۷۷۷۷۵۲
۸ نظر
۵۰۰۷
۸ نظر
۵۰۰۷
پ

حضور کمرنگ متقاضیان مصرفی در بازار مسکن

مشاوران املاک مناطق مختلف شهر تهران از کمرنگ شدن حضور متقاضیان مصرفی در بازار معاملات مسکن خبر می‌دهند.

دنیای اقتصاد: به گفته مشاوران املاک طی یکی دو ماه اخیر همزمان با رشد صعودی قیمت‌های پیشنهادی املاک از سوی فروشندگان و سازندگان، متقاضیان مصرفی مسکن نیز به دلیل کاهش توان خرید، به مرور از بازار عقب‌نشینی کردند.

آنها عنوان می‌کنند متقاضیان مصرفی همزمان با اوج‌گیری قیمت‌ها، در ابتدا سعی کردند با تغییر منطقه مورد نظر یا انتخاب فایل‌های متفاوت از انتخاب اولیه خود به‌عنوان مثال با کاهش متراژ یا افزایش سن بنای آپارتمان، همچنان اقدام به خرید کنند. اما با توجه به افزایش مداوم قیمت‌ها، بخشی از خریداران نیز حتی با این تغییر معیارها، موفق به خرید نشدند.

مشاوران املاک مناطق شهر تهران عنوان می‌کنند در این میان تعداد اندک باقی مانده از متقاضیان مصرفی در بازار، آن گروهی هستند که سررسید دریافت تسهیلات صندوق یکم آنها فرارسیده است و برای جلوگیری از فرصت‌سوزی همچنان در بازار به جست و جو می‌پردازند. در عین حال مشاوران املاک همچنان به حضور متقاضیان سرمایه‌ای در بازار ملک اشاره می‌کنند. به گفته آنها این گروه از متقاضیان سرمایه‌ای افرادی هستند که همچنان معتقدند قیمت‌ها در بازار مسکن امکان افزایش بیشتر را نیز دارد.

نکته بعدی که مشاوران املاک درباره ویژگی‌های این روزهای بازار معاملات مسکن عنوان می‌کنند بازهم بی قاعدگی قیمت‌های پیشنهادی از سوی فروشندگان است. به گفته آنها سطح قیمت پیشنهادی در هر یک از مناطق شهر از یک الگوی خاص پیروی نمی‌کند و به همین دلیل ممکن است در بسیاری از مناطق میانگین قیمت پیشنهادی فارغ از ویژگی‌های متفاوت هر منطقه، به یکدیگر نزدیک شده باشد.

حضور کمرنگ متقاضیان مصرفی در بازار مسکن

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      گروهی هستند که سررسید دریافت تسهیلات صندوق یکم آنها فرارسیده است و برای جلوگیری از فرصت‌سوزی همچنان در بازار به جست و جو می‌پردازن..................چه بد شانس هستن این گروه

    • ب

      اینا چیه؟ قیمت مسکن؟ این آخوندی ...کجاست؟ حیف متری پونصد هزار واسه آپارتمانای آشغال تهران. مردم این پولا رو ببرن شهر و روستاشون باهاش کار کنن راحت تر زندگی میکنن

    • بدون نام

      ارزش خرید ندارن! خرید با این قیمتها پول هدر دادنه!
      قیمت واقعی خیلی پائین تر از این قیمتهاست!

    • بدون نام

      قیمت واقعی مسکن هر متر کمتر از 1 میلیون تومان است نه بیشتر. هرکی با این قیمتها بخر ضرر کرده!!!!

    • بدون نام

      مسئولان دست اندرکار با کمک مشاوران املاک کلاش با اسامی گوناگون(بنگاهی و دپارتمان) چون گرانی مسکن بنعشان بود خیلی تلاش نمودند در این یکسال قیمت مسکن را نجومی بالا برده و بالا نگه دارند و با تیلیغات کارایی خریداران را وادار به خرید با این قیمتهای نجومی نمایند. ولی حیف کور خوانده اند! واقعیت چیز دیگری است و خریداری برای این قیمتها پیدا نخواهد شد! حتی اگر خودکشی نمایند خریدار پیدا نخواهند کرد!!!

    • بدون نام

      آپارتمان دارای افت شدید قیمت بدلیل قدمت و هزینه های نگهداری و شارژ است و سرمایه به هیچ وجه سراغ آپارتمان که برایش ضرر دارد نخواهد رفت!

    • بدون نام

      آن خریدارانی را که با هر چه گرانتر شدن قیمت مسکن اقدام به خرید ملک می کنند نخواهید یافت زیرا داری قدرت خرید نبوده و تا 50 الی 100 سال دیگر هم با قیمتهای کنونی نمی توانند خانه ای بخرند!

    • بدون نام

      خریداران پولدار مطمئناً پول باد آورده ندارند که به مسکن با این قیمتهای نجومی بی ارزش و غیر واقعی بدهند و اگر قرار باشد ملکی را بخرند بقیمت و ارزش واقعی خواهند خرید نه بیشتر!!!
      ارزش واقعی تمامی ملکها کمتر از یک هشتم قیمت های کنونی است نه بیشتر!

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج