۷۸۴۱۹۴
۱ نظر
۵۰۰۰
۱ نظر
۵۰۰۰
پ

حمله کاسانو به فوتبالیست‌های امروزی

ستاره جنجالی سابق آتزوری معتقد است که فوتبال در بیست سال پیش خیلی بهتر بوده است!

طرفداری: آنتونیو کاسانو در حالی که تصمیم گرفته بود به فوتبال بازگردد، برای چندمین بار از فوتبال خداحافظی کرد و آن را قطعی خواند، اما پیش از اعلام خداحافظی اش، وی در گفتگو با یک برنامه طنز ایتالیایی در مورد مسائل مختلفی صحبت کرد: فوتبال در سال ۱۹۹۹ خیلی بهتر بود.

این روز‌ها همه بازیکنان به درد نخور هستند و هویت ندارند. آن‌ها یک مشت "هیچکس" هستند. به جز بازیکنان یوونتوس و گونزالو هیگواین در میلان، سعی کنید فقط یک بازیکن قهرمان دیگر در سری آ. پیدا کنید.

آیا درست است که در زمان مربیگری آندره آ. استراماچونی در اینتر با او کتک کاری کردی؟

او امیدوار بود این اتفاق بیفتد! نه، ما فقط همدیگر را هل دادیم. همین. فابیو کاپلو بزرگترین مربی‌ای است که تا بحال داشته ام و آدریانو گالیانی بهترین مدیر ۳۰ سال اخیر است. توتی در کنار پائولو مالدینی و روبرتو باجو بهترین فوتبالیست تاریخ ایتالیا است. بدترین مربی‌ای که داشتم استراماچونی بود. بازیکنان بد زیاد بوده اند و نمی‌توانم همه آن‌ها را لیست کنم. بهتر است این کار را نکنم، چون کار درستی نیست.

یووه قوی‌ترین تیم ایتالیا و یکی از بهترین تیم‌های اروپاست. با این حال، من واقعا مناسب حضور در این تیم نیستم. اگر در یووه بازی می‌کردم ۳ روزه مرا بیرون می‌انداختند. روز اول قرارداد امضا می‌کردیم؛ روز دوم تمرین می‌کردم و روز سوم اخراج می‌شدم.

وی همچنین در مورد عدم راهیابی ایتالیا به جام جهانی ۲۰۱۸ گفت: عدم راهیابی به جام جهانی حق این تیم بود، زیرا آن‌ها حتی یک تیم ضعیف هم نبودند. مقصر همه چیز بازیکنان هستند. حتی پپ گواردیولا، بهترین مربی جهان هم نمی‌تواند بدون بازیکنان خوب، معجزه کند.

وقتی تیم پیروز می‌شود، همه می‌گویند بازیکنان پیروز شده اند و وقتی می‌بازد، می‌گویند مربی باخته است. به نظر من مانچینی برای هدایت ایتالیا فرد مناسبی است. آیا او مناسب یک تیم متوسط است؟ در این مورد شک دارم!

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • اصغر

      دقیقا موافقم بازیکنان فعلی مخصوصا در اروپا و حتی اسیا یا حتی امریکای جنوبی و افریقا یک مشت بی هویت هستند که فقط به مسائل مالی اهمیت میدند حضور در کشور های فاقد سطح ماسب فوتبال ان هم بدلیل پول زیاد و عدم شور و شوق فوتبالی در نسل امروزی ایتالیا تنها کشور نیست برزیل ، هلند ، چک ، ارژانتین، کامرون ، نیجریه و....... در واقعحتی کشور هایی که فعلا به ظاهر مشکلات کمتری دارند هم از این مسئله رنج می برند که در اینده بیشتر نمونه های ان رو خواهیم دید رونالدو یا مسی اگر واقع گرا باشیم این بازیکنان برای دهه نود به هیچ وجه ستاره نیستند و در سطح معمولی باقی میمانند مقابل بازیکنانی چون ،تییری انری ،کارلوس پویول ،مالدینی ، روبرتو باجو ، رونالدو برزیلی، ریوالدو ، اسطوره های فوتبال هلند و چک و انگلستان و فرانسه مدافعین تنومند و قدرتمندی چون سول کمپل و .....به واقع روح فوتبال در حال حاضر مرده

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج