۷۸۳۶۵
۴ نظر
۵۱۰۷
۴ نظر
۵۱۰۷
پ

عینک آفتابی‌ های از ما بهترون

حتی ابرهای پاییزی و زمستانی هم دلیل نمی‌شوند که عینک‌های آفتابی از تب و تاب بیفتند. بازار این عینک‌ها همچنان داغ داغ است درست مثل آفتابی‌ترین روزهای تابستانی و اتفاقا وقتی پای قیمت‌های میلیونی این عینک‌ها به میان می‌آید این بازار داغ‌تر هم می‌شود.

عینک آفتابی‌ های از ما بهترون
مجله زندگی ایده آل: حتی ابرهای پاییزی و زمستانی هم دلیل نمی‌شوند که عینک‌های آفتابی از تب و تاب بیفتند. بازار این عینک‌ها همچنان داغ داغ است درست مثل آفتابی‌ترین روزهای تابستانی و اتفاقا وقتی پای قیمت‌های میلیونی این عینک‌ها به میان می‌آید این بازار داغ‌تر هم می‌شود. این گزارش نگاهی است به گران‌قیمت‌ترین عینک‌های آفتابی که این روزها پشت ویترین مغازه‌ها جا خوش کرده‌اند، عینک‌هایی که برای خرید آنها دست‌کم باید 3 میلیون تومان هزینه کنید!

نگین‌ نشان!

عینک آفتابی‌ های از ما بهترون

بولگاری در طراحی عینک جدیدش که اتفاقا جزو طراحی‌های با تعداد محدود این برند هم هست سراغ ترکیبی از نگین‌های سوارفسکی رفته است. فریم کائوچویی این مدل به خاطر طرح گربه‌ای و وزن سبکش یکی دیگر از امتیازهای این مدل است. با قیمتی میلیونی و نه چندان مناسب!

ببر نشان!

عینک آفتابی‌ های از ما بهترون

این عینک آفتابی که برای آن باید چند میلیون تومان هزینه کنید یکی از طراحی‌های جدید برند کارتیه است. عینکی ساده که ویژگی متمایزکننده آن استفاده از نشان ببر (درست مثل دیگر طراحی‌های این برند) در طراحی دسته آن است. قیمت بالای این مدل هم به دليل روکش طلایی است که در دسته‌های آن به کار رفته است.

خلبان نشان!

عینک آفتابی‌ های از ما بهترون

عینک خلبانی شوپارد یکی دیگر از عینک‌های گران‌قیمت بازار این روزهاست. نقطه متمایزکننده این مدل هم نگین‌های کار شده در دورتادور فریم این مدل است. این نگین‌های گران قیمت که در پر تعدادترین حالت روی فریم و بخشی از دسته عینک جا خوش‌کرده‌اند از نگین‌های گران‌قیمت سوارفسکی هستند. بنابراین انتظار قیمت متعادلی از آن نداشته باشید.

طلا نشان!

عینک آفتابی‌ های از ما بهترون

یکی دیگر از عینک‌های گران قیمت این روزها، عینک جدید لويی ویتون است. عینکی کاملا ساده که برای تمام سادگی‌اش باید چند میلیون تومان هزینه کنید! ویژگی این عینک، دسته نسبتا پهن آن با روکش طلاست. البته از چهارخانه‌های همیشگی لویی‌ویتون که در اوج ظرافت روی این دسته کار شده‌است هم نباید غافل ماند!

شنل نشان!

عینک آفتابی‌ های از ما بهترون

عینک آفتابی گران قیمت بعدی، طراحی جدید شنل است. عینکی بسیار ساده که ویژگی آن تکرار زنجیرهای آشنای شنل روی دسته‌های عینک، البته در اوج ظرافت است. امتیاز دیگر این عینک که همچنان از طراحی‌های تعداد محدود شنل است وزن سبک آن است. برای این عینک کائوچویی شنل نشان باید آمادگی پرداخت چند میلیون تومان را داشته باشید !

کریستال نشان!

عینک آفتابی‌ های از ما بهترون

یکی از عینک‌های سوارفسکی که اتفاقا در تعداد محدود هم تولید شده همین مدل است. عینکی پرنگین و اتفاقا بسیار سنگین! این مدل ترکیبی است از گران‌قیمت‌ترین کریستال‌های سوارفسکی و به همین اعتبار هم نباید از آن انتظار قیمت مناسبی داشته باشید!
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بهاره

      اینا ر میذاری که ما حرص بخوریم.من اون اخری رو میخوووووووووووووووووووااااام:(

      پاسخ ها

      • بدون نام

        میخرم برات

    • هتی

      از ما بهترون رو خوب اومدی...

    • دریا دل

      آسمان روی زمین بود و نمیـــدانستم

      آبی چشم شما سر به هوا کرد مرا ...

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج