اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۸۰۳۴۳۷
۵۰۰۷
۵۰۰۷
پ

تیموری: گریه کردم، چون فشار زیادی رویم بود

مدافع هافبک تیم فوتبال استقلال تهران بالاخره در ورزشگاه آزادی دقایقی برای استقلال بازی کرد تا پس از پایان این بازی و برد اشک شوق بریزد.

فرهیختگان: مدافع هافبک تیم فوتبال استقلال تهران بالاخره در ورزشگاه آزادی دقایقی برای استقلال بازی کرد تا پس از پایان این بازی و برد اشک شوق بریزد.

با این بازیکن که از برد این تیم خوشحال به نظر می‌رسید، درخصوص شرایط تیم و همچنین حضورش در ترکیب استقلال صحبت کردیم. گفت‌وگو با میثم تیموری را در ادامه می‌خوانید.

شرایط استقلال را چطور ارزیابی می‌کنی؟

شرایط تیم ما بعد از دو بردی که در بازی قبلی به دست آورد، خوب است. باید تلاش کنیم این روند را ادامه بدهیم تا با توجه به اینکه تیم‌های صدرجدولی با یکدیگر بازی دارند، جایگاه خود را در جدول رده‌بندی بهبود بخشیم. این دو بازی باقی مانده تا نیم‌فصل اول برای ما خیلی مهم است به‌خصوص بازی مقابل پدیده، چراکه برد در آن بازی باعث می‌شود بین سه تیم اول جدول رده‌بندی قرار بگیریم.

فکر می‌کردی دربازی آخر با سه گل پیروز شوید؟

ما به خوبی تیم مقابل (صنعت نفت آبادان) را آنالیز کرده بودیم و می‌دانستیم که چگونه باید به این تیم گل بزنیم. خداراشکر توانستیم خواسته‌هایی را که کادرفنی از ما داشتند به بهترین شکل ممکن انجام دهیم. البته من اعتقاد دارم تیم ما می‌توانست با گل‌های بیشتری نیز پیروز شود اما همین سه گل هم از نظر فوتبالی برای ما خیلی خوب است.

خودت پس از مدت‌ها دقایقی برای استقلال بازی کردی. چه حسی داشتی؟

خیلی دوست داشتم برای استقلال بازی کنم. از هواداران و مربیان استقلال هم تشکر می‌کنم که در این مدت خیلی هوای من را داشتند. خوشحالم که بالاخره توانستم در ورزشگاه آزادی و مقابل هواداران خودی بازی کنم. به هرحال دوره کنارماندن به خاطر مصدومیت تمام شده و باید تلاش کنم تا بتوانم جایگاهم را در استقلال ثابت کنم.

بعد از بازی گریه کردی. دلیلش چه بود؟

این اشک شوق بود. زمانی که دچار آسیب‌دیدگی شدم خیلی تحت‌فشار قرار گرفتم و دوست داشتم هرچه زودتر به میادین فوتبال بازگردم و این فشارها از رویم برداشته شود.

از نتایج استقلال در نیم‌فصل اول راضی هستی؟

استقلال در ابتدای فصل خیلی از بازیکنان خود را از دست داد و نیاز به هماهنگی داشت تا دوباره به شرایط مطلوب بازگردد. با توجه به آسیب‌دیدگی‌هایی هم که بعضی از بازیکنان ما داشتند، فکر نمی‌کنم نتایج بدی گرفته باشیم. البته هدف ما نیم‌فصل دوم است و تمام توان خود را می‌گذاریم تا دوباره همچون فصل قبل بهترین نتایج را کسب کنیم.

کار با شفر چطور است؟

شفر مربی بسیار خوبی است. در این مدتی که با او کار کردم، چیزهای زیادی از او یاد گرفتم. شفر مربی‌ای است که از کارکردن با او باید لذت ببری و من تلاش می‌کنم هر روز با استفاده از مربیانی که در اختیار داریم پیشرفت کنم.

آینده خودت را در استقلال چطور می‌بینی؟

به آینده و اتفاقات خوب امیدوارم. انگیزه زیادی برای کسب موفقیت در استقلال دارم و آنقدر خوب تمرین خواهم کرد تا همه از من راضی باشند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج