۷۹۱۷۸۱
۲ نظر
۵۰۰۸
۲ نظر
۵۰۰۸
پ

آنر واچ مجیک با قیمتی مناسب از راه رسید

ساعت هوشمند آنر واچ مجیک (Honor Watch Magic) به عنوان نسخه ارزان‌تر هواوی واچ GT معرفی شد.

گجت نیوز: بعد از معرفی ساعت Watch GT توسط هواوی، حالا نوبت به زیرمجموعه این شرکت یعنی آنر رسیده تا یک ساعت هوشمند جدید را بر پایه پلتفرم Light OS پیش روی علاقه‌مندان قرار دهد. این گجت پوشیدنی همانند واچ GT پرزرق‌برق نیست و وزن کمتری دارد؛ در عوض، برای خرید آن باید مبلغ کمتری را پرداخت کرد.

آنر واچ مجیک با قیمتی مناسب از راه رسید

اسمارت واچ جدید آنر به صفحه نمایش 1.2 اینچی آمولد (در مقایسه با صفحه نمایش 1.39 اینچی ساعت هواوی) با تراکم 326 پیکسل در هر اینچ مجهز شده است و یک باتری 178 میلی‌آمپر ساعتی (در مقایسه با باتری 420 میلی‌آمپر ساعتی ساعت هواوی) نیروی مورد نیاز دستگاه را تامین می‌کند. آنر می‌گوید طول عمر باتری برای یک هفته استفاده معمولی کافی خواهد بود.

قیمت ساعت هوشمند آنر واچ مجیک

قیمت در نظر گرفته شده برای ساعت هوشمند آنر واچ مجیک، 900 یوان است؛ در حالی که هواوی واچ جی تی با قیمت 1300 یوان به فروش می‌رسد. هم‌اکنون ساعت هواوی با قیمت 200 یورو در اروپا عرضه می‌شود. در این حالت می‌توان گفت در صورت عرضه ساعت آنر در بازار اروپا، کاربران باید منتظر برچسب قیمت تقریبا 150 یورویی برای آن باشند.

آنر واچ مجیک با قیمتی مناسب از راه رسید

کاربران با خرید Honor Watch Magic از امکانات بسیاری برخوردار خواهند شد. به عنوان نمونه، دستگاه در حالتی که فشار آب حداکثر ۵ اتمسفر باشد، مقاوم است؛ این یعنی شما می‌توانید بدون نگرانی، از آن در هنگام شنا کردن استفاده کنید.

آنر واچ مجیک با قیمتی مناسب از راه رسید

به موارد بالا باید سنسور ضربان قلب، موقعیت‌یابی پیشرفته (جی پی اس، گلوناس، گلیلیو) و سیستم پرداخت هواوی پی را هم اضافه کرد. آنر مجیک واچ با ضخامت 9.8 میلی‌متر از ساعت هواوی نیز باریک‌تر است. از دیگر موارد قابل توجه هم می‌توان به استفاده از فولاد ضد زنگ 316L و پلاستیک در ساخت ساعت و همین‌طور پشتیبانی از طیف گسترده‌ای از بندهای QuickFit اشاره کرد.

آنر واچ مجیک با قیمتی مناسب از راه رسید

فروش ساعت هوشمند واچ مجیک از امروز در چین آغاز می‌شود و علاقه‌مندان می‌توانند آن را با یکی از دو رنگ مشکی (Lava Black) و نقره‌ای (Moonlight Silver) خریداری کنند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      نمیدونم چرا انقد از هواوی و برندهای چینی بیزارم.

    • بدون نام

      اتفاقا خیلی ام عالیه از نظر کیفیت، اپلو نمیدونم ولی از سامسونگ بهتره، سامسونگ نون برند سازیشو میخوره، طبق تجربه ای که از هردوتا برند دارم میگم..

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج