۷۹۳۴۹۰
۹ نظر
۵۰۰۳
۹ نظر
۵۰۰۳
پ

نگویید خط حمله استقلال، بگویید خط دفاع!

چیزی به نام خط حمله در استقلال وجود ندارد. آن ها در حقیقت مدافعانی هستند که به اشتباه در خط آتش بازی می کنند!

ایران ورزشی: مهاجم استقلال هیچ سیری ناپذیری و عطشی دامنه دار برای گلزنی ندارند. از ابتدای فصل جاری تا امروز تمام بازیکنانی که برای خط حمله به خدمت گرفته شده اند به تناوب درترکیب استقلال قرار گرفته اند اما هیچ یک نتوانسته اند خود را به عنوان مهاجمی گلزن و کلیدی معرفی کنند.

وینفرد شفر دربازی با ماشین سازی بار دیگر خط حمله تیمش را با تغییراتی مواجه کرد. او دوباره تبریزی را به این نقطه فرستاد وپشت سرآن ها از اللهیار صیاد منش و مهدی قائدی استفاده کرد.و بازیکنانی که به نظر ترکیبی ایده ال می‌رسیدند تا استقلال به روزهای خویش بازگردد.

درست مثل بازی با سایپا در لیگ که منجر به پیروزی شد یا دو بردی که مقابل نفت مسجد سلیمان به دست آمد. این ۳ ضعلی در آن بازی ها موفق بود اما دوباره استقلال با به ظاهر بهترین بازیکنانش در خط حمله ره به جایی نبرد و نتوانست آن تیغ داری نیم فصل دوم فصل پیش را از خود بروز دهد.

نگویید خط حمله استقلال، بگویید خط دفاع!

استقلال آن قدر دربازی با ماشین سازی نا هماهنگ بود که به نظر می‌رسد در نیم فصل دوم حتما باید مهاجمان تازه ای به خط حمله این تیم اضافه شوند. بدون شک اگر استقلال بخواهد با همین نفرات به نیم فصل دوم برود، جایگاهی بهتر از همین رتبه هایی که امروز در آن قرار دارد نصیبش نخواهد شد و چه بسا در رقابت های لیگ قهرمانان آسیا هم به بد ترین نتایج ممکن دست یابد.

استقلال امروز البته محصول مدیریت غلط مدیرانی است که راحت اجازه دادند ستاره های فصل پیش از این تیم جدا شوند. به خصوص مامه تیام که در خط حمله استقلال فصل پیش شرایط فنی خوبی داشت و با گلزنی های پی در پی حتی حس امیدواری فراوانی برای قهرمانی در آسیا ایجاد کرده بود.

این بازیکن اما با بی تدبیری محض مدیران باشگاه استقلال از دست رفت و به جایش هم مهاجم بی کفایتی همچون الحاجی گرو به خدمت گرفته شد تا استقلال هم سرمایه مالی اش را از دست بدهد و هم سرمایه های انسانی اش را.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • مهدی

      خدایش باعث سرشکستی این تیم؟؟؟

    • پسرخدا

      عمو جان مربییش مربی نیس

    • تریکمون مدیریت

      تر زدن تو تیم بعدم رفتن ، استقلال هرچی میکشه از کچلها میکشه !!!!

    • پرسپولیسیم

      حیف که این کیسه کشها قبول ندارن فقط زر مفت میزنن

    • بدون نام

      بلایی که افتخاری لنگی به سر تیم اورد

    • rira

      خدا بگم چی کار کنه وزیر پرسپولیسی رو که 5 تا بازیکن استقلال بخاطر میلیارد میلیارد پول بیشتر عشقشونو تیمشونو ول کردن رفتنو جاش وزیر 23 تا بازیکن گرفت . بیشترین خرید های مفت تو خط حمله بود. هر چی بازیکن بود تو لیگ رو خریدن. ولی خدا بگم چی کار کنه این وزیرو.بهترین مهاجم لیگ دسته یک رو با دو میلیارد خرید، بهترین مهاجم ذوب آهن رو با 4میلیارد خرید، بهترین بازیکنهای پیکان و تیم ملی جوانان رو. ولی خدا نگذره ازت وزیر پرسپولیسی که عرضه گل زدن واسه شفر رو نداری. دیگه چی کار باید براتون بکنه آخه جان.خجالت داره به خدا.جمع کنید این تیم داغون پول دور ریزتونو

    • بدون نام

      میگم. برای حل مشکل گلزنی کیسه هاشوفر جای بازیکنهای خط دفاع وخط حمله رو جابجا کنه حتما گرو تبریزی صیاد روحی باقری گل میزنند حالا به حریفم نشه حتمأ به رحمتی وحسینی گل میزنند خخخخخخخخخخخخخخهخخخخخخخخ

    • meysam

      منطق گاو از یه پرسپولیس بیشتره‌...

      پاسخ ها

      • بینام

        موافقم

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج