنر اقتصادی و مدیریت هزینه است و کاربران موبایل باید مهارت‌های خود را ارتقا دهند. در ادامه می‌خواهیم به شما آموزش دهیم بهترین اپلیکیشن‌های اندروید و iOS را از کجا پیدا کنید.

AppAdvice Daily (برای iOS)

چگونه اپلیکیشن‌های رایگان شده برای اندروید و iOS را پیدا کنیم؟

از اپلیکیشن AppAdvice Daily که قبلا با نام AppsGoneFree شناخته می‌شد برای یافتن نسخه رایگان شده اپلیکیشن‌های پولی iOS استفاده کنید.

این اپلیکیشن‌ انتخاب و پیشنهادات خود را براساس دانلود کاربران، بررسی‌ها و رتبه‌بندی آن‌ها انجام می‌دهد. شما می‌توانید آرشیو روزانه این مخزن نرم‌افزاری را مشاهده و بهترین اپ‌هایی که نیاز دارید را دانلود کنید.

اگر کاربر iOS هستید؛ اپلیکیشن‌های دیگری مانند Price Tag و سایت‌هایی مانند AppShopper نیز به شما اجازه می‌دهند دنبال اپلیکیشن رایگان بگردید و wishlist بسازید یا تنظیم کنید در زمان رایگان شدن آن اپلیکیشن به شما اطلاع دهند.

AppsFree (برای اندروید)

چگونه اپلیکیشن‌های رایگان شده برای اندروید و iOS را پیدا کنیم؟

اپلیکیشن AppsFree توسط شرکت AppSales ساخته شده است و به دنبال اپلیکیشن‌های رایگان شده در اندروید است.

شما می‌توانید با فیلترهایی که این برنامه دارد؛ فقط دسته‌بندی مورد نظر خودتان را مشاهده و پیگیری کنید. فهرست اپلیکیشن‌های هر دسته به طور بی‌درنگ و زنده به‌روز می‌شود.

شما می‌توانید هنوز نسخه‌های پولی اپلیکیشن‌های اندروید روی فروشگاه AppSales را نیز مشاهده کنید که البته غالبا تخفیف خورده‌اند یا به بخش «Now Free» اضافه شده‌اند.

اگر تمایلی به نصب نرم‌افزار AppsFree ندارید؛ می‌توانید فهرست اپ‌های رایگان شده را از روی وب‌سایت AppSales مشاهده کنید.

iOSnoops (برای iOS)

چگونه اپلیکیشن‌های رایگان شده برای اندروید و iOS را پیدا کنیم؟

سایت iOSnoops هم به طور روزانه اپلیکیشن‌های رایگان شده برای iOS را گزارش می‌دهد.

این سایت نسخه اپلیکیشنی برای نصب روی آیفون و آیپد ندارد ولی با مراجعه به خود وب‌سایت می‌توانید روی اپلیکیشن‌ها کلیک کرده تا وارد اپ‌استور شده و بتوانید نسخه رایگان را دانلود کنید.

اگر اپلیکیشن معرفی شده در iOSnoops هنوز رایگان باشد؛ یک آیکون سبز رنگ در جلوی عبارت Status مشاهده می‌کنید. اگر مهلت دریافت نسخه رایگان به اتمام رسیده باشد؛ آیکون قرمز رنگ مشاهده می‌شود.

سایت iOSnoops به صورت بی‌درنگ و لحظه‌ای همه‌چیز را به‌روزرسانی می‌کند و می‌توانید اپلیکیشن‌های برای فروش، نسخه‌های رایگان شده و اپ‌های جدید را مشاهده کنید.

چگونه برنامه‌های رایگان را در اپ‌استور و گوگل‌پلی پیدا کنیم؟

برای هر دو پلتفرم اندروید و iOS هزاران هزار اپلیکیشن رایگان در فروشگاه‌های نرم‌افزاری عرضه شده است. فقط کافی است یاد بگیرید چگونه یک اپلیکیشن رایگان را در اپ‌استور یا گوگل‌پلی یافته و دانلود کنید.

اپل هرگز اپلیکیشن‌ها را برچسب «free» نمی‌زند در حالی‌که ممکن است بسیاری از آن‌ها رایگان باشند و شما بتوانید راحت و آزاد دانلود کنید. ممکن است این اپلیکیشن‌های پرداخت درون برنامه داشته باشند یا با یک ثبت‌نام ساده بتوانید دانلودشان کنید.

برخی اپلیکیشن‌ها در نسخه استاندارد رایگان هستند ولی برای نسخه دارای تمام امکانات پول طلب می‌کنند.

در iOS هر اپلیکیشن با کلید «Get» برای دانلود رایگان است ولی نه لزوما رایگان برای نصب یا استفاده. اپلیکیشن‌های پولی در زیر کلید «Get» قیمت‌شان را مشاهده می‌کنید.

در اندروید، اپلیکیشن‌های رایگان با کلید «Install» مشخص می‌شوند. اپ‌هایی که باید خریداری و بعد دانلود شود نیز با کلید «Buy» و قیمت‌شان قابل شناسایی هستند. در اندروید هم اپلیکیشن‌های زیادی هستند که از سیستم پرداخت درون برنامه‌ای استفاده می‌کنند.

بنابراین؛ یافتن یک اپلیکیشن رایگان در اندروید کار ساده‌ای است ولی در iOS سخت‌تر و گنگ‌تر است.

برای یافتن یک اپلیکیشن رایگان iOS در اپ‌استور اپل، اپلیکیشن App Store را باز کرده و روی گزینه Apps بزنید.

حالا صفحه را به سمت پایین اسکرول کنید تا گزینه Top Free نمایان شود. روی گزینه See All بزنید تا صفحه Top Charts را مشاهده کنید. در اینجا می‌توانید صفحه را برای یافتن اپلیکیشن‌های رایگان به اسکرول کنید.

چگونه اپلیکیشن‌های رایگان شده برای اندروید و iOS را پیدا کنیم؟

اگر اپلیکیشنی که نیاز دارید را در فهرست اپ‌های رایگان نیافتید؛ نام آن را در باکس Search سمت راست اپ‌استور جست‌وجو کنید. اگر اپ موردنظر پیدا شد؛ روی کلید Get ضربه بزنید.

در اندروید، وارد اپلیکیشن Google Play Store شوید و دنبال گزینه Top Charts در بالای صفحه باشید. در این بخش می‌توانید گزینه Top Free Apps را برای مشاهده اپلیکیشن‌های رایگان برتر مشاهده کنید. به علاوه، امکان جست‌وجو در گوگل‌پلی برای یک اپلیکیشن خاص را دارید.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج