۷۷۴۲۹۰
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

انتقاد تند هواداران منچسترسیتی از گوندوگان

گروهی از هواداران منچسترسیتی بعد از شکست ۲-۱ این تیم مقابل لیون در لیگ قهرمانان اروپا به شدت از ایلکای گوندوگان بازیکن آلمانی ترک‌تبار این تیم انتقاد کردند.

ورزش سه: شاگردان گواردیولا در اولین قدم از حضورشان در فصل جدید چمپیونز لیگ در خانه شکستی غیرمنتظره را تجربه کردند. سیتی در ورزشگاه خانگی خود با گلهای مکسول کورنت و نبیل فکیر از لیون عقب افتاد تا تک‌گل برناردو سیلوا در نیمه‌ی دوم هم نتواند مانع از شکست شاگردان پپ گواردیولا شود.

اما بسیاری از هواداران منچسترسیتی بعد از این شکست غیرمنتظره به انتقاد تند از هافبک آلمانی این تیم ایلکای گوندوگان پرداختند که تا دقیقه‌ی ۵۵ در زمین حضور داشت و سپس بیرون کشیده شد تا گواردیولا به جای او هموطنش لروی سانه را به میدان بفرستد.

این شکست برای سیتی که ارنج و آرایش عجیبی داشت زنگ خطری بود که نشان داد باید برای ادامه‌ی لیگ قهرمانان به فکر چاره باشد. در کمال تعجب، گواردیولا به جای برناردو سیلوا در ابتدای بازی گوندوگان را در مرکز خط میانی تیمش به میدان فرستاد.

گوندوگانی که بیشتر در پخش کردن توپ در خط میانی استاد است و در گوش‌ها کارایی چندانی ندارد. گوندوگان بازی ساکن و کم‌اثری به نمایش گذاشت تا ۹ دقیقه بعد از شروع نیمه‌ی دوم از زمین بیرون آمده و با لروی سانه جایگزین شود. به محض ورود سانه، سیتی تحرک بیشتری پیدا کرد و حملات به مراتب بیشتر و زهردارتری روی دروازه‌ی لیون ترتیب داد.

البته شکی نیست که اشتباهات اصلی سیتی که منجر به دریافت دو گل از لیون بود بیشتر از هر کس دیگری تقصیر فرناندینیو بود ولی در عین حال، اینکه گوندوگان در مرکز خط میانی به عنوان یک حلقه‌ی ضعیف، تیمش را در فاز تهاجمی از تاثیرگذاری

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج