۷۹۵۷۶۳
۱۳ نظر
۵۰۰۷
۱۳ نظر
۵۰۰۷
پ

فوتبال ایران منتظر دومین فینال آسیا

در سرزمین دوقطبی‌ها، انگار نمی‌شود از «این» بنویسی و از «آن» نه! از همین رو بد نیست در جواب کنایه‌ای که چند وقت پیش جناب مستطاب کارلوس کی‌روش به برانکو انداخت و تاکید کرد که برادرش را به کادر فنی نیاورده، حالا ما یاد استاد بیندازیم که برانکو با همان برادرش به فینال لیگ قهرمانان رسید.

فرهیختگان: در سرزمین دوقطبی‌ها، انگار نمی‌شود از «این» بنویسی و از «آن» نه! از همین رو بد نیست در جواب کنایه‌ای که چند وقت پیش جناب مستطاب کارلوس کی‌روش به برانکو انداخت و تاکید کرد که برادرش را به کادر فنی نیاورده، حالا ما یاد استاد بیندازیم که برانکو با همان برادرش به فینال لیگ قهرمانان رسید. شما با این کادر فنی به فینال لیگ قهرمانان آسیا می‌رسی؟

بد نیست خیلی شیک و مجلس‌پسند و بدون حاشیه رفتن و مقدمه‌چینی، به این اشاره کنیم که برانکو ایوانکوویچ در حالی تیمش را به فینال آسیا برد که بزرگ‌ترین مشکلات تمام عالم را روی سرش داشت! از محرومیت از دو پنجره نقل و انتقالات بگیرید تا ماجرای طارمی‌گیت که برای شکسته‌شدن کمر هر تیمی کفایت می‌کرد.

کم‌شدن تدریجی بازیکنانش، جدایی نفرات کلیدی بعد از جام‌جهانی و این آخری‌ها رسیدن کار به جایی که حتی ۱۱ نفر داخل زمینش هم نفرات اصلی‌اش نبودند. کمبود نیروی انسانی به بیشترین حد قابل تصور و حضور در فینال با نفراتی که کنعان‌زادگان پیش پای آنها یاپ استام است!

در حالی که کارلوس کی‌روش هر لحظه که اراده کند، می‌تواند از تمام دنیا بازیکن ایرانی به تیم‌ملی دعوت کند و در حالی که سرمایه‌های انسانی فوتبال ایران برای تشکیل دو تا سه تیم‌ملی همزمان کفایت می‌کند، برانکو یک ‌سال شگفت‌انگیز و پر از عذاب فعلی را با مصدومان و جداشدگان فراوان به‌سر رساند و هیچ‌وقت مثل مربی پرتغالی تیم‌ملی، کمبودهای امکانات ما و زیاد بودن توانایی لجستیکی رقبا را به رخ‌مان نکشید.

برخلاف کی‌روش که هرچه می‌خواهد دارد و همیشه هم مشغول کنایه زدن به ماست، برانکو هیچ‌وقت در رقابت با حریفان آسیایی بر سرمان منت نگذاشت که ژاپنی‌ها چقدر پیشرفته‌اند و امکانات قطری‌ها و اماراتی‌ها و عربستانی‌ها و کره‌ای‌ها چقدر از ما بیشتر است! هیچ‌وقت برای ما کلاس نگذاشت و تا پایان مسابقات این جمله را از او نشنیدیم که بگوید دستم بسته است. برای قرارداد بستن و پول گرفتن، آبروی مدیران خود را نریخت و در یک کلام به غیر از احترام و خدمت چیزی از او ندیدیم.

حالا از جناب مستطاب کارلوس کی‌روش که عادت دارد بر سر هر چیز کوچکی قهر کند و هرچه دلش می‌خواهد به هر که دلش می‌خواهد نثار کند، یک تقاضای منطقی داریم.

مردی که فینال لیگ قهرمانان آسیا برای او کوچک بود و حاضر نشد پایش را به ورزشگاهی بگذارد که رئیس فیفا و رئیس‌ ای‌اف‌سی در آن نشسته بودند، لطف کند و فینال جام‌ملت‌های آسیا را برای ما به ارمغان بیاورد. برانکو تیم خسته و رباط پاره‌کرده‌اش را به خط پایان رساند؛ شما برای ما فینال را بیاور.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • گمنام

      چقدر ازبرانکو حمایت کردید.چقدر توخواب جام رابالای سربردید.اما آه هواداران استقلال وتراکتوروسپاهان وذوب و....دامنگیرتان شد.برانکو مربی دم دستی ست.کیروش زاهم فدراسیون همفکرتان اینطور کرد.

      پاسخ ها

      • حمید

        ببین بقیه تیمها چین که این مربی دم دستی دو ساله قهرمان میشه و میرسه به نیمه نهایی آسیا و سوپرجام میگیره

    • حمید عسگری

      در دعوای برانکو و کی روش تکلیف من پرسپولیسی چیه که به کی روش هم علاقه دارم؟!

    • علی رضا

      دیگه دارید خیلی علنی میکنید پرسپولیسی بودنتونو،، تیم ملی، استقلال، پیشکسوت، فرقی نمیکنه به هر کی میرسید میکوبیدش، واقعا از برترینها انتظار نداشتم

    • مهدی مهدی

      الان وقت حمایت از تیم ملیه،بعد جام ملت ها فرصت هست برای انتقاد

    • تاجی

      یادتون نره همین دلال کروات که اینقد تعریف میکنین ازش سال 2006 با تیم ملی خیلی بهتر از تیم الان چه کرد تو جام جهانی
      از راحترین گروه ممکن نتونستیم بالا بیایم
      آنگولا رو نتونستن ببرن جناب دلال
      ولی با کیروش بهترین بازیهامونو توی جام جهانی و در گروه مرگ انجام دادیم

      پاسخ ها

      • بدون نام

        نه بابا این نظریت زده رودست فیثاغورث جلبک این جام جهانی که توی گروه مرگ بودی فوتبال بازی نکردی که یازده نفر تو ۶ قدم بودن میخواستی بایه گل بخودی و تنها اشتباه وی ای ار ۴ امتیاز هم نگیری تیم ملی ما پرسپولیسه

    • صبا

      شایدتمام چیزهایی که میگیددرست باشه اما یادتون نره که برانکو حمایتهای بی بدیل دولتی راداشت ودراین بین از حمایتهای داوری هم سود بسیار برد چه دربازیهای آسیایی چه در لیگ،بیشتر بازیهاشون داور بزرگترین یاورشون محسوب میشد

    • بدون نام

      لنگی تو اینکه مربی خوبی دارید شکی نیست ولی خداوکیلی بازی با السد رفت و برگشت داور بهتون حال داد چرتو پرت ننویس .لنگیه پاره پوره

    • بدون نام

      یعنی هیچکس هیچ نظری نگذاشته

    • پرسپولیس

      باکمال احترام به برانکو اما کیروش مربی قدریه وازاینکه بهانه میاره براامکانات کارش درست تره شایدپرسپولیس امسال باغیرت اومدفینال ولی همیشه غیرت جوابگو نیست بایدامکانات هم باشد

    • ع ض

      سلام
      عالی بود
      کیروش هر گز قهرمان جام ملتهای اسیا نخواهد شد
      من ب بازیکنان اعتماد دارم
      ولی ب کیروش هر گز لطفا این را در ارشیو نگهدار پس از اتمام جام ملتها اگر صلاح منتشر کن با تشکر

    • بدون نام

      کیروش فینال پیش کشش تیم رو چهارم هم کنه هنر کرده! کسی که کاربلده ادعا نمیکنه و بهانه نمیاره مثل برانکو

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج