۷۸۷۷۹۷
۷ نظر
۵۰۰۶
۷ نظر
۵۰۰۶
پ

سردار نجات: ربودن مرزبانان میرجاوه کار کثیفی بود

جانشین رئیس سازمان اطلاعات سپاه گفت: اقدامی که در مرز میرجاوه اتفاق افتاد کاری پست و کثیف بود که با فریب دادن یکی از عناصر آنجا رخ داد و جمهوری اسلامی نیز از پاکستان خواستار رسیدگی به این موضوع شده است.

خبرگزاری ایسنا: جانشین رئیس سازمان اطلاعات سپاه گفت: اقدامی که در مرز میرجاوه اتفاق افتاد کاری پست و کثیف بود که با فریب دادن یکی از عناصر آنجا رخ داد و جمهوری اسلامی نیز از پاکستان خواستار رسیدگی به این موضوع شده است.

سردار حسین نجات در حاشیه نشست خبری خود در گفت‌وگو با خبرنگاران درباره امنیت مرزهای کشور برای برگزاری مراسم اربعین حسینی (ع) با توجه به حادثه تروریستی میرجاوه گفت: امنیت همه مسیرهایی که زوار خارجی از آن وارد کشور می‌شوند، توسط قرارگاه قدس سپاه، نیروی انتظامی و دستگاه‌های امنیتی تامین شده است و اقدامی که در مرز میرجاوه اتفاق افتاد کاری پست و کثیف بود که با فریب دادن یکی از عناصر آنجا رخ داد و کار نظامی و درگیرانه‌ای نبود. جمهوری اسلامی ایران نیز از پاکستان خواستار رسیدگی به این موضوع شده است.

وی در پاسخ به این پرسش که گروهک تروریستی منافقین قصد دارد در ایام اربعین حسینی مسیر پیاده‌روی را به آشوب بکشاند، گفت: از این آدم‌های وطن‌فروش و خائن که هیچ موقع با ملت ایران نبودند هیچ چیز بعید نیست ولی آن‌ها کاری نمی‌توانند انجام دهند و اقدامات لازم پیش‌بینی شده است.

سردار نجات ادامه داد: منافقین از اول حضورشان در کشور تا دوران دفاع مقدس دشمن مردم ایران بودند و اطلاعات کشور را به دشمن انتقال می‌دادند. کسی که وطن‌فروش است انجام اینگونه اقدامات از او بعید نیست.

وی در پایان با اشاره به اینکه منافقین همیشه در حال مزدوری هستند، اظهار کرد: منافقین یک روز مزدوری رژیم صدام را می‌کردند یا مزدوری رژیم فرانسه و آمریکا را می‌کنند و امروز نیز سران منافقین با مسئولان عربستانی جلسه گذاشتند و مکان و پول از آن‌ها گرفتند و مزدورشان شدند تا به مردم خیانت کنند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      کارکثیفی بوده قبول سرداراما۲مثله رونبایدفراموش کرد۱مگه موقع استخدام نیروازشون تحقیق نمیشه همشون که سربازصفرنبودندداخلشون ۳نفرکادربودند پس ازکوتاهی اینهاهم نبایدگذشت

    • بدون نام

      دقیقا ، لعنت بر کسانیکه این بندگان زحمتکش مارو ربودن ولعنت بر کس یا کسانی که دکتر فرشید هکی رو کشتند بر هردو قشر پست وپلید لعنت

    • بهروز

      به نظر من بعد از بازگشت بخاطر بی توجه بودن به وظیفه باید تبیه شوند

    • محمد

      چ قدکثیف بودخخخخخخ

    • بدون نام

      جنگ وخونریزی کثیفه چه تولبنان وغزه چه تومیرجاوه !!

    • آرش میرمحمدی

      راست میگه کثیف بود،ایش ایش...

    • محمدمهدی عسکری

      خدا ریشه هرچی خائن به مملکتو بکنه انشالله.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج