۷۸۶۵۳۹
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

خشونت علیه زنان؛ مشکل بزرگ فوتبال انگلیس

خشونت جنسی علیه بانوان در فوتبال جزیره تبدیل به یک مسئله مهم شده است.

ورزش سه: خشونت جنسی علیه بانوان در فوتبال جزیره تبدیل به یک مسئله مهم شده است.

همانطور که پیش بینی می شد پیام ها از روی نفرت بود و یک حساب اینستاگرام به نام benhughes_۱۵ پیغام داده که تو را می کشم و به تو تجاوز خواهم کرد. این پیغام برای کارن کارنی بعد از پیروزی چلسی برابر فیورنتینا در لیگ قهرمانان ارسال شده بود.

شش ساعت پس از ارسال این پیام تلخ، حساب کاربری این کاربر تا به امروز توسط اینستاگرام به حالت تعلیق درآمده است، در حالی که مدیر تیم بانوان انگلیس، فیل نویل، این پیام را با صفحه خود با ۴۵۰ هزار دنبال کننده به اشتراک گذاشته بود و دیگر رسانه ها نیز به آن پرداختند.

نویل در صفحه خود نوشت: :یکی دیگر از پیام های شرم آور و وحشتناک به بازیکنان من ارسال شد. اینستاگرام باید عملکرد بهتری برای حفاظت از بازیکنان من که از رسانه های اجتماعی استفاده می کنند داشته باشد."

کارنی هافبک چلسی با ۱۳۳ بازی برای تیم ملی انگلیس، بعدها اعلام کرد که از اتحادیه فوتبال برای پاسخ سریع خود در گزارش این پیغام ها به اینستاگرام و پلیس تشکر کرده و آن را ناخوشایند، کاملا غیر قابل قبول و ناراحت کننده توصیف کرد. کارنی افزود: "من اطمینان دارم که مقامات به این موضوع رسیدگی می کنند تا اطمینان حاصل شود این اتفاقات دوباره رخ نخواهد داد."

راشل براون فینیس دروازه بان پیشین انگلیس که حالا به عنوان کارشناس فعالیت می کند در این رابطه گفت: "ما نمی خواهیم به گذشته بازگردیم و من فکر می کنم اتحادیه باید نگران این مسئله باشد زیرا فوتبال یک قلمرو جدید برای ما است. تنها کاری که می توان انجام داد این است که به بازیکنان بازیکنان چگونگی مقابله با این موضوع را آموزش داد."

سوء استفاده آنلاین قطعا چیز جدیدی در فوتبال نیست. اما در حالی که به بازیکنان انگلیسی در تمام سنین آموزش استفاده از رسانه های اجتماعی ارائه می شود و آنها تشویق می شوند که این رفتارها به فدراسیون گزارش دهند، افزایش ۲۸۵ درصدی حملات گزارش شده به زنان در مورد سوء استفاده جنسی در فوتبال در فصل گذشته نشان داد که این موضوع متاسفانه بخشی از فوتبال مدرن است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج