۷۸۷۳۰۸
۷ نظر
۵۰۰۳
۷ نظر
۵۰۰۳
پ

ماجرای نوشابه گرفتن کارگران به جای سنوات

مازندرانی رئیس اداره کار، تعاون و رفاه اجتماعی استان گلستان پیرامون خبر‌های منتشر شده در خصوص توزیع نوشابه به جای سنوات در شرکت زمزم گرگان گفت:حدود ۱۰ نفر از بازنشستگان شرکت زمزم گرگان به درخواست خود و توافق باشرکت، نوشابه دریافت کردند.

باشگاه خبرنگاران جوان: مازندرانی رئیس اداره کار، تعاون و رفاه اجتماعی استان گلستان پیرامون خبر‌های منتشر شده در خصوص توزیع نوشابه به جای سنوات در شرکت زمزم گرگان گفت:حدود ۱۰ نفر از بازنشستگان شرکت زمزم گرگان به درخواست خود و توافق باشرکت، نوشابه دریافت کردند.

وی ادامه داد: در چند سال گذشته به دلیل شرایط نامساعد بودن این کارخانه حدود ۵۰ نفر از کارگران با هدف دریافت حقوق از تامین اجتماعی بازنشسته شده اند و تا کنون هیچ یک از کارگران و بازنشستگان این مجموعه دادخواست و شکایتی به این نهاد ارسال نکردند.

وی ادامه داد: دریافت نوشابه بین کارگران و شرکت زمزم گرگان توافقی بوده و ما در جریان نبودیم و اگر امروز هم به اداره کار، تعاون و رفاه اجتماعی در خصوص سنوات مراجعه کنند پس از صدور رای سنوات افراد اعلام خواهد شد و از طریق اجرای احکام دادگستری حق و حقوق افراد گرفته می‌شود.

مازندرانی افزود: احقاق حقوق کارگران جز حقوق ممتاز است و وزرات کار وظیفه دارد سریعا مسائل را رسیدگی کنند و این افراد می‌توانند با مراجعه به اداره کار مشکلات خود را مطرح و رسیدگی خواهد شد.

مازندرانی افزود: این شرکت به دلیل بدهی و معوقات سال‌های گذشته به بانک‌ها تا کنون نتوانسته از تسهیلات بانکی برخوردار باشد و حدود ۳ میلیارد تومان بدهی بیمه‌ای دارد، اما بیمه کارگران این کارخانه همچنان تمدید می‌شود .

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      البته اگه واقعا در ورشکستگی چهارنفر کارگر را هم مشغول به کار کرده اند، دستشان درد نکنه

      ولی اینکه می گویند "تا کنون هیچ یک از کارگران و بازنشستگان این مجموعه دادخواست و شکایتی به این نهاد ارسال نکردند...دریافت نوشابه بین کارگران و شرکت زمزم گرگان توافقی بوده"

      ولی هر کسی 3 ماه کارگر بوده باشه می دونه شرایط کارگر و کارفرما چقدر تحمیلیه و فرم هایی رو باید امضاء کنی که حقوق کامل گرفتی در صورتی که نصف حقوق بهت میدن ، اون هم با ماهها تاخیر

      پس حرف از عدم شکایت و توافق خنده داره

      پاسخ ها

      • بدون نام

        %100 حرف شما منطقیه

    • بدون نام

      گفتم شاید بخواهند بخورند که حداقل معده آنها گاز داشته باشه

    • بینام

      نوشابه دادن خودشون بخورندشایدمریضی بگیرندکارفرماراحت بشه خخخخخ

    • بدون نام

      از کدام قانون صحبت می کنید قدیم ها اداره کار بود و به شکایات کارگران رسیدگی می کرد العان اگر برای مشکل کاری بروی اداره کار می گویند برو خدا را شکر کن اخراجت نکردند یعنی قانون کاری اجباری است و جای هیچگونه اعتراضی نیست

    • سربازولایت

      اینقدر کارگر رابا قراداهای یکماه یاسه ماه می ترسانند وباکاغذ سیفید امضا ی که کارگر می گیرند جرات نمی کند حق حقوقش را بگیرد تازمانی که پیمانکاران وشرکتها حق اجرا کارگر را دارند وضع کارگران همین است بایدقانون کاراصلاح و پیمانکار حق گرفتن واخراج کارگر نداشته باشد تاکمی اوضاع کاری کارگران بهتر شود

    • بدون نام

      دولت بی تدبیر .داره کل شرکتهای ایران را ورشکسته میکند. با این آشفته بازار هم که دولت تولید کرد و سودش را برد.البته از جیب مردم.در بازار .ارز.سکه.وغیره...ولی نمی فهمن مردم دیگر قدرت خرید ندارند. سبد خانوار مردم خالی شود.یعنی ایران ورشکسته....

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج