جاباما
۷۸۴۰۳۴
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

رسمی؛ خداحافظی آنتونیو کاسانو با فوتبال

آنتونیو کاسانو، ستاره سابق تیم ملی ایتالیا و باشگاه های رم، رئال، اینتر، میلان، پارما و.... امروز برای بار دوم اعلام بازنشستگی کرد.

ورزش سه: آنتونیو کاسانو، ستاره سابق تیم ملی ایتالیا و باشگاه های رم، رئال، اینتر، میلان، پارما و.... امروز برای بار دوم اعلام بازنشستگی کرد.

او دو سال پیش نیز چند روز پس از پیوستن به هلاس ورونا اعلام بازنشستگی کرده بود.

کاسانو که اخیرا با باشگاه ویرتوس انتلا تمرین می‌کرد(باشگاهی در دسته سوم اسپانیا)، سرانجام به این نتیجه رسید که خداحافظی از فوتبال برای او بهترین تصمیم است. آنتونیو در دو سال اخیر برای تیمی بازی نکرده بود.

رسمی؛ خداحافظی آنتونیو کاسانو با فوتبال

کاسانو در بیانیه ای خداحافظی خود را تایید کرد: « دوستان عزیز، روز خداحافظی فرا رسید. از مسئولان تیم انتلا تشکر می کنم که به من اجازه دادند در تمرینات این تیم حضور یابم. پس از چند روز تمرین، متوجه شدم که دیگر ذهنیت تمرین کردن به صورت مداوم را ندارم.

از تمام بازیکنان و سرمربیانی که در طول این سال ها با آن ها کار کردم، متشکرم. علاوه بر آن، از هواداران، چه در تیم هایی که من بازی کردم و چه در تیم های رقیب، تشکر می کنم زیرا بدون آن ها فوتبالی وجود نداشت.

فوتبال به من چیزهای زیادی داد. باعث شد تا با انسان های فوق العاده ای آشنا شوم با قهرمانانی بزرگ. فوتبال مرا از خیابان ها دور کرد و یک خانواده باشکوه به من داد و بالاتر از همه، اجازه داد تا روزهای خوش فراوانی را تجربه کنم.

هنوز هم وقتی فوتبال تماشا می کنم، هیپنوتیزم می شوم. فوتبال زیباترین ورزش دنیاست. می دانم که اگر شخصیتی دیگر می داشتم، شاید موفق تر هم می شدم و بهتر بازی می کردم اما باورکنید که در دوران فوتبالم لحظات و احساساتی باورنکردنی و تکرار نشدنی را تجربه کردم و فقط همین برایم اهمیت دارد. در این زمینه هیچ جای افسوسی ندارم.

از این پس بخش دوم زندگی من آغاز خواهد شد. بیش از همه می خواهم به خودم ثابت کنم که بدون کمک پاهایم نیز می توانم کارهای خوبی انجام دهم. از صمیم قلب متشکرم به خاطر همه چیز.»

کاسانو در 419 بازی باشگاهی موفق به زدن 115 گل شد. همچنین او 39 بار پیراهن تیم ملی ایتالیا را بر تن کرد و 10 گل ملی نیز در کارنامه خود دارد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج