۷۷۷۹۲۷
۶ نظر
۵۰۰۶
۶ نظر
۵۰۰۶
پ

تجمع ۷۰۰ هزار بسیجی در مراکز استان‌ها

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: رزمایش اقتدار عاشورایی سپاهیان محمد رسول‌الله (ص) ۲ با تجمع ۷۰۰ هزارنفری در روز پنجشنبه و در مراکز استان‌ها به پایان می رسد.

خبرگزاری مهر: رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: رزمایش اقتدار عاشورایی سپاهیان محمد رسول‌الله (ص) ۲ با تجمع ۷۰۰ هزارنفری در روز پنجشنبه و در مراکز استان‌ها به پایان می رسد.

سردار غلامحسین غیب پرور رئیس سازمان بسیج مستضعفین در حاشیه همایش «یاد یاران» و در جمع خبرنگاران ضمن تشکر از اصحاب رسانه در پوشش خبری رزمایش اقتدار عاشورایی سپاهیان محمد رسول‌الله (ص) ۲، اظهار داشت: این رزمایش از ۹ شهریورماه امسال شروع شده و در آن ۱۰۰۰ گردان بیت‌المقدس در سراسر کشور در آن مشارکت داشتند.

وی افزود: ۱۰۰۰ گردان عدد فوق‌العاده‌ای است و کسانی که با مسائل نظامی در ارتباط هستند به‌خوبی معنا و مفهوم ۱۰۰۰ گردان را می‌دانند؛ این‌ یک استعداد نیروی انسانی فوق‌العاده است که علاوه بر آن ۸ هزار گروه جهادی نیز در این رزمایش شرکت داشته‌اند. روز اول پیش‌بینی بر ۷۰۱۴ گروه جهادی بود اما در عمل به مرز ۸ هزار گروه رسیدیم که بازتاب زیادی در رسانه‌ها و خصوصاً فضای مجازی داشت؛ در طول این رزمایش و در موضوع خدمت‌رسانی هشتک‌های زیادی ایجاد شد.

غیب پرور با بیان اینکه حدود ۱۵۰ هزار نفر در موضوع خدمت‌رسانی در اقصی نقاط کشور حاضر شده اند و از ۹ شهریور تا ۲۹ شهریور هم این رزمایش ها برگزار شده، خاطرنشان کرد: حلقه پایانی رزمایش یک تجمع ۷۰۰ هزارنفری در مراکز استان‌ها است و خیلی مایل بودیم در هفته دفاع مقدس این حرکت را انجام می‌دادیم که میسر نشد و به آخر همین هفته موکول شد.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین ادامه داد: از این ۷۰۰ هزار بسیجی سازمان‌یافته؛ ۱۰۰ هزار نفر در تهران در روز ۵ شنبه تجمع خواهند کرد.

وی درباره همکاری‌های آموزش و پرورش و سازمان بسیج نیز یادآور شد: این همکاری‌ها طولانی بوده و به سال‌های قبل برمی‌گردد.

سردار غیب‌پرور تصریح کرد: برای سال تحصیلی جاری به طور مشخص طرح شهید بهنام محمدی را در دستور کار قرار داده‌ایم و در این طرح که از ۹ ماه پیش کار مطالعاتی آن شروع شده است با امضای مشترک به همه بدنه آموزش و پرورش و نواحی بسیج ابلاغ شده است.

وی خاطرنشان کرد: این طرح فعلاً از مقطع متوسطه اول شروع شده و امیدواریم بعد از ۶ سال بتوانیم اولین ثمرات آن را شاهد باشیم، چتر غالب بر این طرح موضوع تربیتی است و برای دانش‌آموزان درکنار تکالیفشان، فضای تربیتی متناسب با آموزه‌های انقلاب اسلامی طراحی شده است.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین افزود: برای اجرای این طرح مشاوره‌های مختلفی از مجموعه آموزش و پرورش، دانشگاه‌ها و بسیج حضور داشتند؛ این یک بحث تربیتی است که در سه ضلع مدرسه، خانه و مسجد تعریف شده و نقش مساجد پررنگ‌تر از گذشته در آن دیده شده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      کسی شمرده؟

      پاسخ ها

      • نور

        دمت گرم همینو بگو :))))))

    • علی

      سلام، تجمع های خود جوش، اصلا کمیتش مهم نیست مهم کیفیتشه که عالیه...

    • بدون نام

      700000 نفر حقوق بگیر خاص

    • بدون نام

      مردم به نون شب محتاج هستند اقا همایش به راه انداخته که چی بشه

    • بدون نام

      یچیز خواستم بگم...
      ولی ولش..

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج