۷۹۹۴۴۴
۱۱ نظر
۵۰۰۱
۱۱ نظر
۵۰۰۱
پ

روشن: پسر شفر عامل جدایی تیام و جپاروف بود

 پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: پسر «وینفرد شفر» زمینه جدایی بازیکنانی نظیر مامه تیام و سرور جپاروف را فراهم کرد. کاش دراین باره تحقیقات بیشتری صورت بگیرد.

ایرنا: حسن روشن با اشاره به ناکامی های استقلال در این فصل خاطرنشان کرد: اینکه استقلال عملکرد خوبی نداشته ناراحت کننده و تاسف برانگیز است. به عنوان یک پیشکسوت استقلال ناراحتم. هواداران هم از نتایج این تیم نگران هستند. ناراحتی حق طبیعی آن هاست. وقتی می بینند تیم محبوشان با روزهای اوج فاصله دارد و نمی تواند انتظارات را برآورده سازد چه کاری باید انجام دهند؟

وی با انتقاد از عملکرد شفر در راس کادر فنی باشگاه استقلال گفت: شفر باید به تنهایی مسئولیت این نتایج ضعیف را برعهده بگیرد. زمانی که مدیران گذشته این بازیکنان را جذب می کردند شفر یا نباید آنها را می پذیرفت یا اگر پذیرفت باید امروز پاسخگوی عملکرد ضعیف آنها باشد.

او تاکید کرد: چطور وقتی استقلال در فصل گذشته نتایج خوبی کسب کرد همه از شفر تعریف و تمجید کردند و او را عامل موفقیت های استقلال می دانستند اما حالا که استقلال روی نوار ناکامی گام بر می دارد نباید از او انتقاد کرد؟ او باید پاسخگوی هواداران باشد.

روشن در پاسخ به این پرسش که آیا جدایی بازیکنان کلیدی و دیر بسته شدن ترکیب استقلال در افت این تیم تاثیر داشته است؟ گفت: شفر فصل گذشته با استفاده از زحمات دیگران و بازیکنان خوبی که داشت، نتایج قابل قبولی کسب کرد اما امسال که قرار بود با سلیقه خودش تیم را ببندد کاملا ناموفق بود.

بازیکنانی که با آن ها رفتار خوبی صورت نمی گیرد باید بروند. سید مجید حسینی بهتر بود یا اکبر کارگرجم؟ قطعا پاسخش مشخص است. کارگرجم یکی از بهترین بازیکنان تاریخ فوتبال ایران است، وقتی حسینی شرایط فعلی کارگرجم را می بیند خیلی راحت از استقلال جدا می‌شود تا آینده اش را تامین کند.

بازیکن اسبق تیم ملی اظهار داشت: پسر شفر چه کمکی می تواند به استقلال کند که در جمع کادر فنی حضور دارد؟ همین آقا زمینه جدایی بازیکنانی نظیر تیام و جپاروف را فراهم کرد. ای کاش در این باره تحقیقات بیشتری صورت بگیرد تا مشخص شود چرا این بازیکنان خارجی پشیمان شدند و به جای ادامه حضور در استقلال تصمیم گرفتند راهی تیم های دیگر شوند.

روشن در پایان گفت: قرارداد شفر با مدیران قبلی بسته شده است که قراردادی که کاملا یکطرفه بود و الان باشگاه نمی تواند این مربی را کنترل کند. باید رفتارهای شفر تحت کنترل باشگاه درآید و این طور نباشد که هرکاری دلش خواست انجام دهد و کسی به او حرفی نزند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      من نمیدونم تو این حرف ها رو از تو چه بقچه ای در میاری وقتی حرف میزنی مرد باش توضیح بده بده چرا ساشا شفر دلیل جدایی بازیکنا شد یه مرد بزرگ هیچ وقت حرف های خاله زنکی نمی پرونه ضمنا جناب روشن شما مجید حسینی با کارگر جم وقتی با هم مقایسه میکنی معلوم میشه حرفات همش از رو غرضه مرد حسابی بازیکن های خوب مثل حسینی الان با قرار داد یک فصلشون میتونه کل طایفه بازیکن هایی مثل کارگر جم رو بخرن اینا رو با غیرت امثال کارگر جم مقایسه میکنی؟ کجای دنیا بهتر از استقلال وپرسپولیس به این ظاهرا ستاره ها بیشتر پول میدن؟ کاوه دویست هزار نورافکن پنجاه هزار حسینی سیصد هزار دلار واقعا آگه دلار گرون نمیشد با این قرار دادها استقلال بیشتر براشون نمیصرفید؟ جناب روشن خواهشا همه چی رو با هم قاطی نکن

    • #هستی_تاجی

      آرامش تیمو به هم میزنی
      به عنوان یه پیشکسوت!یا هوادار بهترین کمکی ک میتونی اینه ک سکوت کنی...

    • بدون نام

      شفر دلال

    • بدون نام

      وجدانا ی سمت به این عقده ای بدین وگرنه کل تیممون را با خاک یکسان میکنه . جدی جدی این فرد کاری دیگه جز مصاحبه نداره

    • بدون نام

      ای پرسپولیسی نامرد چرا چرت وپرت میگی؟اه ببخشیدحسن بود ولی ازاین به بعد حسن خاموش میشه الان کیسه کشا مثه چی میریزن روسروکله این بدبختوخانوادش میدونی چرا؟چون دست خودشون نیست بابا.
      برانکو روانی کرده اینا رو دمش گرم عجب میسوزونه این کیسه کشارو

      پاسخ ها

      • مملکت ویران

        حرف زدن که بلدنیستی،حرف نزدنم بلدنیستی؟پس هیس

    • مجید

      آقای روشن تو رو خدا تو رو خدا و تو رو خدا ساکت شو. سااااااااااااااکت. آخه استقلال چه گناهی کرده که یکی مثل تو باید گیرش بیفته.
      چکارکردی تو که الان ما باید تقاص پس بدیم و تو رو تحمل کنیم. چرا ساکت نمیشی؟

    • بدون نام

      آقای روشن بجای اینهمه هجمه ای که ببار میاری لطفاً برنامه بده استقلال از این وضعیت بیاد بیرون شما که از اسطورهای تیمی شما چرا چکش بدستی و ........

    • مملکت ویران

      من طرفدارپرسپولیسم ولی ازاخلاق اقای روشن خیلی خوشم میاد.حرفشوپوس کنده میگه بدون هیچ ترسی.اینطوربگم بهتره استقلال یه طرف،آقای روشن یه طرف.۲۰نفرامثال روشن بودند میتونستن استقلال به راحتی ازاین مخمصه نجات بدن.

    • بابک

      آقای روشن اجازه بده کمیته فنی باشگاه که جزو با تعصبترین استقلالی ها هستند تصمیم بگیرند شما
      هم اگر نظرت را با کمیته در میان بذار ی بهتره.

    • بدون نام

      آنوقت شماها بعنوان همه کاره استقلال چکار میکردید؟فقط نق زدن

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج