۷۸۸۱۷۱
۱۳ نظر
۵۰۷۹
۱۳ نظر
۵۰۷۹
پ

مدل موی زنانه، این‌ها هیچ‎گاه از مد نمی‌افتند

از آنجا که مو در زیبایی چهره تاثیر زیادی دارد، مدل موی را نیز باید با دقت فراوانی انتخاب کرد. اما چه مدل مویی به صورت ما می‌آید؟ برخی از خانم‌ها عاشق تنوع هستند و دوست دارند تمام مدل‌ها را انتخاب کنند در حالی که برخی دیگر دوست دارند موهایشان را به یک مدل خاص بزنند و همیشه روی مد باشند.

برترین ها - ترجمه از پردیس بختیاری: از آنجا که مو در زیبایی چهره تاثیر زیادی دارد، مدل موی را نیز باید با دقت فراوانی انتخاب کرد. اما چه مدل مویی به صورت ما می آید؟ برخی از خانم ها عاشق تنوع هستند و دوست دارند تمام مدل ها را انتخاب کنند در حالی که برخی دیگر دوست دارند موهایشان را به یک مدل خاص بزنند و همیشه روی مد باشند. اگر شما هم به دنبال مدل مویی هستید که همیشه روی مد است، در ادامه مطلب همراه مان باشید.

پیکسی

مدل موی پیکسی مدلی ست که هر خانمی جرات آن را ندارد. از تیلور هیل و آن هاتاوی بگیرید تا اسکارلت جوهانسون و میشل ویلیامز، اکثر ستاره ها مدل موی بسیار کوتاه پیکسی را امتحان کرده اند و این مدل به بیشتر آنها می آید. شما هم اگر به دنبال مدل مویی خاص و جذاب می گردید، شاید بهتر باشد جسارت به خرج داده و موهایتان را به این سبک کوتاه کنید.

مدل موی زنانه، این‌ها هیچ‎گاه از مد نمی‌افتند

موی کوتاه با چتری

اگر موهای کوتاهی دارید اما می خواهید به آن تنوع دهید، تنها راه شما گذاشتن چتری ست. ستاره هایی چون کریس جنر یا رابین رایت علاقه خود را به این مدل ثابت کرده اند. این مدل مو برای افرادی مناسب است که تار موی نازکی دارند، از این رو که با گذاشتن چتری موهایشان حجیم تر دیده می شود. اگر با این شیوه همچنان از حجم موهایتان راضی نبودید، موهایتان را هایلایت کنید. با ایجاد سایه روشن، حجم موهایتان نیز بیشتر به چشم خواهد آمد.

مدل موی زنانه، این‌ها هیچ‎گاه از مد نمی‌افتند

کوتاه تا روی شانه

این که می گویند سادگی همیشه روی مد است، راست گفته اند و این موضوع حتی برای مدل مو نیز صادق است. اگر موهای صافی دارید، می توانید آنها را تا روی شانه کوتاه کنید و از این که همیشه روی مد و توی چشم باشید، لذت ببرید. برای این که موهایتان یکدست به نظر رسد، کمی به آن روغن یا حالت دهنده مو بزنید تا پف نکند. در صورت علاقه می توانید به این مدل چتری نیز اضافه کنید.

مدل موی زنانه، این‌ها هیچ‎گاه از مد نمی‌افتند

قارچی

این مدل برای خانم هایی که از موی بلند خوش شان نمی ‌آید و در عین حال مدلی شیک و فانتزی می ‌خواهند مناسب است. البته این مدل برای افرادی که گردن های بلند و صورت هایی کشیده دارند توصیه می شود، نه خانم های چاق با گردن های کوتاه چون آنها را چاق تر و کوتاه تر نشان می دهد. در این مدل مو، موهای پشت سر از زیر کاملا کوتاه شده و روی موها تا وسط گوش و دقیقا مثل قارچ یکدست در اطراف سر با کمی چتری زده خواهد شد.

مدل موی زنانه، این‌ها هیچ‎گاه از مد نمی‌افتند

تکه ای

یکی دیگر از مدل موهایی که همیشه طرفدار دارد، موی موی تکه ای ست. علاوه بر روی مد بودن، این مدل به پرپشت نشان دادن موهایتان نیز کمک می کند. با این مدل مو شما می توانید مدل های مختلفی را امتحان کنید و هر روز به یک شکل باشید. این مدل هیچگاه از مد نمی افتد و برای خانم هایی پیشنهاد می شود که عاشق تنوع و رسیدگی به خود هستند. حتما لازم نیست که موهایی صاف داشته باشید، موهای حالت دار نیز برای این مدل بسیار مناسب است.

مدل موی زنانه، این‌ها هیچ‎گاه از مد نمی‌افتند

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • وحید

      خواهشا پیکسی نزنید خانوما

      پاسخ ها

      • بدون نام

        شخصا عاشق مدل موهای پیکسی خانما هستم

      • بدون نام

        من زدم چی شد؟

      • وحید

        چون این مدل زنونه نیس مردونس مثل اینکه مردا بیان مدل هرگوشی بزارن

    • سایه

      باشه چون تو گفتی

    • وروجک@@@

      وای؟؟ وای ؟؟وای؟؟......خاک به سرتون بی سلیقه ها حالم بهم خورد.....بدترین مدل مو بارنگهای بد....ازهمه بدتر همه پیرزن 80 یا90ساله صورت زشت وپر از چروک.....فقط کمی مدل قارچی خوشگل بود.....مدل مو خانمها ازنظر آقایان موهای خیلی بلند پرپشت به رنگ سیاه قهوه ایی روشن یازیتونی شماره 10 یابلوند...همین وبس....@@ حالا کمی هم فر داشت یابیشتر اشکال نداره....

      پاسخ ها

      • ستایش

        چشم امر دیگ^_^

    • سایه

      خخخخخخخخخخخ از دست این وروجک حالا زیتونی شماره 11شد شما ببخش دیگه@@

      پاسخ ها

      • وروجک.@@@ دهه 63

        خخخخخخ ههههه خوشگلی مو بهتر دیده میشه.....آخه من خودم موهای مادرم را رنگ میکنم....زیتونی...10.....موهای بچه برادرم.....

    • بدون نام

      این مردیکه احمق کیه ک همه جا نظر میده ( وروجکو میگم)
      دیگه ازش نظر چاپ نکنید اه

      پاسخ ها

      • وروجک.@@@ دهه 63

        ببین....تو هنوز جاداری برای شیرخوردن.....توکار بزرگترها دخالت نکن....بعدش هم مگه برترینها مال بابات است که حرفهای من نذارند....بعدش هم معلومه تو ازاین بیسوادهای پشت کوهی هستی چون برترینها چاپ نمیکنه..

      • بدون نام

        خخخخخخخخخخ وای چقد خندیدم
        اما خداییش خیلی مدل موها زشت بود

      • بدون نام

        لایک بدون نام

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج