۷۸۴۷۵۰
۵۰۰۷
۵۰۰۷
پ

قرارداد نمایش ۲ فیلم سینمایی بسته شد

سخنگوی شورای صنفی نمایش از ثبت قرارداد دو فیلم سینمایی «آستیگمات» و «گرگ بازی» برای نمایش در سینما‌های کشور خبر داد.

خبرگزاری ایرنا: سخنگوی شورای صنفی نمایش از ثبت قرارداد دو فیلم سینمایی «آستیگمات» و «گرگ بازی» برای نمایش در سینماهای کشور خبر داد.

قرارداد نمایش ۲ فیلم سینمایی بسته شد

غلامرضا فرجی درباره تازه‌ترین تصمیمات جلسه امروز (دوشنبه 23 مهر) شورای صنفی نمایش،اظهار داشت: در جلسه امروز قرارداد نمایش فیلم سینمایی «آستیگمات» به کارگردانی مجیدرضا مصطفوی در گروه باغ کتاب بعد از فیلم سینمایی «عرق سرد» به کارگردانی سهیل بیرقی بسته شد.

در خلاصه داستان آستیگمات آمده است: مردی بعد از جدایی چند ساله از خانواده برگشته و می خواهد خانه اش را از زن ، پسر ، عروس و نوه اش پس بگیرد. پسرش که در زیرزمین خانه زالو پرورش میدهد و می خواهد از این راه ثروتی بهم بزند، سعی می کند زن و مرد را آشتی دهد تا در خانه بمانند اما مادرش می خواهد با مردی دیگر ازدواج کند. در این بین نوۀ زن هم در مدرسه برای معلمش مشکلاتی به وجود می آورد که کل زندگی اعضای خانواده را تحت تاثیر قرار می دهد. هم خانوادۀ پسر و هم خانوادۀ معلم به خاطر این موضوع بهم می ریزد.

محسن کیایی، مهتاب نصیرپور، هادی حجازی فر، حسین پاکدل، سیامک صفری، باران کوثری، نیکی کریمی، بهنوش بختیاری، حسام محمودی، محمد شاکری بازیگران فیلم سینمایی آستیگمات هستند.

فرجی افزود: همچنین قرارداد فیلم سینمایی «گرگ بازی» ساخته عباس نظام دوست در گروه سینمایی استقلال بعد از «ماهورا» به کارگردانی حمید زرگرنژاد ثبت شد.

علی مصفا، هانیه توسلی، نگار جواهریان، سعید چنگیزیان، سهیلا گلستانی، مهسا علافر، ژرژ پطروسیان، فهیمه امن زاده، منوچهر زنده دل، محمدرضا مالکی، امیرحسین قدسی بازیگران این فیلم سینمایی هستند.

در خلاصه داستان ‌‌‌‌ «گرگ بازی» آمده است: چند دوست قدیمی یک شب در خانه‌ی موروثی یکی‌شان جمع می‌شوند. با ورود مهمانان تازه وارد به جمع ماجراهای عجیبی رخ می‌دهد...

سخنگوی شورای صنفی نمایش درباره ادامه اکران فیلم‌های درحال نمایش نیز خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه کف فروش بقیه فیلم ها، بالا بود اکران آنها ادامه دارد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج