۷۸۵۱۵۱
۶ نظر
۵۰۰۹
۶ نظر
۵۰۰۹
پ

ساخت ۳ برج توسط یک نهاد دولتی در جماران

رئیس شورای شهر تهران گفت: در جماران و در نزدیکی بیت امام (ره) یکی از ارگان‌های دولتی مجوز دو برج گرفته ولی ۳ برج ساخته و همین امر مشکلات عدیده‌ای را برای اهالی این محل ایجاد کرده است.

خبرگزاری تسنیم: رئیس شورای شهر تهران گفت: در جماران و در نزدیکی بیت امام (ره) یکی از ارگان‌های دولتی مجوز دو برج گرفته ولی ۳ برج ساخته و همین امر مشکلات عدیده‌ای را برای اهالی این محل ایجاد کرده است.

صبح امروز و در جریان نودوچهارمین جلسه شورای شهر تهران طرح الزام شهرداری تهران به انتشار اطلاعات شهرسازی در دستور کار اعضا قرار گرفت.

محسن هاشمی رفسنجانی رئیس شورای شهر تهران در این خصوص اظهار داشت: این طرح‌ کمبودهایی دارد که باید مورد بررسی قرار بگیرد و شهرداری موظف است هرگونه ساخت و ساز را مورد بررسی قرار دهد و با تخلفات آن برخورد کند.

رئیس شورای شهر تهران بیان کرد: اگر هر یک از شهروندان اطلاعات یک ساخت و ساز را در سامانه مشاهده کنند و به هر دلیلی خواست به آن اعتراض کنند آیا امکان آن فراهم است؟ روند اینکه یک شهروند چگونه می‌تواند به یک پروانه اعتراض کند آیا مشخص است؟

وی ادامه داد: ممکن است این طرح مشکلاتی را برای سرمایه‌گذاران ایجاد کند و باید این طرح از تمام زوایا مورد بررسی قرار بگیرد. لازم است برای این نوع شفافیت، محدودیت‌های قانونی تنظیم شود تا در شهرداری دچار مشکل نشویم.

رئیس شورای شهر تهران اضافه کرد: به عنوان مثال در جماران و در نزدیکی بیت امام خمینی (ره) یکی از ارگان‌های دولتی مجوز دو برج گرفته و ۳ برج ساخته است و البته این در دوره گذشته بوده و اکنون اهالی آن محله بیش از ۲۰ نامه به من نوشته‌اند ولی هنوز هیچ اتفاقی برای آن ملک نیفتاده است و می‌توان گفت هنوز اعتراض‌ها به هیچ نتیجه‌ای نرسیده است.

در ادامه جلسه زهرا صدراعظم نوری رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای شهر تهران درباره این طرح اظهار کرد: این نوع طرح‌ها از رانت و تخلف جلوگیری می‌کند اما در این بارگذاری‌ها نحوه استفاده شهروند چگونه است؟

وی تصریح کرد: برای مثال من یک شهروند که کنار ساختمانم تخلفی رخ می‌دهد اما پلاک ثبتی را نمی‌دانم و چگونه باید از این تخلف آگاه شوم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      رانت خواری تا کی

      پاسخ ها

      • بدون نام

        اون موقع که شهردار اون منطقه در حال امضا جوازه
        بوده در اصل اون مقصره نه سازنده

    • جواد

      ما کارمون ساختمان هست ، و شمال شهر تهران کار میکنیم ، فقط این رو بهتون بگم از هر دو تا برج یکیش برای یک ارگان یا آقازاده هست که ما براشون کار میکنیم

      پاسخ ها

      • بدون نام

        اینکه بعضی از آقازاده ها با حمایت پدرانشون غلطهایی می کنند شکی نیست ولی مطمئنا تو هم دروغگویی هستی که همه رو متهم میکنی چون اونهایی که از این غلطها می کنند اینقدر حواسشون هست که بنام خودشون اقدامی نکنند

    • بدون نام

      جالب یک خونه ۸۴ متری تو بافت فرسوده ساختم روزی یک با مامورین شهرداری با موتور وانت می آمدند بالای سرم و ایراد می گرفتند و بیل و کلنگ ... کارگرها را می بردند و با کل خواهش و غلط کردم می رفتم پس می گرفتم . تازه هفتگی هم سبیلشونو چرب می کردم . انوقت یک برج اضافه می سازندو از مردم توقع اعتماد دارند ، جلل خالق

    • سعیدا

      ارگانهای دولتی گیرم بیسواد که فرق بین 2 و 3 رو نمیدونن شهرداری هم بیسواده نظام مهندسی هم بیسواده مامورین هم بیسوادن اخه تا کی مردم رو امل و عامی و بیسواد فرض کردین نقشه یک برج برای ساخت میدونید باید چه مراحلی رو طی کنه تا مجوز ساخت بدن بیشعور خودتونید که قاچاق بنزین رو میگین نمیتونید جلوشو بگیرید میگین باید گرون شه اخه برج قرار بوده 2 تا ساخته بشه سه تا ساخته بشه مگه هویجه که کسی ندیده یا 12 میلیون لیتر بنزین قاچاق در روز که از زیر زمین نمیره کشور همسایه که شما نبینید و مجبوروشین قیت بنزین رو گرون کنید تا برا به اصطلاح قاچاقچیان (شما بخوانید مسولین محترم) نصرفه مردم رو چی فرض کردین چغندر؟

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج