۷۷۴۳۶۲
۱۰ نظر
۵۰۰۴
۱۰ نظر
۵۰۰۴
پ

ناصری: روحانی موضع جدید در نیویورک مطرح کند

یک فعال سیاسی اصلاح طلب گفت: حضور روحانی در مجمع عمومی سازمان ملل به شرطی مفید است که وی حرف جدیدی برای گفتن داشته باشد، در غیر این صورت ظریف می‌تواند به جای رئیس‌جمهور در سازمان ملل شرکت کند.

خبرگزاری ایسنا: یک فعال سیاسی اصلاح طلب گفت: حضور روحانی در مجمع عمومی سازمان ملل به شرطی مفید است که وی حرف جدیدی برای گفتن داشته باشد، در غیر این صورت ظریف می‌تواند به جای رئیس‌جمهور در سازمان ملل شرکت کند.

عبدالله ناصری با بیان اینکه حضور در مجموع عمومی سازمان ملل مهم است مخصوصا اگر گفتمان جدیدی توسط روسای جمهور کشور مطرح شود، اظهارکرد: با این وجود مجمع عمومی سازمان ملل در کلیات خود یک کار روتین شبه تشریفاتی است. بسیاری از روسای جمهور هم به طور پیوسته در مجمع عمومی شرکت نمی‌کنند. روسای جمهور ایران نیز تا سال ۸۴ هیچ التزامی نداشتند که به طور پیوسته شرکت کنند، اما احمدی‌نژاد هر سال در مجمع عمومی شرکت کرد و روحانی هم این روند را ادامه داد.

این عضو بنیاد باران همچنین بیان کرد: اگر روحانی فقط در سال اول ریاست جمهوری خود در این اجلاس شرکت می‌کرد، حضور امسال وی با توجه به ریاست آمریکا در شورای امنیت سازمان ملل، می‌توانست جدی تلقی شود، اما شرکت هر ساله رئیس جمهور در سازمان ملل موجب شده است که حضور وی تشریفاتی تلقی شود.

ناصری با بیان اینکه نمی‌شود پیش بینی کرد که چه فضایی علیه جمهوری اسلامی ایران و رئیس جمهور با توجه به حضور پرجنجال و تبلیغاتی ترامپ و رسانه‌هایی که در اختیار اوست شکل می‌گیرد، گفت: حضور رئیس جمهور در سازمان ملل خوب است، اما به شرط آنکه با دست پر در این اجلاس شرکت کرده و حرف جدیدی برای گفتن داشته باشد.

مثلا اعلام کند به عنوان پیش‌شرط مذاکرات، در صورت بازگشت آمریکا به برجام، مذاکره مستقیم با این کشور در دستور کار قرار می‌گیرد. اگر روحانی چنین حرف‌های جدیدی داشته باشد که توجه جهانیان را جلب کند، حضورش سودمند است در غیر این صورت ممکن است فضای تبلیغاتی علیه کشورمان شکل بگیرد.

این فعال سیاسی در پایان با اشاره به اینکه اگر رئیس جمهور در این اجلاس شرکت نکند،‌ حضور وزیر خارجه می‌تواند اهداف ما را تامین کند، خاطرنشان کرد: در صورتی که رئیس جمهور حرف جدیدی برای گفتن ندارد، با توجه به تسلط ظریف بر دیپلماسی بین‌المللی، او می‌تواند به جای روحانی در مجمع عمومی سازمان ملل شرکت کند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      چطوره به عنوان حرف جدید پایگاه های نظامی مون را در اختیار امریکا قرار دهد شاید خوششان اومد و به مذاکرات برگشتند!!؟؟
      آخه ،این چه طرز فکریه که راحت مطرح میکنی،شما اصلاح طلبان تا این مملکت را به بیچارگی و دریوزگی مقابل امریکا نرسانید دست از کار نمی کشید....

    • سعید

      حرف درستیه...

      پاسخ ها

      • بدون نام

        حرف درستیه ولی نتیجش از الان معلومه

    • نوید

      از الان مشخصه چی میخواد بگه ،1-ما از حق موشکی نمیگذریم ،2-کشور در جهت پیشرفت اقتصادی و سیاسی است3-برجام سند مهمی بود که یک شخص خودرای آن را نقض نمود 4-تحریمهای امریکا تاثیری بر اراده آهنین ملت ایران ندارد5-از گردنه ها عبور میکنیم و مردم ما آماده مقاومت در این گردنه ها هستند 6-برای مذاکره با آمریکا هیچ دلیلی نمی بینیم آنها باید مسئولانه به برجام برگردند ،و این داستان ادامه دارد......

    • بدون نام

      کسانی که به روحانی دل بسته اند که برای کشور کاری بکند یا ساده لوح هستند ویا ازطریق روحانی منافعی دارند روحانی در این 5سال گذشته چکارکرده که بخواهد در 3 سال مانده انجام بدهد .

    • بدون نام

      کسانی که به روحانی دل بسته اند که برای کشور کاری بکند یا ساده لوح هستند ویا ازطریق روحانی منافعی دارند روحانی در این 5سال گذشته چکارکرده که بخواهد در 3 سال مانده انجام بدهد .

    • بدون نام

      روحاني ، بايد حرف جديدي بزنه ، حرفهاي تكراري در زمينه استكبار تك قطبي امريكا.... و برجام ديگه تكراريه
      و مطمئنا شنونده اي نداره، مواضع جديد لازمه

    • بدون نام

      مذاكره بدون حضور اروپا منافع بيشتري از ايران رو تأمين ميكنه،بهتره بگه شرايط مذاكره مستقيم در صورت عدم اجراي مرحله دوم تحريمها قابل برنامه ريزيه ولي اجراي مرحله دوم تحريمها ،فضاي مثبت براي هر جور مذاكره اي رو از بين ميبره

    • بینام

      ببخشید اصلاح طلب که نه بفرمایید وابسته این زیبنده است

    • کاظم میر رحیمی

      نه بابا کی کشف کردی چقدر با هوشی بدبختی مردم ما در این شرایط قحط الرجال است کار دست کاردان نیست

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج