جاباما
۸۰۲۵۹۳
۸ نظر
۵۰۲۷
۸ نظر
۵۰۲۷
پ

طراحی ناخن ۲۰۱۹؛ با مد سال پیش بروید

هر فصلی مد مخصوص به خود را دارد. اگر شما هم جزو آن دسته از خانم‌هایی هستید که دوست دارند با مد روز پیش روند، حتما می‌خواهید بدانید که چه مدل لاک‌های ناخنی در سال ۲۰۱۹ مد می‌شوند. با ما در ادام مطلب همراه باشید.

برترین ها - ترجمه از پردیس بختیاری: هر فصلی مد مخصوص به خود را دارد. اگر شما هم جزو آن دسته از خانم هایی هستید که دوست دارند با مد روز پیش روند، حتما می خواهید بدانید که چه مدل لاک های ناخنی در سال ۲۰۱۹ مد می شوند. با ما در ادام مطلب همراه باشید.

ناخن های کوتاه و طبیعی

طراحی ناخن ۲۰۱۹؛ با مد سال پیش بروید

شاید از نظر شما ناخن های کوتاه و بدون لاک هیچ زیبایی نداشته باشند، اما این مدل لاک یکی از ترندهای سال ۲۰۱۹ به حساب می آید. بنابراین اگر اهل لاک زدن نیستید و از طرفی نمی توانید ناخن هایتان را بلند کنید، خوشحال باشید زیرا این مد برای شما طراحی شده است. البته برای این که ناخن هایتان کمی جذاب تر به نظر رسد، می توانید از لاک های بی رنگ استفاده کنید تا کمی به ناخن هایتان جلا دهد.

ناخن های بیضی

طراحی ناخن ۲۰۱۹؛ با مد سال پیش بروید

یکی دیگر از مدهای سال پیش، ناخن های بیضی شکل است. برای این مدل باید اندازه ناخن هایتان متوسط باشد. بنابراین کافی ست که قد ناخن هایتان را کمی بلند کنید و اطراف آن را با سوهان فرم دهید تا شکلی بیضی پیدا کنند. برای رنگ لاک تان هم می توانید از هر رنگی که دوست دارید، استفاده کنید.

ناخن های کوتاه مربعی

طراحی ناخن ۲۰۱۹؛ با مد سال پیش بروید

اگر به ناخن های کوتاه علاقه دارید، می توانید این مدل کلاسیک را انتخاب کنید. برای این مدل ناخن هایتان باید فرم مستطیلی شکل داشته باشند. بنابراین به کمک سوهان به آن فرم دهید. برای ناخن های کوتاه مربعی بیشتر رنگ های خنثی مانند سفید، طوسی، مشکی، کرم و... مناسب اند.

رنگ های تیره

طراحی ناخن ۲۰۱۹؛ با مد سال پیش بروید

هر چه از تابستان به سمت فصل های سرد سال پیش می رویم، رنگ ها نیز تیره و کدرتر می شوند. این قانون نه در لباس و رنگ مو، بلکه در مورد ناخن هم صحت دارد. رنگ های تیره مانند مشکی، زیتونی، اسموکی یا جیگری یکی دیگر از مدهای سال ۲۰۱۹ می باشند.

رنگ های متالیک

طراحی ناخن ۲۰۱۹؛ با مد سال پیش بروید

رنگ های متالیک می توانند یکی دیگر از انتخاب هایتان در سال ۲۰۱۹ باشند. این رنگ ها بهترین انتخاب برای ست کردن با اکسسوری هایتان است. البته اگر آرایش تان را نیز با این رنگ ها ست کنید، ظاهرتان را به زیبایی هر چه تمام تر تکمیل کرده خواهید کرد.

رنگ های جواهرات

طراحی ناخن ۲۰۱۹؛ با مد سال پیش بروید

برند مارک جیکوبز یکی از عوامل مد کردن رنگ های جواهرات برای ناخن ها بود. اگر به دنبال رنگ هایی می گردید که روی دست هایتان جلب توجه کند، این رنگ ها می تواند انتخاب خوبی برایتان باشند. شما می توانید رنگ آنها را با رنگ جواهرات تان ست کنید.

صدفی

طراحی ناخن ۲۰۱۹؛ با مد سال پیش بروید

اگر لباسی که به تن دارید رنگی است و می خواهید رنگی ساده برای ناخن هایتان انتخاب کنید به طوری که خیلی شلوغی تیپ تان توی ذوق نزند، رنگ صدفی انتخاب مناسبی برایتان خواهد بود. خوبی این رنگ آن است که با هر رنگ و مدل لباس و حتی آرایشی به زیبایی هماهنگ می شود.

ناخن های اکلیلی

طراحی ناخن ۲۰۱۹؛ با مد سال پیش بروید

یکی از ترندهای چند سال اخیر، لاک های اکلیلی ست. ما این مد را در سال ۲۰۱۹ نیز همچنان مشاهده می کنیم. اگر دوست دارید که ناخن هایتان خیلی توی چشم باشد، از لاک های اکلیلی استفاده کنید و بر جلا و درخشش ناخن هایتان بیافزایید.

لاک مات

طراحی ناخن ۲۰۱۹؛ با مد سال پیش بروید

اگر چه تا به حال رنگ های براق ناخن طرفداران بیشتری داشت، اما سال ۲۰۱۹ رنگ های مات جای آنها را می گیرند و تبدیل به مد سال می شوند. استلا مک کارتنی از برندهایی بود که در فشن شوهای اخیر خود توجهات طراحان مد را به سمت این مدل ناخن کشاند و آن را تبدیل به ترند سال کرد.

مانیکور رنگی

طراحی ناخن ۲۰۱۹؛ با مد سال پیش بروید

مانیکور یکی از مدل هایی ست که همیشه طرفداران خاص خود را دارد. اما مدل مانیکوری که امسال مد می شود، مانیکور رنگی ست. شما می توانید هر رنگ لاکی را که دوست دارید انتخاب و آن را برای بالای ناخن هایتان به کار گیرید.

طرح های مینیمالیست

طراحی ناخن ۲۰۱۹؛ با مد سال پیش بروید

برخلاف سالهای قبل که طرح های شلوغ ناخن مد بود، در سال ۲۰۱۹ دیگر خبری از آن طرح ها نیست. برعکس شاهد طرح های ساده و مینیمالیست هستیم. شما می توانید به کمک دو رنگ لاک و با طرح های ساده، ناخن هایتان را با مد روز پیش ببرید.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • الهام

      الان میگفتین چی مد نیست راحت تربود

    • ستایش

      اینا ک هرسال مد میشن... فقط مدل شمشیری نبود توش

    • بدون نام

      تو که همه رو گفتی!
      دیگه چی موند

    • armita

      خب این ک شد همه چی

    • سویل

      ناخنای من کوتاه مربعیه از بیضی بدم میاد.

    • بدون نام

      واییی عاشقونمممممم

    • وحید

      اقا من نمیدونم کی گفت این ناخن سه متری جادوگری قشنگه حال بهم زن ترینن نزارید پلیز

    • بدون نام

      انگار مد هر سال بیشتر به سمت این پیش میره که خودتون باشید :)) جذاب ترین مد همینه
      بدون محدودیت
      بدون مرز

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج