اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۸۰۶۱۴۱
۲۷ نظر
۵۰۰۱
۲۷ نظر
۵۰۰۱
پ

تکسیرا: قلعه‌نویی نخواست در سیرک شرکت کند!

میگوئل تکسیرا، مربی تیم فوتبال سپاهان گفت: متأسفانه در فوتبال ایران سیرکی به وجود آمده است و سرمربی ما نخواست در آن شرکت کند.

خبرگزاری تسنیم: میگوئل تکسیرا، مربی تیم فوتبال سپاهان پس از تساوی یک - یک تیمش مقابل پرسپولیس اظهار داشت: قرار نبود من اینجا باشم اما شرایطی پیش آمد که من به اینجا آمدم. متأسفانه در فوتبال ایران سیرکی به وجود آمده است و سرمربی ما نخواست در آن شرکت کند.

وی افزود: ما باید خیلی مسائل را آنالیز کنیم. شما امروز بازی و هواداران ما را دیدید. آنها بسیار خوب از ما حمایت کردند. هر دو تیم بسیار خوب جنگیدند و فکر می‌کنم فوتبال ایران به این بازی‌ها نیاز دارد. بازی سختی بود و می‌دانستیم هر تیمی کمتر اشتباه کند می‌تواند برنده باشد. در هر دو نیمه دو تیم خوب درگیر شدند و می‌دانستیم کمترین اشتباه، تیم پیروز را مشخص می‌کند. هر تیم هم اشتباه می‌کرد ضررش را می‌دیدید.

مربی تیم فوتبال سپاهان خاطر نشان کرد: ما در نیمه دوم هم توانستیم به گل برسیم و در آخر یک پنالتی گرفته شد که توپ به دست بازیکن ما خورد. این پنالتی هم باید آنالیز شود که آیا درست بوده است یا خیر. در هر صورت چیزی از ارزش‌های ما کم نشده است و هنوز در جایگاه نخست جدول هستیم.

جدیداً لیگ به شکلی شده که انگار یک تیم یک طرف است و ۱۵ تیم دیگر،‌ آن طرف. در هر صورت من باور دارم به این حقیقت که سپاهان زنده است، هواداران همه جوره از ما حمایت کردند و در تمام مسابقات پشت تیم هستند.

تکسیرا: قلعه‌نویی نخواست در سیرک شرکت کند!

تکسیرا در واکنش به طرح این پرسش از سوی خبرنگاری که فوتبال ما به اندازه کافی درگیری دارد و امیر قلعه‌نویی و برانکو ایوانکوویچ همواره با هم دوست بودند و الان کنایه سیرک به برانکو بازمی‌گردد و آیا این اختلافات را بیشتر نمی‌کند، گفت: شما از من سؤال می‌کنید، پس این (کلمه سیرک) را قبلاً دیده یا شنیده بودید، به همین خاطر است که شما الان جواب خودتان را می‌دهید. مربی ما هم ناراحت است پس باید این را از ریشه پاک کنیم، بیایید مشکلات را حل کنیم.

در ادامه نشست خبری خبرنگاری که نسبت به استفاده از کلمه سیرک توسط مربی سپاهان در نشست خبری شاکی بود، با اعتراض به تکسیرا اعلام کرد،‌ استفاده از این کلمه در نشست خبری توهین به خبرنگاران است که مربی سپاهان در واکنش به این مسئله عنوان کرد: من با کمال احترام به همه دوستان به اینجا آمدم.

شما اشتباه متوجه صحبت من شدید. به احترام شما ما اینجا هستیم و به شما احترام می‌گذاریم و اگر این سیرک حقیقت داشت اینجا نبودیم، ما برای احترام شما قائلیم.

مربی تیم سپاهان در پاسخ به این موضوع که چرا تیمش پس از به ثمر رساندن گل به حالت تدافعی رفت،‌ عنوان کرد: سؤال بسیار خوبی بود. این اتفاق افتاد و ما بعد از گل نه به خاطر اینکه بازیکنان بخواهند یا اینکه سرمربی بخواهد، بلکه به خاطر فشار تیم حریف عقب نشستیم.

تیم پرسپولیس چون به دنبال گلزنی بود مهاجم دیگری اضافه کرد و باعث شد تیم ما کمی عقب بنشیند. این مشکلی است که باید بررسی کنیم و بهتر شویم. این پیغام ما به بازیکنان است؛ وقتی یک گل می‌زنیم باید خیلی سریع به دنبال گل‌های بعدی برویم، ذهنیت بازیکنان را باید عوض کنیم که بعد از یک گل به دنبال دیگر گل‌ها باشند. همیشه هم این اتفاق نمی‌‌افتد، چون آن طرف قضیه هم تیم قوی بود و به همین دلیل سخت بود.

تکسیرا درباره صحنه اخراج کی‌روش استنلی و اینکه چه اتفاقی در آن صحنه افتاده است،‌ گفت: ما پیش از مسابقه به کی‌روش گفتیم با کسی درگیر نشود. نمی‌دانم در آن صحنه چه شد. بعضی وقت‌ها در بازی‌های حساس و مسابقه‌ای مانند این دیدار که به دربی ایران معروف است، خون بازیکن به جوش می‌آید و این اتفاقات می‌افتد. در هر صورت بازیکن هم دوست دارد گل بزند و تیمش پیروز شود. درباره این مسئله هنوز با کی‌روش صحبت نکرده‌ام.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • لنگی خفه

      آفرین خوشم اومد.برانگو الان راضیه?

    • بدون نام

      خدا روشکر فرصت پیدا کردید تیکه 6ماه پیش رو یاد بیاورید ولی کند ذهنی نگذاشت معنی اش را بفهمید چرا که فوتبال جوانمردانه نمیشناسید وگرنه اراجیف همیشگی را سر هم نمیکردید و فراموش نمیکردید چگونه قهرمان شده اید حق تراکتور نبود قهرمان شود با داوری و چو انداختن حتی در صدا سیما که گوینده نمیدانست چگونه گزارش کند و میگفت خوشحالی تراکتوریها برای نایب قهرمانی وبعد...جریان آبهای آلوده و گزهای اصفهانی آلوده به سکه طلا و اخراج دقیقه 3 وپنالتی و اگر بخواهیم ادامه بدیم حیثیت نداشته سپاهان به باد فنا میره دلقک سیرک اونهای هستن که همه یه طرف خودشون یه طرف رو بر عکس میبینن هر چی میخورن سیری ندارن

    • پرسپولیس

      تو خودت از قیافت مشخصه که به تنهایی سیرکی

    • پرسپولیسیم

      شله زرد و ژنرال قلابی اعصبانی شد

      چرا شجاع همش میخند

    • بدون نام

      بابا همه جام هارو بدین به لنگیا و این لیگ کثیف تموم کنید مثل سوپرجام

      پاسخ ها

      • بدون نام

        پس براتون مسلم شده که سوپر جام تمام شد و اون شکایت بهcas هم شوی تبلیغاتی بود برای کم کردن سوزش

    • بدون نام

      هوادارایتونم دیدیم که استادیوم رو با جبهه و جنگ اشتباه گرفته بودن

    • بدون نام

      تیمی سیرک بازی میکند که هوادارانش با پرتاب سنگ و نارنجک میخواند تیمشان برنده بازی شود !

    • محسن الخاص پور

      آخ آخ آخ لامذهب داوری هر وقت به نفعتون نشد میشه سیرک نود دقیقه زیر توپ زدید یه توپ شانسی رفت تو گل حالا ادای فوتبال بلدا رو درمیارین سیستم قله پاچه دیگه معلومه بزن زیرش سانتر کن دیگه ادا بازی نداره

    • بدون نام

      هواداران ما ....
      دروغ میگی مثل.....

    • بدون نام

      فدراسیون و اعلب داورا با همان تیمی هستند که گفتید آقای تکسیرا و قلعه نوعی .

    • بدون نام

      وقتی تو خودت میگی سیرک تشکیل شده،،یعنی تو ک اومدی دلقکی..ک قلعه مرغی نیومد؟

    • عمار

      سیرک مملکت تو و امثال کی روش هست
      اعضای این سیرک ها هم شما ها هستید
      متاسفانه تاج فوتبال ایران رو به جایی برده که هر بی سر و پایی که تو کشور خودش کاه هم آخورش نمی کنن میان به ملت و کشور ایران توهین میکنن هیچکس هم پاسخگو نیست

    • بدون نام

      حق پدیده خوردی ازعدالت حرف میزنی هفته گذشته بازی دیدی گل سالم پدیده بالطف داورمردودشدتاشمابازیراببری حالاطرف دارتیمهای دیگه شدی حرف نزن بااون داروقه مربیت

    • پرسپولیسیم

      کلا شله زرد سیرک بازیه
      چرا شجاع میخند شله زرد

    • اصغر

      دقیقا در سیرکی که سپاهان مافیایی ساخته احتیاجی به شرکت کردن نبود حمله با سنگ به اتوبوس ، زدن گاز اشک اور در هتل محل اقامت باشگاه و اوردن و سر دادن شعار های غیر متعارف و ....... بله سیرکی که راه انداختید مشتری نداشت و جواب گو نبود نباید همذشرکت میکردند اخه پرسپولیس مثل پدیده که سرش رو بریدند حاضر نشد براحتی زانو بزنه و شکست بخوره

    • بدون نام

      خدا رو شکر یه طوطی سخنگو پیدا کردند تبریز آقای پرتغالی میگه چرا دو تیم یه مالک دارن و سرمربی نمیره کنفرانس چون تیم مساوی گرفته و اینجا باز مساوی شده سرمربی دیکته میکنه حرف ششماه قبل رو نه قبول نیست اصفهانیها فقط باید ببرن مساوی قبول نیست

    • بدون نام

      خوب تو هستی دیگه..مسخره تری جیگر

    • ناشناس

      قلعه نویی عادت داره تیمهایی را که داره پس از زدن یک گل میزنن زیر توپ و دفاع می کنن! این مزخرفات را هم یاد این اجنبی دادن که لیاد مثل طوطی بگه چون مساوی براشون دردناکه و فشار بهشون اومده!

    • ناشناس

      بازیکنان سپاهان خیلی قلدر بودند و لات بازی ازخودشون در میوردند چرا بعد از گل پرسپولیس اون مسخره بازی را سر برداشتن توپ در اوردند در صورتی که در تمام دنیا این کار را انجام میدن! یه چند سال نبودن حالا دارن خودشونو می کشن

    • بدون نام

      الان کمیته افتضاحی 6ماه مربی سپاهان و محروم میکنه

    • مسعود.

      خودش توسیرک شرکت نکرد ولی میمونش رو فرستاد. خخخخخ

    • #ایل_بزرگ_بختیاری_خوزستان_استقلال_دو_ستاره⭐⭐

      دمت گرم ، این رو کل تیمهای لیگ بصورت بیانیه اعلام کنن که یک تیم یه طرف لیگه و پانزده تیم دیگه اون طرف ، ههههه سوگلی رو باز میخان قهرمان کنن ، بازی های کثیف داوری های کثیف قهرمانی های کثیف

    • ناشناس

      آقای قلعه نویی ازت متشکریم با اینکه در سیرک شرکت نکردی ولی اجازه دادی این اجنبی مثل یک میمون بیاد تو سیرک بازی کنه و حرفای خنده دار بزنه و جای دوست و دشمن را هم بخوبی نشون بده!

    • بدون نام

      برو شله‌زرد

    • marzan

      دوکلمه ازمادرعروس

    • پرسپولیسیم

      کلا سپاهان سوراختور کیسه سیرک بازیه برای ما

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج