۸۰۰۶۸۴
۳ نظر
۵۰۰۳
۳ نظر
۵۰۰۳
پ

گروسیان: فردوسی‌پور پارسال من را سوژه کرده بود

دروازه بان استقلال خوزستان می گوید روی گل استقلال مقصر بوده است.

ورزش سه: فرزین گروسیان دروازه بان استقلال خوزستان که بازی بسیار خوبی برابر استقلال انجام داد، در مورد شکست تیمش گفت: بازی خوبی بود. مقداری مشکل داشتیم و وضعیت سرمربی مشخص نبود. من روی گل مقصر بودم. می‌توانستیم بازی را با تساوی به پایان برسانیم.

او در مورد شرایط بد خود در فصل گذشته در تراکتورسازی می گوید:‌ فشار روانی فصل قبل روی ما زیاد بود. باز هم من خودم را مقصر می‌دانم. البته امسال فصل خوبی را پشت سر گذاشتم. در مورد صحنه گل هم نمی‌توانم حرفی بزنم و ابتدا باید ببینم چه اتفاقی افتاده است.

دروازه بان استقلال خوزستان ادامه داد: بله؛ عادل فردوسی‌پور من را سوژه می‌کرد و مردم همه به این مسئله می‌خندیدند. سال قبل هم برای تراکتورسازی خیلی توپ گرفتم؛ اما به چشم نمی‌آمد. تراکتورسازی امسال به دروازه‌بان نیاز ندارد. سال قبل من با محرومیت‌ها و کمبود بازیکن، فشار زیادی تحمل کردم.

هواداران هم به من فشار آوردند. خیلی از مسائل را نمی‌خواهم بگویم؛ اما اگر بحث را باز کنم، آبروی خیلی از افراد می‌رود. البته این افراد رفتند و الان دیگر آنجا حضور ندارند. بهتر است دیگر به گذشته بر نگردم.

گروسیان در مورد این سوال که امروز کریم بوستانی یا ایمان مبعلی تیم را ارنج کردند، عنوان کرد: هر دو نفر با هم این کار را انجام دادند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • پیر مرد پرسپولیسی.

      امسال هم اگه بخوای مثل همین بازی سوتی بدی ،باز هم سوژه میشی ،ناموسا این دیگه چه خروجی بود که انجام دادی ؟اصلا نیاز به خروج نبود وموقعیت خطرناکی بنظر نمی رسید، مدافعان در شرایطی بودند که می توانستند توپ را دفع کنند.روی گل خورده مقصر اصلی بودید ،اما از حق نگذریم که 5/6موقعیت بالای90% رااز حریف گرفتی ،حکایت شما ،همان حکایت گاو نه من شیرده است که یه اشتباه همه ی خوبی هایت را کنسل می کند . روی این اشتباهاتت بیشتر کار کن و ترشی هم نخور ،شاید چیزی شدی .

    • مسعود

      همین الآن هم سوژه ای!!!
      آخه این چه حرکت مشکوکی بود که انجام دادی؟ واقعا چه نیازی به خروج بود؟ چرا از بازیکن حریف و توپ فاصله گرفتی؟ واقعا هدفت چی بود؟!!!!!!!

    • بدون نام

      خاک عالم توسرفردوسی پورباندبازدلال پولکی خاین به وطن وهم وطنان وشبهای فوتبالی ببنید۹۰دیگه بدردنمیخور..

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج