جاباما
۸۰۱۹۶۹
۵ نظر
۵۲۵۱
۵ نظر
۵۲۵۱
پ

PS۴ Pro بخریم یا Xbox One X؟

بهترین کنسول‌های بازی ٢٠١٨

بهترین زمان برای خریدن یک کنسول بازی همین حالاست. کنسول‌های بازی پیشرفته مانند PS٤ Pro سونی، Xbox One X مایکروسافت و پلتفورم‌هایی مانند PlayStation VR با سخت‌افزارهای پیشرفته در بازار وجود دارند.

روزنامه شهروند: بهترین زمان برای خریدن یک کنسول بازی همین حالاست. کنسول‌های بازی پیشرفته مانند PS٤ Pro سونی، Xbox One X مایکروسافت و پلتفورم‌هایی مانند PlayStation VR با سخت‌افزارهای پیشرفته در بازار وجود دارند. اگر شما می‌خواهید کنسول بازی بخرید با توجه به بازار نامتعادلی که در این مدت در کشور وجود داشته است، شاید بهترین زمان همین حالا باشد. قیمت‌ها نسبت به یک ماه گذشته پایین‌تر است و در تمام دنیا هم قیمت‌ها مقرون‌به‌صرفه‌تر است.

بهترین کنسول‌های بازی ٢٠١٨

البته جنگ بین سونی، مایکروسافت و نینتندو ادامه دارد. این نسل کنسول کاملا رقابتی است و دلایلی برای انتخاب هر یک از اینها وجود دارد، اما ما از آن‌که بگوییم کدام کنسول بهتر است، ترسی نداریم و فکر می‌کنیم PlayStation ٤ Pro سونی بهترین کنسول بازی است که می‌توانید در ‌سال ٢٠١٨ خریداری کنید.

انتخاب ما

PLAYSTATION ٤ PRO

چرا باید این کنسول را بخرید؟ این بهترین و محبوب‌ترین نسخه کنسول موجود در بازار و دارای بیشترین تعداد بازی‌های با کیفیت بالاست.
برای چه کسی؟
هر کس
چقدر هزینه دارد؟
٤٠٠ دلار

بهترین کنسول‌های بازی ٢٠١٨
چرا ما PlayStation ٤ Pro را انتخاب کردیم؟

PlayStation ٤ Pro بهترین نسخه محبوب‌ترین پلتفورم بازی امروز است. با سازگاری ٤K، HDR ١٠ و کتابخانه بازی انحصاری PlayStation ٤، درحال حاضر بهترین پلتفورم بازی پلاگین است.

اکثریت قریب به اتفاق بازی‌ها در هر دو سیستم عامل PlayStation ٤ و Xbox One موجود است. اگرچه هر دو سیستم عامل دارای حق رأی‌دادن منحصربه‌فرد هستند، PlayStation ٤ Pro هر ‌سال بازی‌های انحصاری بیشتری را پخش می‌کند. PS٤ همچنین دسترسی به بازی‌های نامرئی کمتر شناخته‌شده مانند بازی‌های ژاپنی را می‌دهد که Xbox One این کار را نمی‌کند.

این دلیل اصلی انتخاب ماست. PS٤ بهترین بازی‌ها را دارد و PS٤ Pro آنها را خیره‌کننده به نظر می‌رساند. Xbox One X از لحاظ فنی قدرتمندتر است، اما از نظر انحصاری این‌طور نیست. انتخاب PlayStation ٤ همچنین برای شما امکان انتخاب PlayStation VR را فراهم می‌کند که قبلا اشاره کردیم، هدست Premium VR Premium هم در دسترس است. در عین حال مایکروسافت تأیید کرده است که پشتیبانی از VR برای Xbox One X در دسترس نیست.

در حالی که استفاده از ویژگی‌های پیشرفته PlayStation ٤ Pro، ازجمله پشتیبانی از HDR می‌تواند برخی اوقات مشکل باشد، اما کیفیت آن برای بازی‌هایی که حتی بهینه نشده‌اند، باعث می‌شود که آن را به‌عنوان بهترین تکنیک برای موثر‌ترین بازی‌ها در کنسول‌های بازی شناخت. PS٤ Pro می‌تواند آینده بازی کنسول را نشان دهد، بسته به این‌که چگونه توسعه‌دهندگان آن را پذیرفته‌اند و این‌که آیا ٤K و HDR به چنگ می‌رسند؟

بهترین کنسول بازی برای ٤K

XBOX ONE X

چرا باید این را بخرید؟
با یک پخش‌کننده ٤K Blu-Ray و HDR، امکان دسترسی به هر دو بازی عالی جدید و ویدیو با وضوح بالا را فراهم می‌کند.
برای چه کسی؟
بازیکنانی که می‌خواهند بازی کنند و فیلم‌ها را با بالاترین کیفیت تصویر ممکن ببینند.
چقدر هزینه دارد؟
٥٠٠ دلار

بهترین کنسول‌های بازی ٢٠١٨
چرا ما Xbox One X را انتخاب کردیم؟

وقتی سونی PS٤ Pro را به بازار ارایه کرد، یک کنسول نسل هشتمی جدید را به بازار فرستاد. اما با گذشت زمان، مایکروسافت به ما سخت‌افزاری بهتر در Xbox One X داد. این همان پخش ٤K Blu-ray و HDR را به‌عنوان One S ارایه می‌دهد، درحالی‌که همچنین این بهبود بصری را به بازی‌ها می‌آورد. مایکروسافت زمانی که گفت Xbox One X قدرتمندترین کنسول بازی خانگی است که تا به حال فروخته شده است، اغراق نکرده بود.

با وجود این، نمی‌تواند VR باشد، زیرا ممکن است کسانی که امیدوارند که ورود ارزان برای تجربه‌های VR با کیفیت بالا باشند، ناامید شوند.PS٤ ممکن است هنوز یک کتابخانه بازی قوی‌تر از Xbox One داشته باشد، اما پیشرفت‌های Pro فقط در بازی‌هایی است که به‌طور خاص برای آن افزایش یافته است. Xbox One X در استفاده از اسب بخار اضافی خود برای بهبود تصاویری از تمام بازی‌ها در پلتفورم بهبود یافته است.

مایکروسافت همچنین سرمایه‌گذاری در استودیوهای شخص ثالث مانند Rare، که اخیرا «دریای دزدان» را منتشر کرده است و این شرکت به‌تازگی به استودیوهای بزرگ مانند The Ninja Theory و Gamesground Games نیز دسترسی پیدا کرده است.برای کسانی که هنوز پرش به ٤K را انجام نداده‌اند، هر دو PlayStation ٤ و Xbox One S کنسول‌های بزرگ با کتابخانه‌های بازی بزرگ هستند. شما قادر به بازی اکثریت قریب به اتفاق بازی‌های جدید و آینده‌ای خواهید بود. به‌علاوه، اگر شما ایکس باکس ٣٦٠ دارید، تعداد زیادی از بازی‌های کنسول‌های نسل قبل هم‌اکنون با Xbox One سازگار است.

بهترین کنسول بازی قابل حمل

NINTENDO SWITCH

چرا باید این را بخرید؟
برای آن‌که می‌خواهید تجربه بازی با کنسول را در حرکت داشته باشید.
برای چه کسی؟
هر کس.
چقدر هزینه دارد؟
٣٠٠ دلار

بهترین کنسول‌های بازی ٢٠١٨
چرا ما NINTENDO SWITCH را انتخاب کردیم؟

نینتندو مسابقه تسلیحات کنسول کنونی را تغییر داد. با تغییر نحوه استفاده از کنسول خود در هر کجا که بخواهید. سوییچ یک دستگاه ترکیبی است که به یک تلویزیون مانند PlayStation ٤ و Xbox One وصل می‌شود، اما همچنین به‌عنوان یک کنسول دستی کار می‌کند.

در حالی که این کمپانی نتوانسته است آخرین نسخه ٤K، ٦٠ فریم در ثانیه برای Xbox One یا PS٤ را پخش کند، اما می‌تواند Doom (٢٠١٦) را ٣٠ فریم در ثانیه در هر کجا که می‌خواهید، باز کند و این بیشتر از حد کافی، برای یک تعداد زیادی از بازیگران کافی است. علاوه بر عناوین معاصر مانند بندر ولفنشتاین دوم، سوییچ نیز خود را به‌عنوان یک محل عالی برای احیای کلاسیک‌های مدرن مانند Skyrim، L.A. Noire و آینده Dark Souls Remastered ثابت کرده است.

سوییچ همچنین فهرستی از بازی‌های فوق‌العاده مهیج مانند Super Mario Odyssey و The Legend of Zelda را ارایه می‌دهد.این هم یک کنسول بزرگ همراه برای افرادی است که یک PS٤ Pro یا Xbox One X دارند.

بهترین کنسول بازی برای بازی‌های یکپارچه‌سازی با سیستم‌عامل

SNES CLASSIC EDITION

چرا باید این را بخرید؟
این کنسول دارای ٢٠ بازی است.
برای چه کسی؟
طرفداران نینتندو قدیمی و جدید و کسانی که با بازی‌های ویدیویی بزرگ شده‌اند.
چقدر هزینه دارد؟
٨٠ دلار

بهترین کنسول‌های بازی ٢٠١٨
چرا ما نسخه SNES کلاسیک را انتخاب کردیم؟

دوران ١٦ بیتی نینتندو را در اوج خلاقیت خود دید. انتشار بازی‌های مشهور تحسین شده مانندThe Legend of Zeldaپیوند به گذشته و Super Metroid همراه با بازمانده‌های کلاسیک مانند Earthbound.

شرکت‌های داخلی شخص ثالث با نام "Final Fantasy VI Square Enix" و "Super Castlevania IV" Konami در بین بهترین بازی‌های کل دهه گذشته دست نخورده باقی نمانده‌اند. با نسخه SNES کلاسیک plug-and-play، شما می‌توانید تمام نسخه بازی‌های مورد علاقه کلاسیک فوق‌العاده خود را تجربه کنید. نینتندو مانند شما آنها را به یاد دارد؛ هر آن چه شما را به یاد گذشته می‌اندازد، مثل سوپر ماریو. همچنین SNES کلاسیک نیز تنها راه بازی Star Fox ٢ است. برای باز کردن آن، شما فقط نیاز دارید که سطح اول اصلی استار فاکس را ببرید، هر چند که بسیار سخت است، اما به محض آن‌که وارد می‌شوید دیگر نمی‌توانید دست از بازی کردن بردارید.

چگونه آزمایش کنیم؟
انتخاب بهترین کنسول بازی در‌سال ٢٠١٨، صادقانه‌تر و فلسفی‌تر از نکات فنی است. از آن‌جا که رایانه‌های شخصی درحال حاضر با بالاترین فرکانس و بالاترین رزولوشن تولید می‌شوند، انتخاب بهترین کنسول بازی به تعدادی از عوامل، ازجمله طراحی آن، ویژگی‌ها و کتابخانه بازی مربوط است.

البته ما آنها را آزمایش می‌کنیم. زمان زیادی را صرف بازی‌های ویدیویی در این کنسول‌ها کرده‌ایم و حتی بیشتر فکر می‌کنیم که چه کاری انجام می‌دهند. ما اطمینان می‌دهیم که این محصولات همه آن‌چه را که در تبلیغات خود می‌گویند، ارایه می‌دهند. این شامل بازی کردن انواع بازی‌ها، بررسی کیفیت اتصال به اینترنت، فاکتور در کیفیت و کمیت انحصاری بودن می‌شوند و بررسی این‌که آیا توسعه‌دهندگان درحال حاضر برای پلتفورم بازی می‌کنند.

٤K، HDR و خرید کنسول بازی

دو توصیه ما، PlayStation ٤ Pro و Xbox One X است که از بازی با وضوح بالا پشتیبانی می‌کنند و می‌توانند از استانداردهای نمایش ظاهری، ٤K و Range Dynamic Range (HDR) استفاده کنند. اکثر مردم، به جز طرفداران مشتاق A / V، هنوز تلویزیون ٤K ندارند.

با توجه به این‌که انتخاب‌های نسبتا کمی از بازی‌ها برای کنسولی است که از مزایای این ویژگی‌ها استفاده می‌کنند،یک تلویزیون جدید به خاطر بازی کنسول با وضوح بالا خریداری کنید. درحال حاضر هیچ کنسول بازی نیاز به داشتن یک تلویزیون ٤K یا HDR ندارد، بنابراین شما می‌توانید این کنسول جدید را خریداری و خرید تلویزیون را متوقف کنید تا تحقیق بیشتری انجام دهید. اگر شما تصمیم به خرید یک تلویزیون جدید به خاطر کنسول می‌گیرید، باید یک تلویزیون ٤K که در ٦٠Hz کار می‌کند را پیدا کنید.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 8/8 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • Raven

      در حال حاظر با این قیمت های نجومی آتاری دستی هم نمیشه خرید

    • علی

      5 - 6 میلیون پولشه اتفاقا الان بدترین موقع برای خریده دیگه گذشت اون دورانی که میشد راحت خرید کرد یادش بخیر

    • علی

      5 - 6 میلیون پولشه اتفاقا الان بدترین موقع برای خریده دیگه گذشت اون دورانی که میشد راحت خرید کرد یادش بخیر

    • saeid

      آفرین به گوگل ترنسلیت که مقاله رو ترجمه کرد
      و آفرین به شما که نخونده ویرایش نشده گذاشتین اش تو اخبار!!
      خودت یه دور بخون ببین چیزی میفهمی؟

    • بدون نام

      خدا رو شکر من qs4 Pro را گرفتم. پووووووووووووووف

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج