۸۰۲۳۴
۵۰۱۱
۵۰۱۱
پ

بهترین گجت‌های سال ۲۰۱۳ (۲)

در این مطلب به معرفی گجت هایی پرداخته ایم که مجله فناوری استاف به عنوان برترین محصولات سال ۲۰۱۳ میلادی آنها را انتخاب کرده است. این گجت ها شامل انواع محصولات تکنولوژی هستند و از بهترین گوشی موبایل هوشمند موبایل گرفته تا دوربین عکاسی، نرم‌افزار، بازی، اتومبیل و وب سرویس ها را شامل می شود.

بهترین گجت‌های سال 2013 (2)

برترین ها: در این مطلب به معرفی گجت هایی پرداخته ایم که مجله فناوری استاف به عنوان برترین محصولات سال 2013 میلادی آنها را انتخاب کرده است. این گجت ها شامل انواع محصولات تکنولوژی هستند و از بهترین گوشی موبایل هوشمند موبایل گرفته تا دوربین عکاسی، نرم‌افزار، بازی، اتومبیل و وب سرویس ها را شامل می شود.

مطلب مرتبط:

بهترین گجت‌های سال ۲۰۱۳ (۱)


برترین دوربین سال: المپیوس OM-D E-M1 (از 1300 پوند)

این دوربین عکاسی، حسگر 16.8 مگاپیکسل سیموس دارد و جزو دوربین های میکرو چهارسوم دسته بندی می شود. OM-D E-M1 یک دوربین دیجیتال نیمه حرفه ای است و از جمله ویژگی ها و امکانات آن باید به فوکوس خودکار بسیار پرسرعت، لرزش گیر نوری تصویر و بدنه ضدآب اشاره کرد. این دوربین با وزن 497 گرمی توان فیلم‌برداری فول‌اچ‌دی با سرعت 30 فریم در ثانیه، سیستم تشخیص چهره، تشخیص لبخند و عکاسی سه‌بعدی را نیز دارد. صفحه نمایش آن 3 اینچ است و باتری یون لیتیوم استاندارد دارد. محدوده حساسیت نوری دوربین 100 تا 25600 است. در ضمن، زوم نوری هنگام فیلم‌برداری نیز از دیگر قابلیت های M1 است.

بهترین گجت‌های سال 2013 (2)


بازی برتر سال: اتومبیل‌دزدی بزرگ ۵ (45 پوند)

اتومبیل‌دزدی بزرگ ۵ نوعی بازی کامپیوتری در سبک اکشن-ماجراجویی جهان باز است که توسط شرکت راک‌استار نرث طراحی و ساخته شده است. ساخت این بازی حدود ۲۷۰ میلیون دلار هزینه داشته است. راک استار گیمز تولیدکننده این بازی است و در این نسخه به بازی کنندگان اجازه‌ کنترل کردن ۳ شخصیت متفاوت را داده است. این شخصیت‌ها عبارتند از: مایکل، فرانکلین و ترور فیلیپس. این بازی ازکنسول های ایکس باکس وان و پلی استیشن 4 نیز پشتیبانی می کند.

بهترین گجت‌های سال 2013 (2)


برترین لوازم جانبی تکنیکال: ( 150دلار آمریکا) ساعت هوشمند Pebble

ساعت های مچی هوشمند در این یکی دو سال اخیر بسیار مد شده اند و از جمله می توان به گلکسی Gear سامسونگ یا ساعت هوشمند سونی اشاره کرد. هر کدام از این ساعت ها ویژگی های منحصربه فرد خود را دارند اما هیچ کدام از نظر امکانات به پای Pebble نمی رسند. باتری این ساعت تا 7 روز استفاده را پاسخ‌گو است. سیستم عامل دستگاه نیز منبع باز است و برنامه نویس ها می توانند برای آن اپلیکیشن بنویسند.

ساعت Pebble بر خلاف بیشتر ساعت های هوشمند بازار دارای نمایشگری کم مصرف از نوع transflective LCD است و توسط شارپ ساخته شده است. بدنه ساعت ضد آب است و کاربر می تواند از طریق بلوثوت نسخه 4.0 به تلفن هوشمند وصل شود و پیام ها را مطالعه کند. کاربر می تواند متن پیامک، موضوع ایمیل، تقویم و دیگر اطلاعات را روی این ساعت مشاهده کند و در ضمن، این ساعت یک اپلیکیشن اختصاصی برای دوچرخه سواری دارد که سرعت و مسافت طی شده را در کنار زمان نمایش می دهد.

بهترین گجت‌های سال 2013 (2)


برترین خلاقیت سال: کینکت ایکس‌باکس وان (430 پوند)

کینکت را تقریبا بیشتر دوستداران بازی های ویدئویی می شناسند و می دانند بدون فشردن هرگونه کلید و فقط با حرکات بدن و فرمان های صوتی می توان بازی ها را انجام داد. نسخه جدید کینکت که برای کنسول بازی ایکس‌باکس وان ارتقا یافته است، 25 مفصل استخوانی بیشتر از قبل را در بدن انسان تشخیص می دهد و حساسیت آن سه برابر شده است. به این معنا که، به خوبی می تواند حرکات انگشت های مختلف دست کاربر را تشخیص می دهد.

دوربین HD با محدوده وسیع تر دید، جهشی بزرگ نسبت به دوربین VGA نسل قبل به شمار می رود. این کینکت حتی زمانی که کاربر در حال تمرین ورزشی است، سرعت تپش قلب او را اندازه می گیرد. در بخش میکروفون نیز صدای هر فرد آنالیز می شود و از آن پس کینکت و ایکس باکس با شناسایی آن فرد، تنظیمات اختصاصی او را اجرا می کنند.

بهترین گجت‌های سال 2013 (2)


محصول پیشگام سال: 3Doodler (یکصد دلار آمریکا)

این نازل کوچکی که می بینید در واقع یک چاپگر سه بعدی است که می توان با آن در عرض چند دقیقه یک مدل پلاستیکی از طرح موردنظر را چاپ کرد و در اختیار داشت. 3Doodler جوهر پلاستیکی دارد و حرارت آن به 200 درجه فارنهایت نیز می رسد.

بهترین گجت‌های سال 2013 (2)


برترین هدفون سال:( 170پوند) SOL Republic Master Track

مستر ترکز نخستین هدفون های قابل تغییر هستند که تجربه متفاوتی از شنیدن موسیقی به کاربر ارایه می کند. کلیدهای کنترلی میکروفون و موسیقی روی سیم های آن قرار دارند و تقریبا با همه محصولات سیستم عامل های اپل، اندروید و ویندوز سازگار است. طراحی این هدفون بسیار زیبا است و کیفیت صدای بسیار خوبی نیز دارد.

بهترین گجت‌های سال 2013 (2)


برترین توییت سال: Accidental Partridge

در سال جاری میلادی Accidental Partridge با آی‌دی @AccidentalPبرترین توییت سال را به خود اختصاص داد. آلن پارترج یک شخصیت افسانه ای است که توسط کمدین انگلیسی استیو کوگان تصویرسازی و خلق شده است. جالب است که این شخصیت تخیلی در توییتر 40 هزار فالوئر دارد.

بهترین گجت‌های سال 2013 (2)


برترین رویداد فناوری سال: Voyager-1 از منظومه خورشیدی خارج شد

وویجر ۱ یک فضاپیمای کاوشگر فضایی با وزن ۷۲۲ کیلوگرم است که با هدف پژوهش‌های علمی در ۵ سپتامبر سال ۱۹۷۷ میلادی در قالب برنامه وویجر توسط ناسا به فضا پرتاب شد. این فضاپیما عکس‌هایی نزدیک از مشتری و زحل و ماه‌های این دو سیاره تهیه کرده است. فضاپیمای وویجر ۱ هم اکنون دورترین ساخته دست بشر به حساب می‌آید. اما مدت‌ها بود که بحث‌های زیادی در این مورد در گرفته بود که آیا این فضاپیما واقعا از منظومه شمسی خارج شده است یا خیر که امسال مشخص شد، خارج شده است.

بهترین گجت‌های سال 2013 (2)


گجت برتر سال به انتخاب کاربران: نوکیا لومیا 1020 (580 پوند)

این گوشی موبایل حسگر تشخیص اثر انگشت یا پردازنده بزرگ و خیلی قوی ندارد اما دوربین آن عالی است و شاید همین مساله باعث شده است تا کاربران رای زیادی به این گوشی بدهند. دوربین لومیا 1020، حسگر 41 مگاپیکسل دارد و می توان آن را رقیب دوربین های عکاسی دانست. این دوربین می تواند در محیط های کم نور نیز عکس های خوبی بگیرد. سیستم‌عامل گوشی، ویندوزفون 8 است. صفحه نمایش لمسی 4.5 با فناوری لمسی بسیار حساس و رزولوشن 768×1280 پیکسل WXGA و تراکم تصویر 334 پیکسل در هر اینچ و نیز ویژگی دیگر این گوشی لومیا است.

بهترین گجت‌های سال 2013 (2)


گجت خانگی برتر سال: فیلیپس Ambilight + Hue (از 180 پوند)

تلویزیون Ambilight و Hue فیلیپس از جمله محصولاتی هستند که دوست دارید در خانه خود داشته باشید.

بهترین گجت‌های سال 2013 (2)


برترین تلویزیون سال: (3300 پوند) سونی KDL-55X9005A

این تلویزیون 55 اینچ ال‌سی‌دی نور پس‌زمینه LED، رزولوشن 4K، فناوری تنظیم نوری داخلی، پشتیبانی از پخش تصاویر سه‌بعدی passive به همراه 4 جفت عینک، پلتفورم تلویزیون هوشمند و پشتیبانی از DLNA دارد.

بهترین گجت‌های سال 2013 (2)



برترین گجت سال : ( ۴۷۰ پوند) LG G۲

ال‌جی G۲ نه تنها برترین گوشی هوشمند سال ۲۰۱۳ میلادی است، بلکه از طرف مجله استاف به عنوان برترین گجت سال نیز برگزیده شده است. ال‌جی توانست امسال رقبایی همچون اچ‌تی‌سی و سامسونگ را کنار بگذارد. سیستم عامل این گوشی اندروید ۴.۲ است. از دیگر ویژگی های آن باید به صفحه نمایش ۵.۲ اینچ از نوع True HD-IPS + LCD و رزولوشن ۱۰۸۰ x ۱۹۲۰ پیکسل و تراکم تصویر ۴۲۴ پیکسل در هر اینچ، فناوری های اتصالی همچون NFC، میکرو یواس‌بی نسخه ۲، بلوتوث ۴، HSDPA و وای‌فای، پردازنده چهارهسته ای با سرعت ۲.۲۶ گیگاهرتز از نوع Krait ۴۰۰ و پردازنده گرافیکی Adreno ۳۳۰ اشاره کرد. باتری این موبایل تا ۱۶.۵ ساعت استفاده را پاسخ‌گو است.

بهترین گجت‌های سال 2013 (2)
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج