۷۸۵۴۰۹
۷ نظر
۵۰۰۵
۷ نظر
۵۰۰۵
پ

اعزام هیاتی از کمیسیون امنیت ملی به میرجاوه

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس از سفر هیاتی از اعضای این کمیسیون به میرجاوه برای بررسی اتفاقات رخ داده و ربایش تعدادی از نیروهای مرزی ایران خبر داد.

خبرگزاری ایسنا: رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس از سفر هیاتی از اعضای این کمیسیون به میرجاوه برای بررسی اتفاقات رخ داده و ربایش تعدادی از نیروهای مرزی ایران خبر داد.

حشمت‌الله فلاحت‌پیشه در گفت‌وگویی ضمن اعلام این خبر اظهار کرد: بنده به همراه هیاتی از کمیسیون امنیت ملی برای بررسی اتفاق رخ داده در میرجاوه و مسائل کلی این شهر و همچنین رسیدگی به وضعیت مرزهای شرقی به استان سیستان و بلوچستان سفر خواهیم کرد. در این سفر علاوه بر شرکت در جلسه شورای تامین و حضور در مرز، پیگیری‌های لازم نیز صورت می‌گیرد.

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با تاکید بر اینکه پاکستان در اجرای تفاهمنامه با ایران تعلل می‌کند، گفت: پاکستان به راحتی می‌توانست جلوی این اقدام تروریستی را بگیرد. تعداد نیروهایی که پاکستان در مرز ایران گذاشته، کم است چون خیالش از تامین امنیت در مرز توسط ایرانی‌ها راحت است. حال اینکه به نسبت، تعداد نیروهای بسیاری در مرز افغانستان مستقر کرده است.

فلاحت‌پیشه افزود: قرار این بود که پاکستان با ایران همکاری‌های اطلاعاتی و عملیاتی انجام دهد که اشکالات جدی در این حوزه وجود دارد.

وی موضوع دیگر را سهل‌انگاری در حوزه مرزداری عنوان و اظهار کرد: در این اقدام تروریستی و اقدامات مشابه صورت گرفته، سهل‌انگاری تاکتیکی مشهود است. ایران دشمنان فراوانی دارد. ما نباید بگذاریم خون جوانان‌مان پایمال شود. سهل‌انگاری مشهود بوده و تکرار شده است. باید اقدام اساسی صورت گیرد و سازوکاری شکل گیرد که شاهد این اتفاقات نباشیم.

به گزارش ایسنا، تعدادی از نیروهای هنگ مرزی ایران مستقر در پاسگاه میل مرزی ۱۰۳ در میرجاوه از سوی یک گروهک تکفیری و تروریستی ربوده شده و به داخل خاک پاکستان انتقال پیدا کرده‌اند. گروهک تروریستی جیش العدل در کانال تلگرامی منتسب به خود مسئولیت این اقدام را به عهده گرفته است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      بهتره ما هم پاکستان رو نا امن کنیم

    • سعید

      اینم از خدمت سربازی کسی نره

    • بدون نام

      ایکاش سرخودتون خانوادتون بیادازخواب پاشین وقتی مرزافغانستان وپاکستان باز هربی سروپایی میادهمین میش کلاتون بالاتربزاریم حالا بریدبودجه ومنابع شغل مملکت به این افاغنه خذج کنیدملتمون گشنه فقیربیکارکنیدتاله خاطرپول همه‌کارکنن

    • محمد احمدی

      چرا فیلم در میارید..ضعف امنیتی دارید.چرا سازمان اطلاعات ایران ضربه مهلک نمیزنه

      پاسخ ها

      • ابی

        چرا نیروهای اطلاعاتی مادرقبال این گروهک ضعیف عمل میکنند

      • اسماعیل بزی

        این عاملان نفوظی کیا هستن ک خودفروشی کردن؟؟

      • اسماعیل بزی

        این عاملان نفوظی کیا هستن ک خودفروشی کردن؟؟

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج