جاباما
۸۰۷۰۹۴
۶ نظر
۵۰۵۳
۶ نظر
۵۰۵۳
پ

رنگ مرجانی زنده و پیشنهاد‌های استایلی با آن

رنگ مرجانی زنده (Living Coral) توسط موسسه پنتون آمریکا به عنوان رنگ سال ۲۰۱۹ میلادی معرفی شد. این موسسه چند روز پیش همچون روالی که از سال ۲۰۰۰ میلادی دنبال کرده است، رنگ سال را معرفی می‌کند که همواره با استقبال عاشقان مد و لباس و طراحان دکوراسیون و سازندگان محصولات آرایشی و بهداشتی همراه می‌شود.

وب‌سایت روزیاتو: رنگ مرجانی زنده (Living Coral) توسط موسسه پنتون آمریکا به عنوان رنگ سال ۲۰۱۹ میلادی معرفی شد. این موسسه چند روز پیش همچون روالی که از سال ۲۰۰۰ میلادی دنبال کرده است، رنگ سال را معرفی می کند که همواره با استقبال عاشقان مد و لباس و طراحان دکوراسیون و سازندگان محصولات آرایشی و بهداشتی همراه می شود.

سال ۲۰۱۸ میلادی، رنگ سلطنتی و فاخر بنفش تیره (Ultra Violet) به عنوان رنگ سال انتخاب شد. انتخاب رنگ مرجانی، خبر از نیاز به اتخاذ نگاه حساس و ویژه به مرجان‌های دریاها و اقیانوس ها می دهد و توسعه مشارکت همه جانبه برای نجات محیط زیست دریا از تهدیدات روزمره که لئورناردو دی کاپریو (فوق ستاره هالیوود)، مرتب دراینستاگرامش درباره آن هشدار می دهد.

رنگ مرجانی زنده، رنگ شاد است. رنگ خوش بینی، انرژی مثبت و به همین خاطر، فردی که لباسی به این رنگ بر تن می‌کند، حس شادابی را القا می کند. لباس هایی که به رنگ صورتی مرجانی هستند، حس صمیمیت و عاطفی خوبی القا کرده و برای استایل های پاییزی و زمستانی، رنگی ایده آل برای ست شدن با دسته رنگ های خنثی است. هم مردان و هم زنان در طیف های مختلف سنی، قادرند این رنگ را در طراحی مد و لباس خود به کار برده تا حس آرامش و لطافت را که در روانشناسی رنگ مرجانی مورد تاکید قرار گرفته است، به ارمغان آورند.

رنگ مرجانی و تناژهای مختلف این رنگ، اشتها آور است و غذاها و ظروفی که با این رنگ تزیین شده است، همواره جذاب و دوست داشتنی بوده و اشتیاق کودکان و نوجوانان را تحریک می کند. این رنگ، برای طراحی دکوراسیون اتاق کودکان و حتی انتخاب رنگ پرده اتاق پذیرایی و آشپزخانه، گزینه ای هوشمندانه است که هم آرامش را به ارمغان می آورد و هم در اکو سیستم مدیریت خلاقیت و توسعه نوآوری، بر روی ذهن افراد تاثیر مثبت دارد.

رنگ مرجانی زنده و پیشنهاد‌های استایلی با آن

اگر به دنبال شاد زیستن و شفاف اندیشیدن هستید، رنگ های شاد مثل زرد کهربایی و مرجانی زنده را در نظر داشته باشید که همواره محصولاتی با این رنگ ها، زینت بخش جلد مجلات معروف دکوراسیون و طراحی لباس از Vogue تا Elle و Ideal Home است.

رنگ مرجانی زنده و پیشنهاد‌های استایلی با آن

کت تک مرجانی رنگ مردانه، می تواند یک استایل کژوال شیک پاییزی برای ٖآقایان خوش تیپ باشد. ست خوبی مرجانی با رنگ تیره مثل مشکی یا طوسی داشته و در این عکس، کمربند به عنوان یک اکسسوری موثر در طراحی تیپ مردانه، شکست رنگ جذابی را ایجاد کرده است.

رنگ مرجانی زنده و پیشنهاد‌های استایلی با آن

کت و شلوار مونوکرم، در همه فصول، گزینه های هوشمندانه برای مردان و زنان مشکل پسند است. رنگ مرجانی می تواند انتخابی عالی برای طراحی تیپ مردانه حتی رسمی باشد. انتخاب کراوات مشکی در این تیپ، توانسته کنتراست خوبی با رنگ کرال به ارمغان آورد.

رنگ مرجانی زنده و پیشنهاد‌های استایلی با آن

ست آبی تیره با رنگ مرجانی، در طراحی تیپ زمستانی را در نظر داشته باشید. مخصوصا با شلوار سفید، دوست داشتنی خواهد بود. محصول مرجانی رنگ POLO RALPH LAUREN را در این عکس مشاهده می کنید.

رنگ مرجانی زنده و پیشنهاد‌های استایلی با آن

کت مرجانی رنگ تک وقتی با شلوار سفید رنگ و اسنیکرهای سفید ست شود، تیپی فاخر برای جنتلمن ها خواهد بود.

رنگ مرجانی زنده و پیشنهاد‌های استایلی با آن

مونوکرم زنانه پوشیده به رنگ مرجانی که توسط ویکتوریا بکهام در سال ۲۰۱۷ میلادی در فشن ویک لندن رونمایی شد.

رنگ مرجانی زنده و پیشنهاد‌های استایلی با آن

همان طور که در این محصول مرجانی رنگ برند VICTORIA BECKHAM‌ مشاهده می کنید، لباس مرجانی رنگ بلند، انتخاب هوشمندانه ای برای ست شدن با کت های بدون دکمه مشکی رنگ بانوان در استایل های کژوال و حتی شیک و رسمی است که با بوت های چرمی همرنگ، تیپ شادابی را به ارمغان می آورد.

رنگ مرجانی زنده و پیشنهاد‌های استایلی با آن

از کلکسیون استایل های فاخر کیت میدلتون، ملکه مد جهان و عروس ملکه انگلیس (همسر پرنس ویلیام)، شاهد کت دو دکمه ساده مرجانی رنگ هستیم که با لباسی به رنگ خنثی (بژ) ست شده است.

رنگ مرجانی زنده و پیشنهاد‌های استایلی با آن

وقتی سادگی در کنار هوش خلاق یک استایلیست هنرمند، چنین ترکیب زیبایی را برای تیپ های کژوال پاییزی کیت میدلتون به ارمغان می آورد و می تواند الگوی خوبی برای بانوان مشکل پسند در استایل های نیمه دوم سال باشد. کاربرد دکمه های مشکی رنگ برای شکست رنگی در این تیپ مرجانی جذاب را توجه کنید که کارکرد غیر مستقیم اکسسوری را برای طراحان لباس، آموزش می دهد.

رنگ مرجانی زنده و پیشنهاد‌های استایلی با آن

آرایش ساده مرجانی رنگ به هر تن پوستی می آید. دو آرایشی مرجانی رنگ از آنجلینا جولی و تیلور سویفت را در این عکس مشاهده می کنید

رنگ مرجانی زنده و پیشنهاد‌های استایلی با آن
پالت لوازم آٖرایش از تناژهای رنگ مرجانی به انتخاب برند Huda Beauty

یکی از نکات مهم در پوشیدن لباس توجه به ترکیب رنگ ها است. ابتدا باید طیف رنگ ها را بشناسید تا بتوانید لباس هایتان را با هم ست کنید. از این رنگ های می توانید برای ست کردن لباس با رنگ مرجانی استفاده کنید: طوسی روشن ،سبز، آکوا زرد، صورتی، سورمه ای، سبز نعنایی، طلایی، سفید، مشکی، بنفش نود (خنثی).

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      همون گل بهی خودمونه

      پاسخ ها

      • من

        دقیقا منم داشتم به همین فکر میکردم که مرز باریکی بینشون هست یا اینکه یکی هستند؟

    • بدون نام

      ببینیم انِ اینم میتونن دربیارن ایرانیا...نمیفهمن که این رنگا واسه فشن شوهاس نه مردم عادی

    • بدون نام

      همون گلبه ایه انگار

    • بدون نام

      عکس دوم و هفتم خیلی بد بود

      پاسخ ها

      • بدون نام

        با نظرت موافقم

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج