۷۸۰۱۱۲
۲ نظر
۵۰۰۲
۲ نظر
۵۰۰۲
پ

زرینچه: استقلال مربی جدید نمی‌خواهد

جواد زرینچه کاپیتان باسابقه استقلال این روزها در خارج از کشور مشغول استراحت است البته او بازی‌های تیم سابقش را دنبال می‌کند و معتقد است با وجود شفر این تیم به روزهای خوب خودش همچون فصل گذشته باز خواهد گشت‌ و برخلاف برخی پیشکسوتان موافق تغییرات در کادر فنی و اضافه شدن مربی جدید نیست.

فرهیختگان: جواد زرینچه کاپیتان باسابقه استقلال این روزها در خارج از کشور مشغول استراحت است البته او بازی‌های تیم سابقش را دنبال می‌کند و معتقد است با وجود شفر این تیم به روزهای خوب خودش همچون فصل گذشته باز خواهد گشت‌ و برخلاف برخی پیشکسوتان موافق تغییرات در کادر فنی و اضافه شدن مربی جدید نیست. گفت‌و‌گو با کاپیتان و مربی سابق استقلال تهران را در ادامه می‌خوانید.

این روزها چه کاری انجام می‌دهید؟ مدتی است که خبری از شما نیست!

مشغول استراحت هستم. البته از چند تیم پیشنهادهایی داشتم اما با توجه به اینکه شرایط‌شان خوب نبود پیشنهادها را قبول نکردم. البته در لیگ برتر به ما تیم نمی‌دهند و دلیلش را هم نمی‌دانم. احتمالا ارتباط‌مان ضعیف است!

بازی‌های استقلال را هم پیگیری می‌کنید؟

با توجه به اینکه چند وقتی است در ایران زندگی نمی‌کنم اما تا زمانی که وقت داشته باشم بازی‌های استقلال را پیگیری می‌کنم. استقلال امسال نتوانسته بازی‌های خوب خودش را در فصل قبل تکرار کند و همین باعث شده هواداران استقلال کمی نگران باشند که البته باید به آنها هم حق داد. زیرا سرمایه‌های واقعی فوتبال همین هواداران هستند.

فکر می‌کنید چه عواملی باعث شده که استقلال نتواند بازی‌های همیشگی خود را ارائه دهد؟

تغییر و تحولاتی که در کادر بازیکنان به‌وجود آمده باعث شده که تیم از لحاظ هماهنگی هنوز به مرز آمادگی نرسد البته این را هم باید در نظر بگیریم بازیکنانی که از تیم جدا شدند همگی با‌‌کیفیت بودند و بازیکنانی هم که جذب شدند در حد آنان نیستند. این یک واقعیت است زیرا شما امید ابراهیمی را از دست داده‌اید و اگر سه بازیکن هم جذب کنید نمی‌توانید جای خالی او را پر کنید. امیدوارم استقلال بتواند در نیم‌فصل بازیکنان باکیفیت‌تری را جذب کند.

عملکرد بازیکنان خارجی استقلال را چطور دیدید؟

باید بپذیریم عملکرد خوبی نداشتند. از بین آنها فقط طارق همام خوب است آن‌هم دوندگی خوبی دارد اما نیومایر و گرو در حد استقلال نیستند. من سه بازی اخیر این تیم را دیدم. گرو حتی یک شوت هم به سمت دروازه حریف نزده است و این نشان می‌دهد که تیم هنوز کامل نشده است.

نیومایر هم که در اکثر بازی‌ها مصدوم است و نمی‌تواند گره‌گشای مشکلات استقلال باشد. البته معتقدم شفر مربی باهوشی است و قطعا برای رفع مشکل راهی را پیدا خواهد کرد زیرا این مشکلات باعث شده تیمش تضعیف شود.

به‌عنوان یک مدافع قدیمی عملکرد خط دفاعی استقلال را چطور ارزیابی کردید؟

عملکرد مدافعان خصوصا در این چند بازی خوب نبوده است. آنها هنوز در برخی از موارد دچار مشکل هستند که باید برطرف شود. البته فکر می‌کنم با حضور پژمان منتظری و تجربه‌ای که او دارد به‌زودی این مشکل حل خواهد شد.

ظاهرا قرار است یک عضو جدید به کادر فنی اضافه شود. فکر می‌کنید این اتفاق به سود استقلال خواهد بود؟

به نظر من کادر فنی نیاز به تقویت ندارد چون نفراتی که حضور دارند فصل گذشته توانستند با این تیم عنوان قهرمانی جام حذفی را کسب کنند و جدا شدن یک فرد از کادر فنی نمی‌تواند اینقدر تاثیرگذار باشد. من فکر می‌کنم اینها همه شایعاتی است که می‌خواهند به وجود بیاورند تا نفرات خود را به مجموعه استقلال وارد کنند. البته شفر زرنگ‌تر از این حرف‌هاست و قطعا چنین درخواستی را قبول نمی‌کند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • فریبای جواد و جواد فریبا

      عشقم هیچ مدافعی مثل تو نمیشه . درسته کادر فنی نیاز به نفر جدید نداره

    • بدون نام

      فعلا شفر شوتی را داره

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج