جاباما
۸۰۲۸۷۱
۳ نظر
۵۰۰۰
۳ نظر
۵۰۰۰
پ

تقوی: خوشبختم که بازیکنانم به بُردن باور دارند

سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی از روحیه بازیکنانش تمجید کرد.

ایسنا: محمد تقوی سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی پس از پیروزی برابر پارس جنوبی جم اظهار کرد: یک از اصلی‌ترین موضوعات فوتبال، باور به برد است و که خوشبختم بازیکنانم به این باور رسیده‌اند.

وی ادامه داد: من و کادرفنی‌ام از این مربی‌ها نیستیم که کم می‌آورند. امروز ساعت ۱۱:۳۰ متوجه شدیم که یکی از بازیکنانمان نمی‌تواند برای ما بازی کند و تمام برنامه‌هایی که از شب گذشته چیده بودیم، به هم ریخت و من نمی‌توانستم بازیکنی با چنین قابلیتی را جایگزین کنم و اصلا نمی‌دانستم آیا چنین بازیکنی را پیدا می‌کنم یا خیر.

تقوی: خوشبختم که بازیکنانم به بُردن باور دارند

تقوی افزود: خوشحالم که بازیکنان بزرگی دارم و این باور را دارند که همه تیم‌ها را می‌توانند ببرند. حتی تیمی که در خانه نباخته است. دیروز به بازیکنان گفتم که طلسم برای شکستن است و ما باید این کار را انجام دهیم. قدرتی که بازیکنان ما به آن رسیده است، که بتوانیم مقابل تیم قدرتمند پارس جنوبی با توپ بازی را کنترل کنیم و به آن‌چه می‌خواستیم رسیدیم.

سرمربی تراکتورسازی در پاسخ سوال خبرنگاری مبنی بر چگونه بودن جو ورزشگاه تختی جم تصریح کرد: متاسفم که به تیم‌تان بی‌بضاعت می‌گویید. این تیم، بازیکنان و کادرفنی خوبی دارد. پول برد نمی‌آورد و گاهی اوقات تیم‌های پولدار به راحتی می‌بازند. من انتظار داشتم ورزشگاه پر شود اما این اتفاق نیافتاد. به هرحال جو ورزشگاه خوب بود.

او درباره داوری اذعان کرد: هیچگاه داوری بد نیست. شاید یک مربی در جریان بازی به داور اعتراض کند اما این را یادآور می‌شوم که هیچ‌گاه داوری بد نیست.

تقوی در پاسخ خبرنگاری مبنی بر شناور نبودن بازی تراکتورسازی علی رغم داشتن بازیکنان ملی‌پوش گفت: ما شناور بازی نکردیم اما بردیم.

وی درباره بازیکنان فعلی تراکتورسازی و سابق پارس جنوبی گفت: بازی یک بازیکن مقابل تیم سابق شمشیر دو لبه است. ما قبلا از این موضوع لطمه خوردیم اما امروز هم سلیمی، هم فروزان و هم طیبی عالی بازی کردند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ◇پاسارگاد◇

      بعله.....
      یکلام از برادر خوشبخت عروسس خخخخخخخ

    • بدون نام

      جوجه ها را اخر پاییز می شمارند کوچلو .

    • بدون نام

      پول هواپیمای تیم‌ملی‌کار خودشو کرده

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج