۷۹۲۶۴۷
۱ نظر
۵۰۰۲
۱ نظر
۵۰۰۲
پ

اشتباهات سریالی بازیکنان، بلای جان برانکو

 ۴ محروم در ۵ مسابقه کار برانکو را خیلی سخت کرده است. به خصوص محرومیت‌هایی که اغلب‌شان از روی بی‌احتیاطی و کم‌تجربگی بوده است.

وبسایت نود: در شرایطی که پرسپولیس بخاطر جدایی چند مهره تاثیرگذار و محروم بودن از نقل و انتقالات از کمبود بازیکن رنج می‌برد، بازیکنان این تیم هم درک درستی از شرایط پرسپولیس ندارند. برانکو در این فصل یازده به علاوه یک بازیکن اصلی دارد و سایر نفرات لیست توسط بازیکنان جوان و کم‌سن و سال پر شده است.

اتفاقی که اهمیت حضور هر کدام از این دوازده نفر را به خوبی نشان می‌دهد. بازیکنان پرسپولیس ولی این موضوع را خوب درک نکردند و با دریافت کارت‌های بی‌اهمیت، این تیم را در تنگنا قرار می‌دهند.

بازیکنان پرسپولیس در ۵ مسابقه‌ای که بعد از مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا انجام دادند، ۴ محروم روی دست برانکو گذاشتند.

کارت‌های زرد و قرمز و همچنین محرومیت‌هایی که در آن رد پای بی‌احتیاطی و سهل‌انگاری خیلی پررنگ دیده می‌شود. شاگردان برانکو ۱۳ کارت در مرحله گروهی و ۱۳ کارت هم بعد از آن دریافت کردند.

جریمه‌هایی که قبلا برای برانکو هم توجیه داشت و دو فصل قبل در مصاحبه‌ای گفته بود: «کارت‌هایی هستند که نباید دریافت شوند اما وقتی با ریسک زیاد بازی می‌کنید و تیم به اصطلاح بالا بازی می‌کند، این چیزها غیرطبیعی نیست». احتمالا برانکو حالا دیگر از این استدلالش هم دفاع نخواهد کرد.

به خصوص زمانی که می‌شبیند شجاع خلیل‌زاده و سیامک نعمتی تا دقیقه ۹۰ دیدار فینال لیگ قهرمانان آسیا، چه اصراری برای اخراج از مسابقه دارند! در نهایت هم این اتفاق برای نعمتی رخ داد و آخرین دقیقه از مسابقه داور را مجاب به نشان دادن کارت قرمز کرد. آن هم در شرایطی که نه پرسپولیس با ریسک بالا بازی می‌کرد و نه خطای سیامک فنی بود.

اشتباهات سریالی بازیکنان، بلای جان برانکو

البته این اولین دفعه‌ای نیست که بازیکنان پرسپولیس برای خطایی غیرفنی، کارت می‌گیرند و در آسیا محروم می‌شوند. پرسپولیس در بازی سرنوشت‌ساز دور رفت مقابل السد هم محمد انصاری و کمال کامیابی‌نیا را بخاطر دو کارته بودن در ترکیب نداشت.

اتفاقی که منجر شد برانکو در آن مسابقه پرفشار و حساس به آدام همتی کم‌تجربه بازی دهد. با مرور کارت‌های این دو بازیکن، مشخص می‌شود که اگر این دو مسئولیت‌پذیرتر بودند، دست برانکو هم تا این حد خالی نمی‌شد. یکی از کارت‌های کمال بعد از سوت داور و بخاطر درگیری به این بازیکن نشان داده شده بود. کامیابی‌نیا در دقیقه ۱۲ بازی با الدحیل با ضربه دست به صورت بازیکن حریف کوبید و حتی داور می‌توانست در همان دقایق ابتدایی او را از زمین بازی اخراج کند.

اشتباهات سریالی بازیکنان، بلای جان برانکو

حتی دروازه‌بان پرسپولیس هم از این قاعده مستثنی نیست. بیرانوند در بازی مرحله گروهی مقابل الوصل، تنها بازیکنی بود که با کارت داور جریمه می‌شد. شماره یک تیم ملی، در بازی با السد هم بخاطر وقت تلف کردن، از داور مسابقه کارت زرد دریافت کرد و با ادامه این روند، هیچ بعید نبود پرسپولیس در فینال لیگ قهرمانان آسیا، دروازه‌بان اصلی‌اش را در ترکیب نمی‌داشت.

کارت‌های بی‌اهمیتی که منجر به محروم شدن سیامک نعمتی از دیدار برگشت فینال لیگ قهرمانان آسیا شد. حالا در بهترین شرایط، برانکو برای آن مسابقه فقط یازده بازیکن دارد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      باشگاه باس جریمه کنه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج