جاباما
۸۰۱۳۴۰
۵ نظر
۵۰۰۱
۵ نظر
۵۰۰۱
پ

تجمع اعتراضی تعدادی از فعالان زن مقابل مجلس

تعدادی از فعالان مجلس در مقابل مجلس شورای اسلامی تجمع کردند. آنها خواستار تصویب قانونی همه‌جانبه‌گر برای پیشگیری و منع خشونت علیه زنان در ایران شدند.

خبرگزاری ایسنا: تعدادی از فعالان مجلس در مقابل مجلس شورای اسلامی تجمع کردند. آنها خواستار تصویب قانونی همه‌جانبه‌گر برای پیشگیری و منع خشونت علیه زنان در ایران شدند.

تجمع‌کنندگان پلاکاردهایی در دست داشتند که بر روی آن نوشته شده بود «ما خواهان تصویب قانونی هستیم که در آن ایجاد خانه‌های امن و مراکز حمایتی از زنان خشونت‌ دیده در سراسر ایران را در دستور کار خود قرار دهد»، «ما خواهان تصویب قانونی هستیم که دستور ایجاد واحد ویژه رسیدگی به خشونت خانگی علیه زنان را با حضور قاضی، پلیس زن و ضابطان قضایی و انتظامی آموزش دیده» صادر کند. «در ایران از هر سه زن متاهل دو زن خشونت خانگی دیده است ما در همین چارچوب خواهان تصویب قانون همه‌جانبه برای پیگیری و منع خشونت خانگی علیه زنان هستیم». «خواهان بررسی قانون پیشنهادی منع خشونت خانگی علیه زنان هستیم».

همچنین در دست برخی از تجمع‌کنندگان، رشته مطالبی که حاوی روایت‌های زنان خشونت دیده در ایران بود و توسط فعالان زن جمع‌آوری شده بود، دیده می‌شد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      مردان کجا باید برن اعتراض کنن من مرد می شناسم که زنش هر روز داره باهاش دعوا می کنه و بهش ناسزا می گه و حتی کتکش می زنه و مهریه اش و می خواد

    • بدون نام

      جمع کنید بابا خواستار فرهنگ سازی بشید که از تلویزیون با مردو زن حرف زده بشه اونم نه توسط نماینده مجلس و...بلکه کارشناس واقعی بیاد پولشم بدن

    • بدون نام

      تجمعات اعتراضی در دوران روحانی و جهانگیری زیاد شده

    • بدون نام

      بعضی از زنان وقتی یه کم معرف میشوند خودشان گم می کنند دوست دارند هر طوری دوست داشتند بروند بیرون یا با هر کسی که دوست داشتند رفت و آمد کنند خو ب معلوم است شوهر این قبول ندارد وباعث درگیری می شود

    • ک.

      کدوم خشونت علیه زنان..الان که به مردها بیشتر زور میگن این خانمای محترم ..فکرکنم تجمع بیشترحق مردهاست

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج