۷۷۸۳۳۰
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

حمایت دیدیه دشان از پل پوگبا

دیدیه دشان از شاگرد خود که این روزها در منچستریونایتد تحت‌فشار است، حمایت کرد.

خبرگزاری تسنیم: پل پوگبا که در قهرمانی تیم ملی فوتبال فرانسه در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه یکی از تأثیرگذارترین بازیکنان تیم تحت‌هدایت دیدیه دشان بود، این روزها وارد جنگ لفظی با ژوزه مورینیو شده و اختلافات بین این دو هر روز ابعاد تازه‌تری پیدا می‌کند.

با تمام این اختلافات مورینیو روز گذشته (شنبه) پوگبا را در جریان شکست ۳ بر یک در خانه وستهام از ابتدا در ترکیب شیاطین سرخ قرار داد، جایی که پل یکی از ضعیف‌ترین بازی‌های خود - به ادعای نشریه اکسپرس انگلیس با کسب نمره ۴ از ۱۰ - را به نمایش گذاشت و هواداران این تیم را ناامید کرد.

دیدیه دشان، سرمربی تیم ملی فرانسه اما به حمایت از شاگرد خود پرداخت و در خصوص مقایسه عملکرد این بازیکن در تیم ملی فرانسه و منچستریونایتد گفت: عملکرد پوگبا تنها بسته به خود او ندارد و این بسته این دارد که هم‌تیمی‌هایش و تیم چطور بازی می‌کنند. قرار نیست یک بازیکن تیم را به پیروزی سوق دهد.

وی افزود: چیزهایی هست که مردم باید بدانند، اول اینکه تصویری از پوگبا وجود دارد که با چهره واقعی او تطابق ندارد. شاید این به این خاطر است که او کمی عجیب و غریب است و کمی اهل نمایش است. پل از سال ۲۰۱۳ با من کار می‌کند و در این پنج سال عملکرد او تنها به خودش بستگی نداشته و در واقع عملکرد او جزئی از عملکرد تیم بوده است که این خیلی مهم است.

سرمربی خروس‌ها تصریح کرد: تصویر وی در رسانه‌ها همه چیز را خیلی پیچیده کرد. رقم انتقال وی به منچستریونایتد خیلی بالا بود و مدیریت اوضاع - انتقاداتی که به رقم انتقال پوگبا می‌شد - در آن شرایط آسان نبود. در جریان جام جهانی اما پل موفق شد تصویر خوبی از خود ارائه دهد. پل با ایده‌های روشنی به جام جهانی آمد، او می‌خواست قهرمان جهان شود و این فکر را در سر داشت.

دیدیه دشان در پایان خاطرنشان کرد: هر موقع که پوگبا صحبت کرده و خودش را بیان کرده، همیشه مثبت بوده است. او با صحبت‌هایش جو خوبی را در تیم ملی فرانسه به وجود آورد. پل تنها رهبر تیم نیست، اما یکی از رهبران تیم است و تیم به او نیاز دارد. در زمین هم پوگبا همان کاری که لازم بود را برای تیم ملی فرانسه انجام داد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج