۷۸۰۰۴۹
۲ نظر
۵۰۰۴
۲ نظر
۵۰۰۴
پ

به بهانه یک سالگی حضور شفر در استقلال

 ۴۴ مسابقه، ۲۳ برد، ۵ شکست، ۶۸ گل‌زده و ۲۷ گل خورده بیلان یک سال حضور شفر روی نیمکت استقلال است.

وبسایت نود: دهم مهرماه سالگرد یک سالگی حضور پیرمرد ۶۸ ساله آلمانی روی نیمکت استقلال است. وینفرید شفر سال قبل در چنین روزهایی هدایت استقلال را به عهده گرفت و در این مدت فراز و نشیب‌های زیادی را تجربه کرده است. استقلال تا به حال با او در ۴۴ مسابقه‌ای که بازی کرده، برنده ۲۳ مسابقه بود و فقط ۵ شکست تجربه کرد و در این مدت ۶۸ گل زده و ۲۷ گل خورده است.

آمار بردهای یک سال اول شفر هم بهتر از یک سال اول برانکوست. شفر در این یک سال ۵۲ درصد مسابقاتش را پیروز شده، این آمار برای برانکو عدد ۴۵ درصد بوده است. حساس‌ترین موقعیت‌های شفر در این یک سال را مرور می‌کنیم.

۱۰ مهر ۹۶/ وینفرید شفر سرمربی استقلال شد.

۱۱ روز بعد

اولین دیداری که شفر روی نیمکت استقلال نشست، این تیم آمار عجیب صفر شوت در چارچوب را ثبت کرد. تا هوادارانی که هر چقدر صبر داشتند به پای منصوریان ریخته بودند، صدای اعتراض‌شان خیلی زود بلند شود.

۲۲ روز بعد

دربی تهران، دومین مسابقه‌ای بود که شفر در لیگ برتر ایران تجربه می‌کرد. استقلال در این مسابقه هم شکست خورد تا شفر بازنده اولین دربی‌اش در ایران باشد.

۶۵ روز بعد

روزهای خوب استقلال با شفر از ماهِ دوم حضورش در ایران شروع شد. جایی که این تیم ۳ گل به سپاهان زد، ۴ تا به نفت آبادان و ۳ تا هم به استقلال‌خوزستان. تازه همه به دانش فنی پیرمرد آلمانی ایمان آوردند.

۱۰۲ روز بعد

استقلال در دوران شفر به یک رکورد تاریخی هم دست یافت. این تیم ۸۴۵ دقیقه دروازه‌اش را بسته نگه داشت تا رکورد طولانی‌ترین زمان گل نخوردن یک دروازه‌بان به اسم حسین حسینی ثبت شود.

۱۲۵ روز بعد

شفر بعد از شکست در دربی تا هفته‌ها بازنده هیچ مسابقه‌ای نبود. تا اینکه به امیر قلعه‌نویی باخت و بعد از آن مسابقه، طعنه به یادماندنی «کیک اند راش» را به سبک فوتبال سرمربی تیم حریف نسبت داد.

۱۵۰ روز بعد

دربی برگشت از راه رسید تا شفر برای اولین بار طعم پیروزی مقابل رقیب دیرینه استقلال را بچشد.

۲۰۲ روز بعد

استقلال در آخرین مسابقه لیگ هفدهم آماری ویژه خلق کرد. تیم شفر در آن دیدار ۷۷درصد زمان مسابقه صاحب توپ بود تا تلاش شفر برای فوتبال مالکانه نتیجه دهد و رکوردی ویژه به نامش ثبت شود.

۲۱۱ روز بعد

در تاریخ ۱۳ اردیبهشت، استقلال با شکست خونه‌به‌خونه بابل قهرمان جام حذفی شد. این اولین و فعلا آخرین جامی است که شفر با استقلال بالای سر برده است.

۲۲۶ روز بعد

استقلال با هت‌تریک تیام، از سد ذوب‌آهن گذشت و به جمع هشت برتر آسیا صعود کرد.

۳۶۰ روز بعد

طلسم گل نزدن استقلال در دربی هم ادامه پیدا کرد تا با ناکامی در ۳۹۹ دقیقه، طولانی‌ترین انتظار استقلال برای گل زدن در لیگ به نام شفر ثبت شود.

شبِ ۱ سالگی

در شبی که پرسپولیس نیمی از راه صعود به فینال لیگ قهرمانان آسیا را پیمود، شفر فشار زیادی را تحمل می‌کرد تا حتما از مسابقه با نفت مسجدسلیمان دست پر به تهران برگردد. تلاش شفر هم نتیجه داد و استقلال به جمع ۱۶ تیم برتر جام حذفی صعود کرد تا کام‌ سرمربی آلمانی در سالگرد یک‌سالگی‌اش در استقلال تلخ نشود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      بیخیال...
      یکی می‌ره با یه لشکر مصدوم و محروم و پنجره بسته تو امارات گرون ترین تیم آسیا رو می بره. یکی هم با لشکری از بازیکنانی میلیاردی تو مسجد سلیمان یه تیم رو می‌بره که کل بودجه اش با یکی از نیمکت نشینای بدرد نخورش مساویه.

      پاسخ ها

      • علی

        کاملا درست و دردآوره

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج