۸۰۵۲
۱ نظر
۵۰۴۸
۱ نظر
۵۰۴۸
پ

روزی روزگاری بازیگر «لاست»

آلن دیل بازیگر نقش چارلز ویدمور در سریال «لاست» و تهیه‌کنندگان این مجموعه تلویزیونی در سریال «روزی روزگاری» بار دیگر همراه شدند.

آدام هوروویتز و ادوارد کیتسیس تهیه‌کنندگان «لاست» با سریال «روزی روزگاری» چند تن از همکاران خود در این سریال را دوباره دور هم جمع کرده‌اند. این سریال پاییز امسال از شبکه ای‌بی‌سی پخش می‌شود.

طرح داستانی «روزی روزگاری» را کیتسیس و هوروویتز نوشته‌اند و ماجراهای سریال در دنیای جن و پری‌ها می‌گذرد.

خط اصلی داستان این مجموعه درمورد مری مارگارت یا همان سفیدبرفی (با بازی جینیفر گودوین) و جان دو یا همان شاهزاده خوش‌سیما (با بازی جاش دالاس) است. سال‌هاست دختر این دو به نام اِما (با بازی جنیفر موریسن) ناپدید شده است.

در جریان سریال اِما از «دنیای واقعی» به سرزمین «استوری بروک» (به معنای تقریبی «نهر داستان») می‌آید و به شخصیت‌های داستان‌های جن و پریان کمک می‌کند که از طلسم رجینا یا همان ملکه بدطینت (با بازی لانا پاریلا) رهای پیدا کنند.

طراحان سریال گفته‌اند ساختن سریال «لاست» به آن‌ها در نوشتن طرح این سریال که با موضوع دنیاهای موازی سروکار دارد بسیار کمک کرده است. این دو همچنین هشدار داده‌اند شخصیت‌های محبوب قصه‌های جن و پریان در این مجموعه تفاوت بسیاری با پیش‌زمینه فکری مخاطب دارند و مثلا سفیدبرفی مهارت بالایی در شمشیربازی دارد.

روزی روزگاری بازیگر «لاست»

قرار است آلن دیل در سریال نقش پدر شاهزاده خوش‌سیما را بازی کند. هوروویتز دراین مورد گفت: «نقش بسیار کلیدی در سریال است و اهمیت بسیاری در داستان سفیدبرفی و شاهزاده دارد، اهمیت این شخصیت و نقش او در هیچکدام از قصه‌های جن و پریان روایت نشده است. این شخصیت این امکان را در اختیار ما می‌گذارد تا داستان مجزایی برایش طراحی کنیم.»

دیل در سریال «لاست» نقش چارلز ویدمور، رهبر ثروتمند گروه «دیگران» را بازی می‌کرد و اولین بار در فصل دوم سریال حضور پیدا کرد.

این بازیگر اخیرا در سریال تحسین‌شده «کشتن» شبکه اِی‌ام‌سی نقش سناتور ایتن را بازی کرده و پس از «لاست» حضوری کوتاه در سریال‌های «کلیفورنیکیشن»، «پلیس‌های مخفی» و «انتوریج» داشته است.

جدا از «لاست» بیشتر مخاطبان سریال‌های تلویزیونی دیل را با بازی در «همسایه‌ها» به خاطر می‌آورند. او برای هشت سال در این مجموعه نقش جیم رابینسن را بازی می‌کرد.

قسمت اول «روزی روزگاری» ۲۳ اکتبر (۲۵ آبان) روی آنتن می‌رود.

منبع : خبرآنلاین

باز نشر: مجله اینترنتی Bartarinha.ir

روزی روزگاری بازیگر «لاست»


پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      فیلم قشنگی بود قدیما مد بود الان هم ازمد رفته ولی بعضیا دوباره نگاه میکنن هم قدیمی شده

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج