۷۸۹۷۸۱
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

هت تریک قلعه نویی مقابل شفر

تیم فوتبال سپاهان در هفته دهم رقابت‌های لیگ برتر موفق شد بر استقلال غلبه کند که این سومین پیروزی امیر قلعه نویی مقابل وینفرد شفر باشد.

خبرگزاری مهر: هرچند وینفرد شفر برنده بازی بزرگ استقلال و ذوب آهن در دیدار برگشت لیگ قهرمانان آسیا با هدایت امیر قلعه نویی شد تا این تیم را از گردونه لیگ قهرمانان حذف کند اما این تنها پیروزی شفر برابر امیر قلعه نویی بود.

سرمربی آبی پوشان اندکی کمتر از یک سال است که هدایت این تیم را عهده دار شده اما در این مدت بیشترین تقابل را در بین همه مربیان ایران با امیر قلعه نویی داشته است.

استقلالِ شفر تاکنون چهار بار با تیمهای امیر قلعه نویی دیدار داشته که حاصل آن سه پیروزی برای قلعه نویی و تنها یک پیروزی برای شفر است و هیچ یک از دیدارهای گذشته این دو با نتیجه مساوی به اتمام نرسیده است.

فصل گذشته امیر قلعه نویی روی نیمکت ذوب آهن می نشست و با این تیم یکبار در لیگ برتر و دو بار در آسیا با استقلال دیدار کرد. اولین دیدار دو تیم در مرحله برگشت لیگ برتر فصل هفدهم بود که با برتری دو بر یک امیر قلعه نویی در اصفهان به پایان رسید. در این دیدار وریا غفوری برای استقلال گلزنی کرد و برای تیم ذوب آهن نیز استانلی کی روش و سید محمد حسینی گل زدند.

دومین تقابل قلعه نویی و شفر دیدار استقلال و ذوب آهن در بازی رفت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا بود که در آن بازی هم ذوب آهن توانست با گل دیرهنگام ولیسیانی که از روی نقطه پنالتی به دست آمد استقلال را بار دیگر در اصفهان مغلوب کند.

سومین تقابل قلعه نویی و شفر باز هم یک دیدار آسیایی بود. سومین تقابل آنها اولین رویارویی شان در تهران هم بود. در آن بازی استقلال موفق شد با هت تریک مامه تیام، ذوب آهن را شکست دهد تا نخستین پیروزی شفر برابر امیر قلعه نویی به دست آید.

دیدار تیم‌های سپاهان و استقلال در هفته دهم لیگ برتر در واقع چهارمین رویارویی این دو مربی کهنه کار بود که در این دیدار هم امیر قلعه نویی بود که توانست همتای خود روی نیمکت استقلال را شکست دهد تا به سومین پیروزی مقابل شفر دست یافته باشد.

امیر قلعه نویی اساسا یکی از منتقدان مربیان خارجی است و تنها مربی است که توانسته استقلال را به قهرمانی در لیگ برتر برساند و بسیاری او را قوی ترین آلترناتیو برای نیمکت استقلال می دانند. وی روز گذشته موفق شد با سپاهان مقابل استقلال در هفته دهم با نتیجه یک بر صفر غلبه کرده تا بعد از پدیده ۲۳ امتیازی با ۲۲ امتیاز در رده دوم جدول قرار بگیرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج